لیست قیمت

لیست قیمت محصولات افراتاب 24 اسفند 1400

فهرست قیمت تیر 1401 محصولات شرکت سیگنال : در این مطلب به معرفی محصولات سیگنال و همچنین لیست قیمتی که در تیر 1401 منتشر شده پرداخته ایم .
فهرست قیمت تیر 1401 محصولات شرکت سیگنال : در این مطلب به معرفی محصولات سیگنال و همچنین لیست قیمتی که در تیر 1401 منتشر شده پرداخته ایم .

لیست قیمت محصولات افراتاب 24 اسفند 1400: در این مطلب به جدیدترین لیست قیمت محصولات افراتاب که در تاریخ 24 اسفند 1400 منتشر شده است پرداخته ایم.

معرفی کلی شرکت افراتاب

شرکت صنایع الکترونیک افراتاب در سال 1377، به منظور تولید محصولات الکترونیکی و مخابراتی تأسیس گردید، و با به کارگیری فناوری های روز دنیا، قدرت خود را در تولید انبوه به اثبات رساند. 

در افراتاب، محصولات روشنایی با تمرکز بر ویژگی کیفیت و کاهش مصرف انرژی، طراحی و تولید می شوند.

شرکت افراتاب در ابتدا با تولید لامپ های کم مصرف استاندارد با کیفیت بالا شروع کرد و با شرکت توانیر و شرکت های بزرگ دیگر همکاری داشت و دارد.

با پیشرفت فناوری، شرکت افراتاب به تولید محصولات LED روی آورد

و محصولات خود را در چند شاخه نظیر لامپ ها، چراغ های سقفی ، انواع  پروژکتور، چراغ های خیابانی و وال واشر  و … جهت روشنایی و نورپردازی به بازار ارائه گرداند.

از ویژگی های شرکت افراتاب که می توان به آن اشاره کرد 

کیفیت محصولات خیلی خوبی دارد
 اینکه ضمانت واقعی معتبر دوساله برای اکثر محصولات خود ارائه می دهد.

رئوس اهداف کلان شرکت

افراتاب(شعار شرکت افراتاب) عبارتند از:

انجام طرحهای تحقیق و توسعه در راستای افزرایش دانش فنی و تکنولوژی در زمینه تولید محصولات جدید و متنوع و بهبود مستمر محصولات
فراهم نمودن افزایش رضایت و حفظ حقوق صاحبان سهام جهت افزایش سودآوری شرکت با صرفه جوئی و جلوگیری از اتلاف منابع درکلیه امور شرکت
رعایت استانداردهای ملی و بین المللی و تلاش در جهت افزایش رضایت مشتریان
ایجاد یک رابطه سودآور متاقابل با مشتریان و درک نیازهای آنها و افزایش سطح رضایت آنها از طریق رسیدگی به موقع و اثربخش به بازخوردهای مشتریان ، کارکنان و سایر ذینفعان
توسعه فناوری ها و بکارگیری ابزارهای نوین مدیریتی در راستای بهبود زیرساختها جهت ارائه محصولات و خدمات با کیفیت و سازگار با محیط زیست
آموزش ، رشد و نگهداری نیروهای کارآمد در سایه ایجاد فضای مناسب و خلاق به منظور جلب مشارکت فکری کارکنان
بهبود مستمر و اثربخشی در کلیه فرآیندهای سیستم مدیریت کیفیت جهت کاهش دوباره کاریها ، کاهش زمان ارائه خدمات و کاهش ضایعات و ارائه محصول با کیفیت
خلاصه

دست آورد و حاصل سرگذشت سال ها تلاش، صبوری و بالندگی صدها نفر در افراتاب، تولید و توزیع بیش از 40 میلیون شعله لامپ با کیفیت و روشن تر کردن زندگی میلیون ها ایرانی در سراسر کشور شده است.

شرکت افراتاب سابقه فعالیت و تامین محصولات روشنایی برای شرکت هایی نظیر شرکت برق ، سازمان صدا و سیما ، شرکت ملی نفت ، ایرانخودرو ، سایپا ،دانشگاه آزاد اسلامی ، شرکت مخابرات ایران ، دانشگاه علم و صنعت ایران و دانشگاه شریف را دارد.

 

انواع لامپ افراتاب

 

آدرس سایت شرکت افراتاب :  http://www.afratab.com

قیمت لامپهای هالوژنی افراتاب

لامپهای حبابی LED افراتاب

قیمت لامپهای حبابی LEDافراتاب

لامپ ال ای دی 9 وات حبابی افراتاب

تومان23.000تومان23.600
لامپ ال ای دی 9 وات حبابی افراتاب از لامپ های توان پایین پرنور شرکت افراتاب است. این نوع لامپ ها در نوردهی مهتابی و آفتابی و سفید سرد تولید می شود و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. لامپ ال ای دی 9 وات افراتاب مدل AF-B-0901-9w می باشد. این لامپ ال ای دی حبابی بوده و یکی از پرمصرف ترین لامپ ها در مصارف خانگی و دیگر مصارف می باشد برای مثال سرویس بهداشتی ، انباری ،و مکان های کوچک و ... است. این لامپ ال ای دی دارای هیت سینگ آلومینیومی ویژه و نوردهی سوپر لومن است. این محصول دارای دو سال گارانتی بی قید و شرط واقعی و دارای نشان استاندارد است. سرپیچ این لامپ از نوع معمولی یا به اختصار E27  می باشد. بدنه این لامپ ها از آلومینیوم با روکش پلاستیکی سفید ساخته شده که ضمن زیبایی ، انتقال حرارت را به خوبی انجام داده و باعث طول عمر بالای محصول می شود. نور خروجی این لامپ ها معادل یک لامپ رشته ای 90 وات است با این تفاوت که تنها 10 درصد آن مصرف برق دارد. این محصول در مقابل تعداد زیاد دفعات خاموش و روشن شدن مقاوم است ولی نباید با دیمر روشن شود. شار نوری این لامپ 9 وات افراتاب 900 لومن می باشد . دمای رنگ این لامپ های افراتاب به شرح زیر می باشد:
  • آفتابی (WW=F3000)
  • سفید سرد (CW=F4000)
  • مهتابی (DL=F5000)
  • مهتابی سرد (CDL=F6500)
در شکل زیر دمای رنگ از 3000F تا 8000F مشخص شده که می توانید بررسی و مقایسه کنید. lمقایسه دمای رنگ انواع لامپ ادیسون کالا این لامپ های ال ای دی بهترین جایگزین لامپ های قدیمی تر مانند fpl و تنگستنی می باشد زیرا مصرف بسیار پایینی دارد ضمن اینکه نوردهی بیشتر دارند.

قیمت لامپهای LED جهت دار افراتاب

قیمت لامپهای جهت دارLEDافراتاب

لامپهای LED اشکی و شمعی افراتاب

قیمت لامپهای اشکی و شمعی افراتاب

قیمت لامپ های LED توان بالا افراتاب

لامپهای LED توان بالا افراتاب

لامپ ال ای دی 8 وات جهت دار (پار) افراتاب

تومان29.000
لامپ ال ای دی 8 وات افراتاب از لامپ های توان پایین شرکت افراتاب است. این نوع لامپ ها در نوردهی مهتابی  تولید می شود و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. چراغ ال ای دی 8 وات پار یا به اصطلاح گوشکوبی نور را با زاویه کمتر از 120درجه پرتاب می کند. این محصول دارای دو سال گارانتی بی قید و شرط واقعی و دارای نشان استاندارد است. سرپیچ این لامپ از نوع معمولی یا به اختصار E27  می باشد. بدنه این لامپ ها از آلومینیوم با روکش پلاستیکی سفید ساخته شده که ضمن زیبایی ، انتقال حرارت را به خوبی انجام داده و باعث طول عمر بالای محصول می شود. جهت دار بودن پرتاب نور این لامپ باعث شده از آن در فروشگاه ها و ... استفده شود همچنین این لامپ ها در ارتفاع بالا اتلاف نور کمتری نسبت به حبابی دارند. این محصول در مقابل تعداد زیاد دفعات خاموش و روشن شدن مقاوم است ولی نباید با دیمر روشن شود. دمای رنگ این لامپ های افراتاب به شرح زیر می باشد:
  • آفتابی (WW=F3000)
  • سفید سرد (CW=F4000)
  • مهتابی (DL=F5000)
  • مهتابی سرد (CDL=F6500)
در شکل زیر دمای رنگ از 3000F تا 8000F مشخص شده که می توانید بررسی و مقایسه کنید. lمقایسه دمای رنگ انواع لامپ ادیسون کالا این لامپ های ال ای دی بهترین جایگزین لامپ های قدیمی تر مانند fpl و تنگستنی می باشد زیرا مصرف بسیار پایینی دارد ضمن اینکه نوردهی بیشتر دارند.

لامپ ال ای دی 60 وات افراتاب

تومان255.500
لامپ های 60 وات LED توان بالای شرکت افراتاب که سایز و نوردهی بسیار خوبی دارد.. افراتاب برند ایرانی که سابقه تولید محصولات روشنایی از سال 1378 است که به دلیل محصولات روشنایی خوب خود بار ها به عنوان تولید کننده نمونه در کشور معرفی شده است. چراغ های ال ای دی 60 وات افراتاب دارای دو سال ضمانت می باشد. جنس بدنه لامپ های افراتاب از نوع آلومینیوم با روکش پلاستیک در جهت زیبایی و همچنین انتقال حرارت بهتر در نتیجه طول عمر بالاتر لامپ می باشد. نور ایجاد شده توسط این لامپ برابر یک لامپ 450 وات تنگستن است در حالی که تنها ده درصد آن مصرف برق دارد در حالی که طول عمر چند برابر لامپ های تنگستن دارند. دمای رنگ لامپ موجود در ادیسون کالا مهتابی سرد با دمای رنگ 6500 کلوین می باشد. توجه شود که این لامپ باید به صورت صحیح مورد استفاده قرار گیرند و به نکات زیر در نحوه استفاده از آن ها باید رعایت کرد.
  1. لامپ های ال ای دی را نباید با مدار دیمر دار روشنن کرد.
  2. در مکان های دارای شرایط خاص مثل روطبت ، گرما یا سرمای بیش از حد استفاده نشوند.
  3. همچنین این کالا در صورت نداشتن عیوب فیزیکی نظیر شکستگی و جدانشدن قسمت های مختلف لامپ و استفاده صحیح دارای ضمانت است.
تاریخ اتمام گارانتی روی بدنه لامپ درج شده.

لامپ LED استوانه ای 40 وات افراتاب

تومان179.000
لامپ های ال ای دی 40 وات استوانه ای افراتاب از لامپ های سوپر لومن شرکت افراتاب  است که کیفیت بسیار خوبی دارد. افراتاب شرکت نام آشنای ایرانی در زمینه تولید محصولات روشنایی است که سابقه درخشانی در تولیدات این محصولات دارد. به جهت کیفیت بالای لامپ ها دارای دو سال ضمانت بی قید و شرط منوط به عمل به نکات گفته شده است. سرپیچ این لامپ از نوع معمولی یا به اختصار E27  می باشد. بدنه لامپ 40 وات از جنس آلوپلاستیک و روکش سفید که علاوه بر زیبایی گرمای چیپهای ال ای دی را به خوبی انتقال داده و باعث طول عمر بالای لامپ می شود. نور خروجی این لامپ ها معادل یک لامپ رشته ای 350 وات است در حالی که چیزی حدود یک دهم آن برق مصرف می کند. دمای رنگ لامپ موجود در ادیسون کالا مهتابی سرد و شار نوری آن 4200 لومن برای 40 وات می باشد. دمای رنگ مدل مهتابی سرد آن 6500 کلوین است. توجه:
  1. در استفاده از لامپ های ال ای دی از دیمر استفاده نشود.
  2. در مکانهای دارای شرایط خاص مانند برف و باران یا گرمای زیاد و .... استفاده نشود.
  3. این کالا در صورت نداشتن عیوب فیزیکی (نظیر شکستگی و جدانشدن قسمت های مختلف لامپ) و استفاده صحیح دارای ضمانت است.
بنابراین در صورت رعایت نکردن موارد بالا این لامپ از ضمانت خود ساقط می شود.

لامپ ال ای دی 50 وات استوانه ای افراتاب

تومان185.000تومان205.000
لامپ ال ای دی 50 وات استوانه ای افراتاب از LED های پرنور بزرگ باکیفیت شرکت افراتاب است. این نوع لامپ ها در نوردهی مهتابی و آفتابی تولید می شود و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. لامپ ال ای دی 50 وات افراتاب مدل AF-CU-50WAP با رویه مات و بدنه آلوپلاست جهت پخش نور بهتر می باشد. این لامپ ال ای دی استوانه بوده و یکی از پرمصرف ترین لامپ ها در مصارف خانگی و دیگر مصارف می باشد برای مثال آشپزخانه ، اتاق ها و حتی سالن و ... است. این لامپ ال ای دی دارای هیت سینگ آلومینیومی ویژه و نوردهی سوپر لومن است. این محصول دارای دو سال گارانتی بی قید و شرط واقعی و دارای نشان استاندارد است. سرپیچ این لامپ از نوع معمولی یا به اختصار E27  می باشد. بدنه این لامپ ها از آلومینیوم با روکش پلاستیکی سفید ساخته شده که ضمن زیبایی ، انتقال حرارت را به خوبی انجام داده و باعث طول عمر بالای محصول می شود. نور خروجی این لامپ ها معادل یک لامپ رشته ای 400 وات است با این تفاوت که تنها 10 درصد آن مصرف برق دارد. این محصول در مقابل تعداد زیاد دفعات خاموش و روشن شدن مقاوم است ولی نباید با دیمر روشن شود. شار نوری این لامپ 50 وات افراتاب 4900 لومن می باشد . دمای رنگ لامپ های افراتاب به شرح زیر می باشد:
  • آفتابی (WW=F3000)
  • سفید سرد (CW=F4000)
  • مهتابی (DL=F5000)
  • مهتابی سرد (CDL=F6500)
در شکل زیر دمای رنگ از 3000F تا 8000F مشخص شده که می توانید بررسی و مقایسه کنید. lمقایسه دمای رنگ انواع لامپ ادیسون کالا این لامپ های ال ای دی بهترین جایگزین لامپ های قدیمی تر مانند fpl و تنگستنی می باشد زیرا مصرف بسیار پایینی دارد ضمن اینکه نوردهی بیشتر دارند.

لامپ ال ای دی 30 وات استوانه ای افراتاب

تومان115.000تومان125.000
لامپ ال ای دی 30 وات استوانه ای افراتاب از LED های پرنور باکیفیت شرکت افراتاب است. این نوع لامپ ها در نوردهی مهتابی و آفتابی تولید می شود و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. لامپ ال ای دی 30 وات افراتاب مدل AF-CU-30WAP با رویه مات جهت پخش نور بهتر می باشد. این لامپ ال ای دی استوانه بوده و یکی از پرمصرف ترین لامپ ها در مصارف خانگی و دیگر مصارف می باشد برای مثال آشپزخانه ، اتاق ها و حتی سالن و ... است. این لامپ ال ای دی دارای هیت سینگ آلومینیومی ویژه و نوردهی سوپر لومن است. این محصول دارای دو سال گارانتی بی قید و شرط واقعی و دارای نشان استاندارد است. سرپیچ این لامپ از نوع معمولی یا به اختصار E27  می باشد. بدنه این لامپ ها از آلومینیوم با روکش پلاستیکی سفید ساخته شده که ضمن زیبایی ، انتقال حرارت را به خوبی انجام داده و باعث طول عمر بالای محصول می شود. نور خروجی این لامپ ها معادل یک لامپ رشته ای 240 وات است با این تفاوت که تنها 10 درصد آن مصرف برق دارد. این محصول در مقابل تعداد زیاد دفعات خاموش و روشن شدن مقاوم است ولی نباید با دیمر روشن شود. شار نوری این لامپ 30 وات افراتاب 2900 لومن می باشد . دمای رنگ لامپ های افراتاب به شرح زیر می باشد:
  • آفتابی (WW=F3000)
  • سفید سرد (CW=F4000)
  • مهتابی (DL=F5000)
  • مهتابی سرد (CDL=F6500)
در شکل زیر دمای رنگ از 3000F تا 8000F مشخص شده که می توانید بررسی و مقایسه کنید. lمقایسه دمای رنگ انواع لامپ ادیسون کالا این لامپ های ال ای دی بهترین جایگزین لامپ های قدیمی تر مانند fpl و تنگستنی می باشد زیرا مصرف بسیار پایینی دارد ضمن اینکه نوردهی بیشتر دارند.

لامپ ال ای دی 15 وات حبابی افراتاب

تومان42.000
لامپ ال ای دی 15 وات حبابی افراتاب از لامپ های توان پایین پرنور شرکت افراتاب است. این نوع لامپ ها در نوردهی مهتابی و آفتابی  تولید می شود و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. لامپ ال ای دی 15 وات افراتاب مدل AF-A70-15W  می باشد. این لامپ ال ای دی حبابی بوده و یکی از پرکاربردترین لامپ ها در مصارف خانگی و دیگر مصارف می باشد برای مثال انواع حباب و چراغ پارکی و باغی ، سرویس بهداشتی ، انباری ،و اتاق ها و مکان های کوچک و … است. این لامپ ال ای دی دارای هیت سینگ آلومینیومی ویژه و نوردهی سوپر لومن است. این محصول دارای دو سال گارانتی بی قید و شرط واقعی و دارای نشان استاندارد است. سرپیچ این لامپ از نوع معمولی یا به اختصار E27  می باشد. بدنه این لامپ ها از آلومینیوم با روکش پلاستیکی سفید ساخته شده که ضمن زیبایی ، انتقال حرارت را به خوبی انجام داده و باعث طول عمر بالای محصول می شود. نور خروجی این لامپ ها معادل یک لامپ رشته ای 120 وات است با این تفاوت که تنها 10 درصد آن مصرف برق دارد. این محصول در مقابل تعداد زیاد دفعات خاموش و روشن شدن مقاوم است ولی نباید با دیمر روشن شود. شار نوری این لامپ 15 وات افراتاب 1480 لومن می باشد . دمای رنگ این لامپ های افراتاب به شرح زیر می باشد:
  • آفتابی (WW=F3000)
  • سفید سرد (CW=F4000)
  • مهتابی (DL=F5000)
  • مهتابی سرد (CDL=F6500)
در شکل زیر دمای رنگ از 3000F تا 8000F مشخص شده که می توانید بررسی و مقایسه کنید. lمقایسه دمای رنگ انواع لامپ ادیسون کالا   این لامپ های ال ای دی بهترین جایگزین لامپ های قدیمی تر مانند fpl و تنگستنی می باشد زیرا مصرف بسیار پایینی دارد ضمن اینکه نوردهی بیشتر دارند.

لامپ ال ای دی 9 وات حبابی افراتاب

تومان23.000تومان23.600
لامپ ال ای دی 9 وات حبابی افراتاب از لامپ های توان پایین پرنور شرکت افراتاب است. این نوع لامپ ها در نوردهی مهتابی و آفتابی و سفید سرد تولید می شود و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. لامپ ال ای دی 9 وات افراتاب مدل AF-B-0901-9w می باشد. این لامپ ال ای دی حبابی بوده و یکی از پرمصرف ترین لامپ ها در مصارف خانگی و دیگر مصارف می باشد برای مثال سرویس بهداشتی ، انباری ،و مکان های کوچک و ... است. این لامپ ال ای دی دارای هیت سینگ آلومینیومی ویژه و نوردهی سوپر لومن است. این محصول دارای دو سال گارانتی بی قید و شرط واقعی و دارای نشان استاندارد است. سرپیچ این لامپ از نوع معمولی یا به اختصار E27  می باشد. بدنه این لامپ ها از آلومینیوم با روکش پلاستیکی سفید ساخته شده که ضمن زیبایی ، انتقال حرارت را به خوبی انجام داده و باعث طول عمر بالای محصول می شود. نور خروجی این لامپ ها معادل یک لامپ رشته ای 90 وات است با این تفاوت که تنها 10 درصد آن مصرف برق دارد. این محصول در مقابل تعداد زیاد دفعات خاموش و روشن شدن مقاوم است ولی نباید با دیمر روشن شود. شار نوری این لامپ 9 وات افراتاب 900 لومن می باشد . دمای رنگ این لامپ های افراتاب به شرح زیر می باشد:
  • آفتابی (WW=F3000)
  • سفید سرد (CW=F4000)
  • مهتابی (DL=F5000)
  • مهتابی سرد (CDL=F6500)
در شکل زیر دمای رنگ از 3000F تا 8000F مشخص شده که می توانید بررسی و مقایسه کنید. lمقایسه دمای رنگ انواع لامپ ادیسون کالا این لامپ های ال ای دی بهترین جایگزین لامپ های قدیمی تر مانند fpl و تنگستنی می باشد زیرا مصرف بسیار پایینی دارد ضمن اینکه نوردهی بیشتر دارند.

لامپ ال ای دی 8 وات افراتاب

تومان18.900تومان19.000
لامپ ال ای دی 8 وات افراتاب از لامپ های توان پایین شرکت افراتاب است. این نوع لامپ ها در نوردهی مهتابی و آفتابی تولید می شود و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. لامپ ال ای دی 8 وات حبابی افراتاب مدل AF-A60-8W می باشد. این لامپ ال ای دی حبابی بوده و یکی از پرمصرف ترین لامپ ها در مصارف خانگی می باشد برای مثال سرویس بهداشتی ، انباری ،و مکان های کوچک و ... است این محصول دارای دو سال گارانتی بی قید و شرط واقعی و دارای نشان استاندارد است. سرپیچ این لامپ از نوع معمولی یا به اختصار E27  می باشد. بدنه این لامپ ها از آلومینیوم با روکش پلاستیکی سفید ساخته شده که ضمن زیبایی ، انتقال حرارت را به خوبی انجام داده و باعث طول عمر بالای محصول می شود. نور خروجی این لامپ ها معادل یک لامپ رشته ای 60 وات است با این تفاوت که تنها 10 درصد آن مصرف برق دارد. این محصول در مقابل تعداد زیاد دفعات خاموش و روشن شدن مقاوم است ولی نباید با دیمر روشن شود. شار نوری این لامپ 8 وات 700 تا 725 لومن می باشد . دمای رنگ این لامپ های افراتاب به شرح زیر می باشد:
  • آفتابی (WW=F3000)
  • سفید سرد (CW=F4000)
  • مهتابی (DL=F5000)
  • مهتابی سرد (CDL=F6500)
در شکل زیر دمای رنگ از 3000F تا 8000F مشخص شده که می توانید بررسی و مقایسه کنید. lمقایسه دمای رنگ انواع لامپ ادیسون کالا این لامپ های ال ای دی بهترین جایگزین لامپ های قدیمی تر مانند fpl و تنگستنی می باشد زیرا مصرف بسیار پایینی دارد ضمن اینکه نوردهی بیشتر دارند.

لامپهای LED سوله ای افراتاب

لامپهای LED سوله ای افراتاب

قیمت لامپ های T8 & PLL افراتاب

لامپ های T8 & PLL افراتاب

چراغ های LED سقفی SMD افراتاب

چراغ های LED سقفی SMD افراتاب

قیمت چراغ های LED پنل های سقفی SMD افراتاب

چراغ های LED پنل های سقفی SMD افراتاب

چراغ های LED نورافکن های صنعتی SMD افراتاب

چراغ های LED نورافکن های صنعتی SMD افراتاب

پروژکتور ال ای دی 200 وات بتیکس

تومان460.000تومان465.000
پروژکتور ال ای دی 200 وات BETIX از نورافکن های LED با کیفیت خوب می باشد. این نورافکن دارای یکسال گارانتی در ادیسون کالا می باشد. پروژکتور های BETIX نوردهی آفتابی ومهتابی دارند که با توجه به نیاز خود می توانید از آن ها استفاده کنید. پروژکتور های بتیکس را میتوان به آسودگی در فضای بیرونی نصب کرد چون دارای استاندارد IP65 است. بدنه این محصول از آلومینیوم جهت انتقال حرارت ازچیپ ال ای دی ساخته شده تا عمردهی بهتری داشته باشند. چراکه انتقال حرارت بیشترین تاثیر را بر LED ها دارد به گونه ای که هرچه انتقال حرارت از چیپ ال ای دی بهتر صورت پذیر در نتیجه طول عمر بالاتری می رود. نورافکن 200 بیتکس دارای چهار چیپ 50 وات  smd می باشد که نوردهی حدودی 16000 لومن را ایجاد می کند. 4 عدد چیپ 50 وات تعبیه شده در آن از نوع smd که هر کدام 36 چیپ ال ای دی می باشد. ابعاد این پروژکتور 28X25X7.5 می باشد و وزنی حدود 2300 گرم دارد. همچنین نورافکن های ال ای دی بتیکس دارای پایه فلزی جهت نصب با پیچ یا جوش تعبیه شده است که می توان با توجه به نیاز خود زاویه آن را تنظیم و آن را فیکس کنید.

پروژکتور 100 وات ال ای دی BETIX

تومان280.000
پروژکتور ال ای دی 100 وات SMD بتیکس از نورافکن های LED باکیفیت خوب می باشد. این محصول ساخت ایران بوده و دارای 12 ماه ضمانت در ادیسون کالا می باشد. پروژکتور های BETIX در نوردهی مهتابی و آفتابی تولید و عرضه می شود. این پروژکتور دارای واشر سیلیکانی می باشد و همچنین استاندراد IP65 است که میتوان از آن در فضای خارجی استفاد کرد. بدنه این محصول دارای هیت سینگ آلومینیومی جهت دفع حرارت در نتیجه طول عمر بهتر محصول می باشد. چراکه انتقال حرارت بیشترین تاثیر را بر LED ها دارد به گونه ای که هرچه انتقال حرارت از چیپ ال ای دی بهتر صورت پذیر در نتیجه طول عمر بالاتری می رود. نورافکن 100 وات بتیکس دارای دو چیپ 50 وات با رفلکتور می باشد که باعث شده نوری حدود 8000 لومن داشته باشد. چیپ 50 وات تعبیه شده در آن از نوع 50 وات smd 2835 که هر کدام 36 چیپ ال ای دی می باشد. همچنین نورافکن های ال ای دی بتیکس دارای پایه فلزی جهت نصب با پیچ یا جوش تعبیه شده است که می توان با توجه به نیاز خود زاویه آن را تنظیم و آن را فیکس کنید. نصب و راه اندازی این محصول بسیار ساده و راحت بوده و خود شما می توانید اقدام به نصب آن در خانه بکنید.

پروژکتور 50 وات بتیکس

تومان175.000
پروژکتور ال ای دی 50 وات SMD بتیکس از نورافکن های خوب و باکیفیت ساخت ایران می باشد. این محصول ساخت ایران بوده و دارای 12 ماه ضمانت در ادیسون کالا می باشد. بدنه این پروژکتور از آلومینیوم  همراه با هیت سینک قوی است و به دلیل وجود همین هیت سینگ پره ای، باعث می شود تا انتقال حرارت از ال ای دی به خوبی انجام شده و در نتیجه باعث طول عمر بالای محصول می شود. این محصول در برابر رطوبت و گرد و خاک دارای استاندراد IP65 است تا در برابر باران ، برف و رطوبت و ... مقاوم باشد و بدون هیچگونه نگرانی آن را در فضا های بیرونی نصب کنید . نورافکن 50 وات بتیکس دارای 36 عدد چیپ از نوع 2835 می باشد که باعث شده نوردهی 5000 لومنی ایجاد کند. این محصول نصب آسانی دارد و نیاز به تهیه ترانس یا مدار  خارجی نمی باشد و نورافکن را فیکس کرده و دو سیم آن را به برق متصل کنید. این محصول دارای پایه جهت نصب با جوش یا پیچ و همچنین پیچ تنظیم پایه می باشد.

پروژکتور ال ای دی 200 وات باوند(SMD)

تومان1.278.000
پروژکتور ال ای دی 200 وات باوند از نورافکن های بسیار پرنور و باکیفیت ساخت ایران می باشد. نوردهی این محصول آفتابی یا مهتابی است که شما مشتری عزیز در ادیسون کالا می توانید با توجه به نیاز خود خرید فرمایید. این محصول ضمن کیفیت بالای نوردهی و ساخت دارای 12 ماه ضمانت می باشد. بدنه این پروژکتور از آلومینیوم با کیفیت و روکش ساخته شده تا از خوردگی و سایر صدمات در مرور زمان جلوگیری شود، همچنین به دلیل وجود هیتسینک خوب و پره ای در پشت انتقال حرارت به خوبی انجام شده و درنتیجه طول عمر بالایی دارد. وجود شیشه مقاوم در برابر تغییرات دما و واشر سیلیکونی باعث شده این محصول استاندراد IP66 داشته باشد تا در برابر باران ، برف و رطوبت و ... مقاوم باشد و بدون هیچگونه نگرانی آن را در فضا های بیرونی نصب کنید . نورافکن 200 وات باوند دارای 300 ال ای دی از نوع 2835 می باشد که باعث شده نوردهی 16000 لومنی ایجاد کند. این پروژکتور دارای سه سیم قرمز ، آبی و زرد است :
  • آبی = نول(N)
  • قرمز فاز(L)
  • زرد=ارت(E)
این محصول نصب آسانی دارد و نیاز به تهیه ترانس یا مدار  خارجی نمی باشد. این محصول دارای پایه جهت نصب با جوش یا پیچ و همچنین پیچ تنظیم پایه می باشد.

پروژکتور 100 وات باوند

تومان460.000تومان470.000
پروژکتور 100 وات smd مارک باوند از سری نورافکن های پرنور ایرانی است که کیفیت قابل توجهی دارد. این پروژکتور ال ای دی دارای نوردهی مهتابی و آفتابی می باشد. محصولات شرکت باوند به دلیل کیفیت ساخت بالای خود دارای 24 ماه ضمانت می باشد. این نورافکن led دارای 120 عدد ال ای دی از نوع 2835 یک وات است. بدنه این پروژکتور کاملا آلومینیوم بوده که باعث می شود تا انتقال حرارت به خوبی انجام شود در نتیجه عمردهی بیشتری داشته باشد. استاندارد محافظتی این محصول IP66 بوده که باعث می شود که به راحتی از این پروژکتور در فضای خارجی استفاده کرد و مشکلی در برابر باران و رطوبت نخواهد داشت. این پروژکتور دارای سه سیم قرمز ، آبی و زرد است که سیم قرمز و آبی نول و فاز و سیم زرد سیم ارت آن می باشد.
این محصول دارای پایه جهت نصب با جوش یا پیچ و همچنین پیچ تنظیم پایه می باشد.

قیمت چراغ های خیابانی SMD افراتاب

قیمت چراغ های خیابانی SMD افراتاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *