لیست قیمت

لیست قیمت محصولات وحدت الکتریک فروردین 1401

لیست قیمت تیر 1401 محصولات وحدت الکتریک

قیمت محصولات وحدت الکتریک فروردین 1401 :  در این مطلب به معرفی شرکت وحدت الکتریک و لیست قیمتی که در فروردین ماه 1401 از شرکت وحدت الکتریک منتشر شده است پرداخته ایم.

 

 

معرفی اجمالی شرکت وحدت الکتریک :

با نام تجاری« وحدت الکتریک » شرکت برق ابزار وحدت با نام تجاری « وحدت الکتریک » با منابعی محدود نخستین بار در سال ۱۳۷۹ در ارتباط با تولید فرآورده های برقی الکتریکی که مشمول استاندارد اجباری نبودند فعالیت خود را در کارگاهی اطراف شهر تهران شروع نمود

پس از سال ها تجربه و شناخت کامل از منابع مختلف مواد اولیه، قطعات نیم ساخته، ماشین آلات و بالاخره نیروی انسانی کارآمد در سال۱۳۸۳ در محل جدید واقع در شهرک صنعتی ایوان کی مستقر و به تولید آزمایشی محصولات برقی الکتریکی مشمول استاندارد اجباری از قبیل کلید و پریز جهت تأسیسات الکتریکی ساختمان فعالیت خود را ادامه داد و با به کار گیری نیروهای متخصص و با تجربه و رفع نواقص محصول برای اولین بار در ۲۲ مهرماه ۱۳۸۵ موفق به دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران بر روی فرآورده های کلید و پریز روکار( به اصطلاح بارانی ) گردید.

هم اکنون با به کارگیری منابعی همچون نیروهای متخصص و ماشین آلات مدرن و همچنین مواد اولیه مرغوب مبادرت به تولید فرآورده های کاتالوگ آمده شده می نماید و بر روی حداقل بیش از بیست محصول خود دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد است.

در ضمن مدتی است که اقدام به تولید انواع سیم و کابل، کواکسیال، و لامپ های ال ای دی نموده است. که جای دارد در این ارتباط از همکاری پرسنل کوشا و زحمت کش اداره کل استاندار سمنان قدردانی شود.

هم اکنون با بهره گیری از سیستم های مدیریت کیفیت قصد بر آن دارد در آینده نزدیک در زمینه دریافت پروانه استاندارد های سیستم های مدیریت کیفیت ۹۰۰۱ و ۱۷۰۲۵ اقدام نمایید امید است به حول و قوه الهی و دعا و کمک دوستان در این مسیر هم همچون مراحل قبلی سر افراز باشیم.

 

 

آدرس  سایت شرکت وحدت الکتریک : vahdatelectric.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *