لیست قیمت

لیست قیمت محصولات افراتاب 24 اسفند 1400

فهرست قیمت تیر 1401 محصولات شرکت سیگنال : در این مطلب به معرفی محصولات سیگنال و همچنین لیست قیمتی که در تیر 1401 منتشر شده پرداخته ایم .
فهرست قیمت تیر 1401 محصولات شرکت سیگنال : در این مطلب به معرفی محصولات سیگنال و همچنین لیست قیمتی که در تیر 1401 منتشر شده پرداخته ایم .

لیست قیمت محصولات افراتاب 24 اسفند 1400: در این مطلب به جدیدترین لیست قیمت محصولات افراتاب که در تاریخ 24 اسفند 1400 منتشر شده است پرداخته ایم.

معرفی کلی شرکت افراتاب

شرکت صنایع الکترونیک افراتاب در سال 1377، به منظور تولید محصولات الکترونیکی و مخابراتی تأسیس گردید، و با به کارگیری فناوری های روز دنیا، قدرت خود را در تولید انبوه به اثبات رساند. 

در افراتاب، محصولات روشنایی با تمرکز بر ویژگی کیفیت و کاهش مصرف انرژی، طراحی و تولید می شوند.

شرکت افراتاب در ابتدا با تولید لامپ های کم مصرف استاندارد با کیفیت بالا شروع کرد و با شرکت توانیر و شرکت های بزرگ دیگر همکاری داشت و دارد.

با پیشرفت فناوری، شرکت افراتاب به تولید محصولات LED روی آورد

و محصولات خود را در چند شاخه نظیر لامپ ها، چراغ های سقفی ، انواع  پروژکتور، چراغ های خیابانی و وال واشر  و … جهت روشنایی و نورپردازی به بازار ارائه گرداند.

از ویژگی های شرکت افراتاب که می توان به آن اشاره کرد 

کیفیت محصولات خیلی خوبی دارد
 اینکه ضمانت واقعی معتبر دوساله برای اکثر محصولات خود ارائه می دهد.

رئوس اهداف کلان شرکت

افراتاب(شعار شرکت افراتاب) عبارتند از:

انجام طرحهای تحقیق و توسعه در راستای افزرایش دانش فنی و تکنولوژی در زمینه تولید محصولات جدید و متنوع و بهبود مستمر محصولات
فراهم نمودن افزایش رضایت و حفظ حقوق صاحبان سهام جهت افزایش سودآوری شرکت با صرفه جوئی و جلوگیری از اتلاف منابع درکلیه امور شرکت
رعایت استانداردهای ملی و بین المللی و تلاش در جهت افزایش رضایت مشتریان
ایجاد یک رابطه سودآور متاقابل با مشتریان و درک نیازهای آنها و افزایش سطح رضایت آنها از طریق رسیدگی به موقع و اثربخش به بازخوردهای مشتریان ، کارکنان و سایر ذینفعان
توسعه فناوری ها و بکارگیری ابزارهای نوین مدیریتی در راستای بهبود زیرساختها جهت ارائه محصولات و خدمات با کیفیت و سازگار با محیط زیست
آموزش ، رشد و نگهداری نیروهای کارآمد در سایه ایجاد فضای مناسب و خلاق به منظور جلب مشارکت فکری کارکنان
بهبود مستمر و اثربخشی در کلیه فرآیندهای سیستم مدیریت کیفیت جهت کاهش دوباره کاریها ، کاهش زمان ارائه خدمات و کاهش ضایعات و ارائه محصول با کیفیت
خلاصه

دست آورد و حاصل سرگذشت سال ها تلاش، صبوری و بالندگی صدها نفر در افراتاب، تولید و توزیع بیش از 40 میلیون شعله لامپ با کیفیت و روشن تر کردن زندگی میلیون ها ایرانی در سراسر کشور شده است.

شرکت افراتاب سابقه فعالیت و تامین محصولات روشنایی برای شرکت هایی نظیر شرکت برق ، سازمان صدا و سیما ، شرکت ملی نفت ، ایرانخودرو ، سایپا ،دانشگاه آزاد اسلامی ، شرکت مخابرات ایران ، دانشگاه علم و صنعت ایران و دانشگاه شریف را دارد.

 

انواع لامپ افراتاب

 

آدرس سایت شرکت افراتاب :  http://www.afratab.com

قیمت لامپهای هالوژنی افراتاب

لامپهای حبابی LED افراتاب

قیمت لامپهای حبابی LEDافراتاب

سیم سفید نایلونی 2*1.5 آمل (بند تخت سوکا)

تومان22.700تومان2.199.000
سیم نایلون 2*1.5 آمل از سیم های دو رشته به هم چسبیده می باشد. این سیم از دو رشته به هم چسبیده که با مغزی مسی تشکیل شده است. عایق این سیم از PVC می باشد و غلاف ندارد. ضخامت عایق PVC هر سیم 0.8 میلیمتر بود. حداکثر آمپر مجاز برای استفاده این سیم 16 آمپر، و حداکثر ولتاژ 300 ولت می باشد. حداکثر دمای استفاده از این سیم 50 درجه سانتی گراد می باشد. بند تخت های آمل دارای استاندارد SIRI(607)42 و IEC 227 را داراست. از آنجاییکه نایلون ها دوامشان همانند کابل نیست بهتر است که سیم های بند تخت یا نایلون به مدت طولانی در شرایط بد آب و هوایی و آفتاب های شدید نباشند.
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

کابل 2 در 1 افشان آمل (سوکا)

تومان18.350تومان1.730.000
کابل 2 در 1 افشان سوکا از کابل های با کیفیت و با دوام برند سوکا می باشد. این کابل از دو رشته با سطح مقطع 1 mm مربع تشکیل شده است. رنگ عایق سیم ها آبی و مشکی یا قرمز و آبی می باشد. درون هر سیم از تعداد 32 رشته مسی با ضخامت 0.2 میملیمتر ساخته شده است. قطر عایق هر سیم از کابل 0.6 میلیمتر و قطر غلاف 0.8 میملیمتر است. سایز حدودی قطر کابل 2 در1 افشان آمل 6.8 میلیمتر و وزن آن برای هر حلقه 100 متری از این کابل 6.3 میلیمتر می باشد. کاربرد بالای این کابل درون ساختمان، درون دستگاه های الکتریکی، در محیط های خشک، درون لوله و ... می باشد. خلوص مس استفاده شده در این کابل بالای 99 درصد است که این مطلب به راحتی با استفاده از آزمایش هیدلکرولیک اسید مشخص می شود.
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

کابل 2*1.5 افشان آمل سوکا

تومان27.500تومان2.560.000
کابل آمل از کابل های با کیفیت و بادوام نام آشنایی که در سایز های متفاوت تولید می شود. این سایز کابل دارای دو رشته با عایق آبی و مشکی می باشد. تعداد رشته های برای هر سیم از کابل با سطح مقطع 1.5 متر مربع 30 عدد رشته افشان با قطر 0.25 میلمیتر می باشد. محصول دارای استاندارد  SIRI (607)53 بوده و همچنین  نشان استاندارد سازمان ملی استاندارد و تایید صلاحیت از شرکت توزیع نیروی برق را دارد. ولتاژ اسمی کابل های افشان سوکا 300 تا 500 ولت است. جنس هادی، از مس به هم تابیده نرم که با آنیل کاری دقیق مس اولیه انعطاف پذیری و استفاده از آن را سهولت بخشیده است. این کابل فاقد رشته سوم یا ارت می باشد و معمولا برای انتقال فاز و نول مورد استفاده قرار می گیرد. کابل برای هر متر 87 گرم و برای حلقه 100 متری آن 8.7 کیلوگرم است. همچنین این کابل بر روی قرقره 500 متری، 1000 متری، 2000 متری و متراژ بیشتر نیز تولید می شود. از این کابل در محل های خشک برای مصارف عمومی در فشار متوسط الکتریکی استفاده می شود. دمای قابل استفاده از این کابل -30 تا حداکثر +70 درجه سانتی گاد است.
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

نور مخفی نچرال برش 20 سانت با دوسال ضمانت شاهچراغ

تومان28.500تومان2.799.000
ریسه شلنگی نچرال شاهچراغ از ریسه های شلنگی با کیفیت خوب و قیمت مناسب می باشد. این محصول ساخت شرکت شاهچراغ پارسیان با دوسال ضمانت تعویض در ادیسون کالا می باشد. رنگ نوردهی این محصول بین سفید و زرد یا به اصطلاح نچرال یا روز می باشد. وایرلس بودن ریسه بدین معناست که به جای نسل قبلی ریسه ها که پشت آن ها جهت تامین انرژی چیپ ها از سیم استفاده می شد اکنون از برد استفاده می شود. مزیت مدل های وایرلس معمولا نوردهی بهتر و همچنین نصب و راه اندازی آسان تر و دوام بهتر شاهد هستیم. تعداد تراکم چیپ های این ریسه 120 عدد نوع 2835 که هر کدام رنگ نچرال می باشد در یک متر ریسه است. هر 20 سانتی متر قابلیت برش برای ریسه وجود دارد و تنها باید با سوکت 8 میلیمتری وایرلس راه اندازی شود. عرض خود ریسه 10 میلیمتر می باشد. قابلیت نصب در فضای بیرونی در معرض رطوبت را داشته و از این جهت از اندکپ جهت انتهای ریسه استفاده می شود. همچنین جهت نصب ریسه نیز می توانید از بست نگهدارنده مخصوص برای ریسه تهیه کنید.
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

پکیج خورشیدی قابل حمل (عشایری) سانکس مدل SPS-1207

قیمت اصلی تومان4.900.000 بود.قیمت فعلی تومان4.100.000 است.
پکیج خورشیدی قابل حمل (عشایری) سانکس مدل SPS-1207 یکی از پر طرفدارترین مدلهای موجود در بازار که پنل سولار تاشو 12 وات و باتری با ظرفیت 7 آمپر ساعت دارد. این سیستم خورشیدی سیار  گزینه ای مناسب جهت استفاده در کمپینگ ، مسافرت ، زمانهایی که برق نیست و ... است. این پکیج خورشیدی سانکس 1207 دارای 4  عدد لامپ با کابل 4 متری و کلید قطع و وصل مجزا برای هر لامپ میباشد ظرفیت باتری دستگاه امکان روشن نگه داشتن یک لامپ را به تنهایی به مدت 28 ساعت دارد. باتری داخلی این سیستم خورشیدی از نوع باتری سیلید اسید میباشد و نسبتا عمر بالایی (بیشتر از 5 سال) دارد که توسط پنل خورشیدی یا توسط آداپتوری همراه دستگاه است به وسیله برقی شهری شارژ میشود. این پکیج خورشیدی عشایری علاوه بر سیستم روشنایی دو خروجی با مشخصات زیر دارد :
  1. خروجی برای شارژ انواع گوشی موبایل و تبلیت و .... (به همراه سری شارژ همه کاره)
  2. تعداد 4 عدد خروجی 12 ولت 1 آمپر که هم امکان اتصال لامپ ها به این خروجی هست هم خروجی گرفتن برای وسایل دیگر
با این دستگاه امکان روشن کردن تجهیزاتی مانند یک شارژ لبتاب و حتی یک تلویزیون را هم وجود دارد البته بوسیله اینورتر یا دستگاهایی که برق 12 ولت استفاده میکنند همچنین بر روی  دستگاه یک نشانگر ولت متر عقربه ای وجود دارد تا سطح ولتاژ باتری دستگاه را نشان بدهد . پنل خورشیدی این دستگاه 12 وات با قابلیت تاشو و به همراه 6 متر کابل میباشد که برای شارژ کامل دستگاه پنل سولار حدود 7 ساعت نور مستقیم خورشید را نیاز دارد. ابعاد پنل سولار پکیج 450 در 280 میلی متر و وزن دستگاه حدود 6 کیلوم گرم میباشد.

چراغ اضطراری دوحالته باتری خور مدل A.R.N

قیمت اصلی تومان147.000 بود.قیمت فعلی تومان93.000 است.
چراغ اضطراری دوحالته باتری خور مدل A.R.N مناسب برای زمان هایی که برق در دسترس نباشد یا مناسب مسافرت یا کمپینگ میباشد که با 3 عدد باتری قلمی 1.5 ولتی تغذیه میشود . این چراغ اضطراری دارای دو حالت نوردهی میباشد که هر دو حالت با دو لامپ cob تعبیه شده در این چراغ روشن میشوند .

نوردهی چراغ اضطراری باتری خور بین 70 تا 100 لومن میباشد و نور لامپ cob که در بدنه این چراغ تعبیه شده نوری پخش و نوری که جلو و در پیشانی این چراغ تعبیه شده نوری پرتابی و تیز دارد .

 

چراغ خورشیدی دیواری 3 ال ای دی

قیمت اصلی تومان270.000 بود.قیمت فعلی تومان192.000 است.
چراغ خورشیدی دیواری 3 ال ای دی یکی از جدیدترین مدلهای چراغ دیوارکوب خورشیدی با نوردهی بالا و قیمت بسیار مناسب میباشد. این چراغ خورشیدی دارای 3 ال ای دی که انرژی آنها با استفاده از باتری های موجود در داخل چراغ تامین میشود و به صورت اتوماتیک در طول شب روشن میشود . چراغ خورشیدی دیواری در طول روز با نور خورشید شارژ و در طول شب انرژی ذخیره شده در  باتری را به صورت نور با وسیله ال ای دی ها فلامینتی ساطع میکند . همچنین این چراغ دارای سنسور تشخیص حرکت و تایمر میباشد بدین صورت که :
  • حالت اول با زدن یکباردکمه : روشن شدن خودکار با حرکت اجسام در فاصله 5 متری با تمام ظرفیت هنگام تاریکی(حالت پرنور)
  • حالت دوم با زدن دو باردکمه:روشنایی با 20 درصد ظرقیت در حالت عادی و حرکت اشیاء در 5 متری باعث روشن شدن تمام ظرفیت دستگاه به مدت 20 ثانیه می شود.
  • حالت سوم با زدن سه بار دکمه : روشن شدن با ظرفیت 60 درصد در تاریکی به صورت مداوم
این مدل چراغ خورشیدی نسبت چراغ دیواری مدلهای cl118 و مدل IT-267  نور بیشتری دارد و حدودا 10 متر مربع را روشن میکند. باتری داخلی این مدل 18650 لیتیومی و بعد از حدود 12 تا 14 ماه که چراغ نیاز به تعویض باتری دارد نمونه آن در قیمت ها و مدلهای مختلف در بازار به راحتی قابل تهیه کردن است . با حدودا 4 ساعت تابش مستقیم نور خورشید به پنل سولار این چراغ خورشیدی  به صورت کامل شارژ میشود و در حالت نور ثابت چراغ حدود 5 الی 6 ساعت روشن میماند.

درپوش اندکپ ریسه شلنگی وایرلس 10 میلیمتری

تومان2.000تومان380.000
درپوش یا اندکپ ریسه شلنگی وسیله ای کابردی برای مسدود کردن انتهای ریسه شلنگی است. این درپوش برای ریسه های شلنگی 10 میلیمتری وایرلس مناسب است. جنس آن از پلاستیک PVC ژله ای بوده و با گذر زمان نمی پوسد و از بین نمی رود. اندکپ فوق قابل استفاده برای ریسه های برش 20 سانتی متری شاهچراغ است. برای ضد آب کردن یا جلوگیری از نفوذ رطوبت به داخل ریسه شلنگی استفاده از این اندکپ امری ضروری است. حالت ژله بودن اندکپ باعث شده تا بتوان از آن برای انواع ریسه های شلنگی با عرض تا 10 میملیمتر استفاده کرد. همچنین استفاده از آن راحت می باشد و به راحتی ریسه داخل آن چفت می شود.
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

سیم نایلون 0.75*2 آمل سوکا

تومان12.990تومان1.230.000
سیم نایلون یا بند تخت آمل از سیم های با کیفیت دورشته ای و پر کاربرد است. این سیم دارای دو رشته به هم چسبیده با روکش PVC سفید و مغزی مس می باشد. هر سیم 2*0.75 بند تخت آمل دارای 39 رشته که هر کدام سطح مقطع 0.15 میلیمتر دارند تشکیل شده است. ضخامت عایق PVC هر سیم 0.8 میلیمتر بود. بند تخت های آمل دارای استاندارد SIRI(607)42 و IEC 227 را داراست. نایلون های آمل دارای انعطاف پذیری بالا بوده و استفاده از آن بسیار راحت می باشد. معمولا سیم های نایلون در هر جایی که احتیاج به انتقال جریان بالای برق نباشد و به انعطاف پذیری بسیار بالای سیم نیاز باشد استفاده می شود. موارد مصرف این سیم ها به موارد زیر میتوان اشاره کرد.
  • روشنایی های کناف در ساختمان برای چراغ های ال ای دی با وات های پایین
  • محصولات الکتریکی قابل حمل با جریان الکتریکی پایین
  • استفاده در برق کشی های موقت
  • برق کشی انواع لوستر ها
  • برق رسانی به محل هایی که دما بالا نمی باشد و جریان زیادی قابل استفاده نمی باشد.
  • استفاده در فضا‌هایی که فشار مکانیکی کم است
  • استفاده به عنوان سیم سیار خانگی
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

چراغ خورشیدی دیوارکوب طرح ماسک jl-t88

قیمت اصلی تومان399.000 بود.قیمت فعلی تومان335.000 است.
چراغ خورشیدی دیوارکوب طرح ماسک jl-t88 یکی از جدیدترین مدل چراغ های دیوارکوب خورشیدی است که در روز با نور خورشید از طریق پنل سولار شارژ میشود و در شب نور ساطع میکند . این چراغ خورشیدی دارای سنسور تشخیص روز و شب است و فقط در مدت شب به صورت اتوماتیک روشن میشود . چراغ خورشیدی jl-t88 دارای استاندارد ip65 و در مقابل نفوذ گرد و غبار و ورود آب مقاوم میباشد و مناسب استفاده در فضای آزاد است . چراغ خورشیدی طرح ماسک دارای 4 عدد لامپ ال ای دی میباشد و زمانی که شب هنگام روشن است جلوه خاص و زیبایی به محیط اطراف میدهد . باتری های داخلی این چراغ از مدل 18650 لیتیومی و طول عمری حدود 12 تا 15 ماه دارد و بعد از این مدت امکان تعویض آنها وجود دارد . مدت زمان کامل شارژ شدن چراغ در روزهای آفتابی حدود 4 ساعت و در روز های ابری حدود 7 ساعت میباشد. چراغ دارای سنسور حرکتی میباشد که در زاویه 120 درجه و فاصله 5 متری از چراغ عمل میکند .
راهنمای عملکرد چراغ خورشیدی دیوارکوب بدین صورت است :
  • Mode 1 با زدن یکباردکمه : روشن شدن خودکار دو لامپ بالایی با حرکت اجسام به مدت 20 ثانیه در فاصله 5 متری با تمام ظرفیت هنگام تاریکی(حالت پرنور)
  • Mode 2 با زدن دو باردکمه:روشنایی با 20 درصد ظرقیت در حالت عادی و حرکت اشیاء در 5 متری باعث روشن شدن تمام ظرفیت دستگاه به مدت 20 ثانیه می شود.
  • Mode 3 با زدن سه بار دکمه : روشن شدن هر چهار LED ]چراغ با ظرفیت 60 درصد در تاریکی به صورت مداوم
این چراغ در شب می تواند در حالت نور ثابت یعنی MODE 3 تا 6 ساعت روشن بماند.

بست نگهدارنده ریسه شلنگی نور مخفی

تومان2.000تومان45.000
بست نگهدارنده ریسه شلنگی وسیله ای کاربردی جهت فیکس کردن ریسه می باشد. این محصول با قیمت مناسب ولی ابزاری ضروری جهت بهتر و یکدست نمایش دادن نور ریسه های شلنگی می باشد. جنس محصول پلاستیکی ژله ای نرم به صورت شفاف می باشد. ریسه در وسط بست قرار گرفته وبست به وسیله دو میخ یا پیچ کوچک نصب می شود. می توان با استفاده از این بست ها هر نیم متر یا هر یک متر و بیشتر ریسه را نگه داشت. بسته های این ریسه به صورت 25 تایی یا 100 تایی می باشد.
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

نور مخفی بنفش تراکم 120 برش 20 سانت شاهچراغ با دوسال ضمانت – رول 100 متری

قیمت اصلی تومان3.050.000 بود.قیمت فعلی تومان2.899.000 است.
ریسه شلنگی شاهچراغ با دوسال ضمانت در ادیسون کالا از جمله ریسه ها با قیمت مناسب و نوردهی خوب می باشد. این محصول قابلیت برش برای هر 20 سانتی متر را داراست. رنگ بندی تولید آن انبه ای، آفتابی، مهتابی، نچرال، آبی و بنفش می باشد. تعداد چیپ های محصول 120 عدد از نوع 2835 و تعداد مقاومت آن 25 عدد 250 اهم در یک متر می باشد. این ریسه به شرط آب بندی در ابتدا و استفاده از اندکپ در انتهای ریسه قابل نصب درفضای بیرونی می باشد. نوع سوکت قابل استفاده برای راه اندازی ریسه از نوع 8 میلیمتر و سوکت توصیه شده خود شرکت از نوع 8 آمپر می باشد. با یک عدد سوکت 8 آمپر قابلیت روشن کردن 100 متر ریسه وجود دارد. توجه کنید که ریسه نباید در حالت رول روشن باشد وگرنه خراب شده و به هم می چسبد و از ضمانت ساقط می شود. حداکثر آمپر مصرفی ریسه برای حلقه آن 2 آمپر بوده. در خرید حلقه ای 4 عدد سوکت 8 آمپر و تعدادی بست و اندکپ و واسط به عنوان هدیه بر روی ریسه قرار دارد.
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

قیمت لامپهای LED جهت دار افراتاب

قیمت لامپهای جهت دارLEDافراتاب

لامپهای LED اشکی و شمعی افراتاب

قیمت لامپهای اشکی و شمعی افراتاب

قیمت لامپ های LED توان بالا افراتاب

لامپهای LED توان بالا افراتاب

سیم سفید نایلونی 2*1.5 آمل (بند تخت سوکا)

تومان22.700تومان2.199.000
سیم نایلون 2*1.5 آمل از سیم های دو رشته به هم چسبیده می باشد. این سیم از دو رشته به هم چسبیده که با مغزی مسی تشکیل شده است. عایق این سیم از PVC می باشد و غلاف ندارد. ضخامت عایق PVC هر سیم 0.8 میلیمتر بود. حداکثر آمپر مجاز برای استفاده این سیم 16 آمپر، و حداکثر ولتاژ 300 ولت می باشد. حداکثر دمای استفاده از این سیم 50 درجه سانتی گراد می باشد. بند تخت های آمل دارای استاندارد SIRI(607)42 و IEC 227 را داراست. از آنجاییکه نایلون ها دوامشان همانند کابل نیست بهتر است که سیم های بند تخت یا نایلون به مدت طولانی در شرایط بد آب و هوایی و آفتاب های شدید نباشند.
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

کابل 2 در 1 افشان آمل (سوکا)

تومان18.350تومان1.730.000
کابل 2 در 1 افشان سوکا از کابل های با کیفیت و با دوام برند سوکا می باشد. این کابل از دو رشته با سطح مقطع 1 mm مربع تشکیل شده است. رنگ عایق سیم ها آبی و مشکی یا قرمز و آبی می باشد. درون هر سیم از تعداد 32 رشته مسی با ضخامت 0.2 میملیمتر ساخته شده است. قطر عایق هر سیم از کابل 0.6 میلیمتر و قطر غلاف 0.8 میملیمتر است. سایز حدودی قطر کابل 2 در1 افشان آمل 6.8 میلیمتر و وزن آن برای هر حلقه 100 متری از این کابل 6.3 میلیمتر می باشد. کاربرد بالای این کابل درون ساختمان، درون دستگاه های الکتریکی، در محیط های خشک، درون لوله و ... می باشد. خلوص مس استفاده شده در این کابل بالای 99 درصد است که این مطلب به راحتی با استفاده از آزمایش هیدلکرولیک اسید مشخص می شود.
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

کابل 2*1.5 افشان آمل سوکا

تومان27.500تومان2.560.000
کابل آمل از کابل های با کیفیت و بادوام نام آشنایی که در سایز های متفاوت تولید می شود. این سایز کابل دارای دو رشته با عایق آبی و مشکی می باشد. تعداد رشته های برای هر سیم از کابل با سطح مقطع 1.5 متر مربع 30 عدد رشته افشان با قطر 0.25 میلمیتر می باشد. محصول دارای استاندارد  SIRI (607)53 بوده و همچنین  نشان استاندارد سازمان ملی استاندارد و تایید صلاحیت از شرکت توزیع نیروی برق را دارد. ولتاژ اسمی کابل های افشان سوکا 300 تا 500 ولت است. جنس هادی، از مس به هم تابیده نرم که با آنیل کاری دقیق مس اولیه انعطاف پذیری و استفاده از آن را سهولت بخشیده است. این کابل فاقد رشته سوم یا ارت می باشد و معمولا برای انتقال فاز و نول مورد استفاده قرار می گیرد. کابل برای هر متر 87 گرم و برای حلقه 100 متری آن 8.7 کیلوگرم است. همچنین این کابل بر روی قرقره 500 متری، 1000 متری، 2000 متری و متراژ بیشتر نیز تولید می شود. از این کابل در محل های خشک برای مصارف عمومی در فشار متوسط الکتریکی استفاده می شود. دمای قابل استفاده از این کابل -30 تا حداکثر +70 درجه سانتی گاد است.
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

نور مخفی نچرال برش 20 سانت با دوسال ضمانت شاهچراغ

تومان28.500تومان2.799.000
ریسه شلنگی نچرال شاهچراغ از ریسه های شلنگی با کیفیت خوب و قیمت مناسب می باشد. این محصول ساخت شرکت شاهچراغ پارسیان با دوسال ضمانت تعویض در ادیسون کالا می باشد. رنگ نوردهی این محصول بین سفید و زرد یا به اصطلاح نچرال یا روز می باشد. وایرلس بودن ریسه بدین معناست که به جای نسل قبلی ریسه ها که پشت آن ها جهت تامین انرژی چیپ ها از سیم استفاده می شد اکنون از برد استفاده می شود. مزیت مدل های وایرلس معمولا نوردهی بهتر و همچنین نصب و راه اندازی آسان تر و دوام بهتر شاهد هستیم. تعداد تراکم چیپ های این ریسه 120 عدد نوع 2835 که هر کدام رنگ نچرال می باشد در یک متر ریسه است. هر 20 سانتی متر قابلیت برش برای ریسه وجود دارد و تنها باید با سوکت 8 میلیمتری وایرلس راه اندازی شود. عرض خود ریسه 10 میلیمتر می باشد. قابلیت نصب در فضای بیرونی در معرض رطوبت را داشته و از این جهت از اندکپ جهت انتهای ریسه استفاده می شود. همچنین جهت نصب ریسه نیز می توانید از بست نگهدارنده مخصوص برای ریسه تهیه کنید.
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

پکیج خورشیدی قابل حمل (عشایری) سانکس مدل SPS-1207

قیمت اصلی تومان4.900.000 بود.قیمت فعلی تومان4.100.000 است.
پکیج خورشیدی قابل حمل (عشایری) سانکس مدل SPS-1207 یکی از پر طرفدارترین مدلهای موجود در بازار که پنل سولار تاشو 12 وات و باتری با ظرفیت 7 آمپر ساعت دارد. این سیستم خورشیدی سیار  گزینه ای مناسب جهت استفاده در کمپینگ ، مسافرت ، زمانهایی که برق نیست و ... است. این پکیج خورشیدی سانکس 1207 دارای 4  عدد لامپ با کابل 4 متری و کلید قطع و وصل مجزا برای هر لامپ میباشد ظرفیت باتری دستگاه امکان روشن نگه داشتن یک لامپ را به تنهایی به مدت 28 ساعت دارد. باتری داخلی این سیستم خورشیدی از نوع باتری سیلید اسید میباشد و نسبتا عمر بالایی (بیشتر از 5 سال) دارد که توسط پنل خورشیدی یا توسط آداپتوری همراه دستگاه است به وسیله برقی شهری شارژ میشود. این پکیج خورشیدی عشایری علاوه بر سیستم روشنایی دو خروجی با مشخصات زیر دارد :
  1. خروجی برای شارژ انواع گوشی موبایل و تبلیت و .... (به همراه سری شارژ همه کاره)
  2. تعداد 4 عدد خروجی 12 ولت 1 آمپر که هم امکان اتصال لامپ ها به این خروجی هست هم خروجی گرفتن برای وسایل دیگر
با این دستگاه امکان روشن کردن تجهیزاتی مانند یک شارژ لبتاب و حتی یک تلویزیون را هم وجود دارد البته بوسیله اینورتر یا دستگاهایی که برق 12 ولت استفاده میکنند همچنین بر روی  دستگاه یک نشانگر ولت متر عقربه ای وجود دارد تا سطح ولتاژ باتری دستگاه را نشان بدهد . پنل خورشیدی این دستگاه 12 وات با قابلیت تاشو و به همراه 6 متر کابل میباشد که برای شارژ کامل دستگاه پنل سولار حدود 7 ساعت نور مستقیم خورشید را نیاز دارد. ابعاد پنل سولار پکیج 450 در 280 میلی متر و وزن دستگاه حدود 6 کیلوم گرم میباشد.

چراغ اضطراری دوحالته باتری خور مدل A.R.N

قیمت اصلی تومان147.000 بود.قیمت فعلی تومان93.000 است.
چراغ اضطراری دوحالته باتری خور مدل A.R.N مناسب برای زمان هایی که برق در دسترس نباشد یا مناسب مسافرت یا کمپینگ میباشد که با 3 عدد باتری قلمی 1.5 ولتی تغذیه میشود . این چراغ اضطراری دارای دو حالت نوردهی میباشد که هر دو حالت با دو لامپ cob تعبیه شده در این چراغ روشن میشوند .

نوردهی چراغ اضطراری باتری خور بین 70 تا 100 لومن میباشد و نور لامپ cob که در بدنه این چراغ تعبیه شده نوری پخش و نوری که جلو و در پیشانی این چراغ تعبیه شده نوری پرتابی و تیز دارد .

 

چراغ خورشیدی دیواری 3 ال ای دی

قیمت اصلی تومان270.000 بود.قیمت فعلی تومان192.000 است.
چراغ خورشیدی دیواری 3 ال ای دی یکی از جدیدترین مدلهای چراغ دیوارکوب خورشیدی با نوردهی بالا و قیمت بسیار مناسب میباشد. این چراغ خورشیدی دارای 3 ال ای دی که انرژی آنها با استفاده از باتری های موجود در داخل چراغ تامین میشود و به صورت اتوماتیک در طول شب روشن میشود . چراغ خورشیدی دیواری در طول روز با نور خورشید شارژ و در طول شب انرژی ذخیره شده در  باتری را به صورت نور با وسیله ال ای دی ها فلامینتی ساطع میکند . همچنین این چراغ دارای سنسور تشخیص حرکت و تایمر میباشد بدین صورت که :
  • حالت اول با زدن یکباردکمه : روشن شدن خودکار با حرکت اجسام در فاصله 5 متری با تمام ظرفیت هنگام تاریکی(حالت پرنور)
  • حالت دوم با زدن دو باردکمه:روشنایی با 20 درصد ظرقیت در حالت عادی و حرکت اشیاء در 5 متری باعث روشن شدن تمام ظرفیت دستگاه به مدت 20 ثانیه می شود.
  • حالت سوم با زدن سه بار دکمه : روشن شدن با ظرفیت 60 درصد در تاریکی به صورت مداوم
این مدل چراغ خورشیدی نسبت چراغ دیواری مدلهای cl118 و مدل IT-267  نور بیشتری دارد و حدودا 10 متر مربع را روشن میکند. باتری داخلی این مدل 18650 لیتیومی و بعد از حدود 12 تا 14 ماه که چراغ نیاز به تعویض باتری دارد نمونه آن در قیمت ها و مدلهای مختلف در بازار به راحتی قابل تهیه کردن است . با حدودا 4 ساعت تابش مستقیم نور خورشید به پنل سولار این چراغ خورشیدی  به صورت کامل شارژ میشود و در حالت نور ثابت چراغ حدود 5 الی 6 ساعت روشن میماند.

درپوش اندکپ ریسه شلنگی وایرلس 10 میلیمتری

تومان2.000تومان380.000
درپوش یا اندکپ ریسه شلنگی وسیله ای کابردی برای مسدود کردن انتهای ریسه شلنگی است. این درپوش برای ریسه های شلنگی 10 میلیمتری وایرلس مناسب است. جنس آن از پلاستیک PVC ژله ای بوده و با گذر زمان نمی پوسد و از بین نمی رود. اندکپ فوق قابل استفاده برای ریسه های برش 20 سانتی متری شاهچراغ است. برای ضد آب کردن یا جلوگیری از نفوذ رطوبت به داخل ریسه شلنگی استفاده از این اندکپ امری ضروری است. حالت ژله بودن اندکپ باعث شده تا بتوان از آن برای انواع ریسه های شلنگی با عرض تا 10 میملیمتر استفاده کرد. همچنین استفاده از آن راحت می باشد و به راحتی ریسه داخل آن چفت می شود.
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

سیم نایلون 0.75*2 آمل سوکا

تومان12.990تومان1.230.000
سیم نایلون یا بند تخت آمل از سیم های با کیفیت دورشته ای و پر کاربرد است. این سیم دارای دو رشته به هم چسبیده با روکش PVC سفید و مغزی مس می باشد. هر سیم 2*0.75 بند تخت آمل دارای 39 رشته که هر کدام سطح مقطع 0.15 میلیمتر دارند تشکیل شده است. ضخامت عایق PVC هر سیم 0.8 میلیمتر بود. بند تخت های آمل دارای استاندارد SIRI(607)42 و IEC 227 را داراست. نایلون های آمل دارای انعطاف پذیری بالا بوده و استفاده از آن بسیار راحت می باشد. معمولا سیم های نایلون در هر جایی که احتیاج به انتقال جریان بالای برق نباشد و به انعطاف پذیری بسیار بالای سیم نیاز باشد استفاده می شود. موارد مصرف این سیم ها به موارد زیر میتوان اشاره کرد.
  • روشنایی های کناف در ساختمان برای چراغ های ال ای دی با وات های پایین
  • محصولات الکتریکی قابل حمل با جریان الکتریکی پایین
  • استفاده در برق کشی های موقت
  • برق کشی انواع لوستر ها
  • برق رسانی به محل هایی که دما بالا نمی باشد و جریان زیادی قابل استفاده نمی باشد.
  • استفاده در فضا‌هایی که فشار مکانیکی کم است
  • استفاده به عنوان سیم سیار خانگی
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

چراغ خورشیدی دیوارکوب طرح ماسک jl-t88

قیمت اصلی تومان399.000 بود.قیمت فعلی تومان335.000 است.
چراغ خورشیدی دیوارکوب طرح ماسک jl-t88 یکی از جدیدترین مدل چراغ های دیوارکوب خورشیدی است که در روز با نور خورشید از طریق پنل سولار شارژ میشود و در شب نور ساطع میکند . این چراغ خورشیدی دارای سنسور تشخیص روز و شب است و فقط در مدت شب به صورت اتوماتیک روشن میشود . چراغ خورشیدی jl-t88 دارای استاندارد ip65 و در مقابل نفوذ گرد و غبار و ورود آب مقاوم میباشد و مناسب استفاده در فضای آزاد است . چراغ خورشیدی طرح ماسک دارای 4 عدد لامپ ال ای دی میباشد و زمانی که شب هنگام روشن است جلوه خاص و زیبایی به محیط اطراف میدهد . باتری های داخلی این چراغ از مدل 18650 لیتیومی و طول عمری حدود 12 تا 15 ماه دارد و بعد از این مدت امکان تعویض آنها وجود دارد . مدت زمان کامل شارژ شدن چراغ در روزهای آفتابی حدود 4 ساعت و در روز های ابری حدود 7 ساعت میباشد. چراغ دارای سنسور حرکتی میباشد که در زاویه 120 درجه و فاصله 5 متری از چراغ عمل میکند .
راهنمای عملکرد چراغ خورشیدی دیوارکوب بدین صورت است :
  • Mode 1 با زدن یکباردکمه : روشن شدن خودکار دو لامپ بالایی با حرکت اجسام به مدت 20 ثانیه در فاصله 5 متری با تمام ظرفیت هنگام تاریکی(حالت پرنور)
  • Mode 2 با زدن دو باردکمه:روشنایی با 20 درصد ظرقیت در حالت عادی و حرکت اشیاء در 5 متری باعث روشن شدن تمام ظرفیت دستگاه به مدت 20 ثانیه می شود.
  • Mode 3 با زدن سه بار دکمه : روشن شدن هر چهار LED ]چراغ با ظرفیت 60 درصد در تاریکی به صورت مداوم
این چراغ در شب می تواند در حالت نور ثابت یعنی MODE 3 تا 6 ساعت روشن بماند.

بست نگهدارنده ریسه شلنگی نور مخفی

تومان2.000تومان45.000
بست نگهدارنده ریسه شلنگی وسیله ای کاربردی جهت فیکس کردن ریسه می باشد. این محصول با قیمت مناسب ولی ابزاری ضروری جهت بهتر و یکدست نمایش دادن نور ریسه های شلنگی می باشد. جنس محصول پلاستیکی ژله ای نرم به صورت شفاف می باشد. ریسه در وسط بست قرار گرفته وبست به وسیله دو میخ یا پیچ کوچک نصب می شود. می توان با استفاده از این بست ها هر نیم متر یا هر یک متر و بیشتر ریسه را نگه داشت. بسته های این ریسه به صورت 25 تایی یا 100 تایی می باشد.
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

نور مخفی بنفش تراکم 120 برش 20 سانت شاهچراغ با دوسال ضمانت – رول 100 متری

قیمت اصلی تومان3.050.000 بود.قیمت فعلی تومان2.899.000 است.
ریسه شلنگی شاهچراغ با دوسال ضمانت در ادیسون کالا از جمله ریسه ها با قیمت مناسب و نوردهی خوب می باشد. این محصول قابلیت برش برای هر 20 سانتی متر را داراست. رنگ بندی تولید آن انبه ای، آفتابی، مهتابی، نچرال، آبی و بنفش می باشد. تعداد چیپ های محصول 120 عدد از نوع 2835 و تعداد مقاومت آن 25 عدد 250 اهم در یک متر می باشد. این ریسه به شرط آب بندی در ابتدا و استفاده از اندکپ در انتهای ریسه قابل نصب درفضای بیرونی می باشد. نوع سوکت قابل استفاده برای راه اندازی ریسه از نوع 8 میلیمتر و سوکت توصیه شده خود شرکت از نوع 8 آمپر می باشد. با یک عدد سوکت 8 آمپر قابلیت روشن کردن 100 متر ریسه وجود دارد. توجه کنید که ریسه نباید در حالت رول روشن باشد وگرنه خراب شده و به هم می چسبد و از ضمانت ساقط می شود. حداکثر آمپر مصرفی ریسه برای حلقه آن 2 آمپر بوده. در خرید حلقه ای 4 عدد سوکت 8 آمپر و تعدادی بست و اندکپ و واسط به عنوان هدیه بر روی ریسه قرار دارد.
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

لامپهای LED سوله ای افراتاب

لامپهای LED سوله ای افراتاب

قیمت لامپ های T8 & PLL افراتاب

لامپ های T8 & PLL افراتاب

چراغ های LED سقفی SMD افراتاب

چراغ های LED سقفی SMD افراتاب

قیمت چراغ های LED پنل های سقفی SMD افراتاب

چراغ های LED پنل های سقفی SMD افراتاب

چراغ های LED نورافکن های صنعتی SMD افراتاب

چراغ های LED نورافکن های صنعتی SMD افراتاب

پروژکتور ال ای دی 200 وات بتیکس

تومان460.000تومان465.000
پروژکتور ال ای دی 200 وات BETIX از نورافکن های LED با کیفیت خوب می باشد. این نورافکن دارای یکسال گارانتی در ادیسون کالا می باشد. پروژکتور های BETIX نوردهی آفتابی ومهتابی دارند که با توجه به نیاز خود می توانید از آن ها استفاده کنید. پروژکتور های بتیکس را میتوان به آسودگی در فضای بیرونی نصب کرد چون دارای استاندارد IP65 است. بدنه این محصول از آلومینیوم جهت انتقال حرارت ازچیپ ال ای دی ساخته شده تا عمردهی بهتری داشته باشند. چراکه انتقال حرارت بیشترین تاثیر را بر LED ها دارد به گونه ای که هرچه انتقال حرارت از چیپ ال ای دی بهتر صورت پذیر در نتیجه طول عمر بالاتری می رود. نورافکن 200 بیتکس دارای چهار چیپ 50 وات  smd می باشد که نوردهی حدودی 16000 لومن را ایجاد می کند. 4 عدد چیپ 50 وات تعبیه شده در آن از نوع smd که هر کدام 36 چیپ ال ای دی می باشد. ابعاد این پروژکتور 28X25X7.5 می باشد و وزنی حدود 2300 گرم دارد. همچنین نورافکن های ال ای دی بتیکس دارای پایه فلزی جهت نصب با پیچ یا جوش تعبیه شده است که می توان با توجه به نیاز خود زاویه آن را تنظیم و آن را فیکس کنید.
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

پروژکتور 100 وات ال ای دی BETIX

قیمت اصلی تومان330.000 بود.قیمت فعلی تومان280.000 است.
پروژکتور ال ای دی 100 وات SMD بتیکس از نورافکن های LED باکیفیت خوب می باشد. این محصول ساخت ایران بوده و دارای 12 ماه ضمانت در ادیسون کالا می باشد. پروژکتور های BETIX در نوردهی مهتابی و آفتابی تولید و عرضه می شود. این پروژکتور دارای واشر سیلیکانی می باشد و همچنین استاندراد IP65 است که میتوان از آن در فضای خارجی استفاد کرد. بدنه این محصول دارای هیت سینگ آلومینیومی جهت دفع حرارت در نتیجه طول عمر بهتر محصول می باشد. چراکه انتقال حرارت بیشترین تاثیر را بر LED ها دارد به گونه ای که هرچه انتقال حرارت از چیپ ال ای دی بهتر صورت پذیر در نتیجه طول عمر بالاتری می رود. نورافکن 100 وات بتیکس دارای دو چیپ 50 وات با رفلکتور می باشد که باعث شده نوری حدود 8000 لومن داشته باشد. چیپ 50 وات تعبیه شده در آن از نوع 50 وات smd 2835 که هر کدام 36 چیپ ال ای دی می باشد. همچنین نورافکن های ال ای دی بتیکس دارای پایه فلزی جهت نصب با پیچ یا جوش تعبیه شده است که می توان با توجه به نیاز خود زاویه آن را تنظیم و آن را فیکس کنید. نصب و راه اندازی این محصول بسیار ساده و راحت بوده و خود شما می توانید اقدام به نصب آن در خانه بکنید.
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

پروژکتور 50 وات بتیکس

قیمت اصلی تومان220.000 بود.قیمت فعلی تومان175.000 است.
پروژکتور ال ای دی 50 وات SMD بتیکس از نورافکن های خوب و باکیفیت ساخت ایران می باشد. این محصول ساخت ایران بوده و دارای 12 ماه ضمانت در ادیسون کالا می باشد. بدنه این پروژکتور از آلومینیوم  همراه با هیت سینک قوی است و به دلیل وجود همین هیت سینگ پره ای، باعث می شود تا انتقال حرارت از ال ای دی به خوبی انجام شده و در نتیجه باعث طول عمر بالای محصول می شود. این محصول در برابر رطوبت و گرد و خاک دارای استاندراد IP65 است تا در برابر باران ، برف و رطوبت و ... مقاوم باشد و بدون هیچگونه نگرانی آن را در فضا های بیرونی نصب کنید . نورافکن 50 وات بتیکس دارای 36 عدد چیپ از نوع 2835 می باشد که باعث شده نوردهی 5000 لومنی ایجاد کند. این محصول نصب آسانی دارد و نیاز به تهیه ترانس یا مدار  خارجی نمی باشد و نورافکن را فیکس کرده و دو سیم آن را به برق متصل کنید. این محصول دارای پایه جهت نصب با جوش یا پیچ و همچنین پیچ تنظیم پایه می باشد.
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

پروژکتور ال ای دی 200 وات باوند(SMD)

تومان1.278.000
پروژکتور ال ای دی 200 وات باوند از نورافکن های بسیار پرنور و باکیفیت ساخت ایران می باشد. نوردهی این محصول آفتابی یا مهتابی است که شما مشتری عزیز در ادیسون کالا می توانید با توجه به نیاز خود خرید فرمایید. این محصول ضمن کیفیت بالای نوردهی و ساخت دارای 12 ماه ضمانت می باشد. بدنه این پروژکتور از آلومینیوم با کیفیت و روکش ساخته شده تا از خوردگی و سایر صدمات در مرور زمان جلوگیری شود، همچنین به دلیل وجود هیتسینک خوب و پره ای در پشت انتقال حرارت به خوبی انجام شده و درنتیجه طول عمر بالایی دارد. وجود شیشه مقاوم در برابر تغییرات دما و واشر سیلیکونی باعث شده این محصول استاندراد IP66 داشته باشد تا در برابر باران ، برف و رطوبت و ... مقاوم باشد و بدون هیچگونه نگرانی آن را در فضا های بیرونی نصب کنید . نورافکن 200 وات باوند دارای 300 ال ای دی از نوع 2835 می باشد که باعث شده نوردهی 16000 لومنی ایجاد کند. این پروژکتور دارای سه سیم قرمز ، آبی و زرد است :
  • آبی = نول(N)
  • قرمز فاز(L)
  • زرد=ارت(E)
این محصول نصب آسانی دارد و نیاز به تهیه ترانس یا مدار  خارجی نمی باشد. این محصول دارای پایه جهت نصب با جوش یا پیچ و همچنین پیچ تنظیم پایه می باشد.
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

پروژکتور 100 وات باوند

تومان460.000تومان470.000
پروژکتور 100 وات smd مارک باوند از سری نورافکن های پرنور ایرانی است که کیفیت قابل توجهی دارد. این پروژکتور ال ای دی دارای نوردهی مهتابی و آفتابی می باشد. محصولات شرکت باوند به دلیل کیفیت ساخت بالای خود دارای 24 ماه ضمانت می باشد. این نورافکن led دارای 120 عدد ال ای دی از نوع 2835 یک وات است. بدنه این پروژکتور کاملا آلومینیوم بوده که باعث می شود تا انتقال حرارت به خوبی انجام شود در نتیجه عمردهی بیشتری داشته باشد. استاندارد محافظتی این محصول IP66 بوده که باعث می شود که به راحتی از این پروژکتور در فضای خارجی استفاده کرد و مشکلی در برابر باران و رطوبت نخواهد داشت. این پروژکتور دارای سه سیم قرمز ، آبی و زرد است که سیم قرمز و آبی نول و فاز و سیم زرد سیم ارت آن می باشد.
این محصول دارای پایه جهت نصب با جوش یا پیچ و همچنین پیچ تنظیم پایه می باشد.
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

قیمت چراغ های خیابانی SMD افراتاب

قیمت چراغ های خیابانی SMD افراتاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *