لیست قیمت

لیست قیمت سیم و کابل رویان فروردین 1401

لیست قیمت سیم و کابل رویان
لیست قیمت سیم و کابل رویان

لیست قیمت سیم و کابل رویان فروردین 1401 : در این مطلب به معرفی شرکت سیم و کابل رویان و همچنین لیست قیمتی که در فروردین 1401 منتشر شده میپردازیم .

 

معرفی شرکت سیم و کابل رویان : 

 

شرکت تولیدی سیم و کابل کسری الکتریک ماهان با نام تجاری (  سیم و کابل رویان ) سال 1389 پس از اخذ مجوزهای لازم از وزارت صنایع در شهرک صنعتی شرق سمنان، واقع در استان سمنان شروع به فعالیت نموده است.

هدف از تاسیس این شرکت، تولید انــــواع سیم و کابـــل های برق و تلفنی، انواع کابل های تخصصی ابزاردقیق، کواکســیال،کابل های شبکه، انتقال اطلاعات جهت مصارف ساختمانی، صنعتی، تجاری، ایجاد اشتغال در منطقه و تلاش در راستای رهایی کشور از وابستگی به بیگانگان وتامین نیازهای ضروری کشور به این گونه محصولات می باشد.

جهــت حمایت از صنعتگران کشور حتی الامــکان سعی شده است که از ماشین آلات تولید داخلی برای فرآیند تولید استفاده شود.

در رابطه ارتقاء کیفی بهبود عملکرد این ماشین آلات که منجر به بهبود کیفی محصولات میگردد

همواره مورد توجه است. در مواردی ضروری برای تولید محصولات تخصصی که نیازمند، ماشین آلات با دقت، کیفیت و همگونی بیشتر محصول در فرایند تولید می باشد، از ماشین آلات خارجی نیز استفاده می شود 

همچنین به منظور دستیابی به محصول با کیفیت مناسب، حفظ و بهبود مستمر کیفیت از افراد با تجربه و کارکنان آموزش دیده در این شرکت استفاده می شود.

آزمایشگاه کنترل کیفیت، مستقر در شرکــت با کلیه تـــجهیزات مدرن و به روز آزمون، بصورت یک واحــد مستــقل فعالیت دارد و کلیه آزمونهای مورد نیاز شامل کنترل مواد اولیّه، محصولات حین فرآینــد و محصول نهایـــی را مطابق استاندارد های محصول و براساس دستورالعملها و روش های اجرایی تدوین شده، کنترل و انجام می دهد.

 

آدرس سایت سیم و کابل رویان : royancable.ir

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *