مقاله, نورپردازی و روشنایی

چه مکانهایی را در خانه میتوان نور مخفی کار کرد؟

چه مکانهایی را در خانه میتوان نور مخفی کار کرد؟
چه مکانهایی را در خانه میتوان نور مخفی کار کرد؟

نورپردازی در طراحی دکوراسیون به یکی از اجزا اصلی و جدایی ناپذیر این صنعت تبدیل شده است یکی از زیباترین و  جذابترین روشها در نورپردازی به صورت نور مخفی میباشد.

که این روش نورپردازی یک میتواند دکوراسیون معمولی و بی روح را با هزینه اندک به منظره ای جذاب و نشاط آور تبدیل کند.

در این مطلب سعی کردیم نماهایی زیبا از مکانهایی را که در خانه امکان استفاده از نور مخفی وجود دارد را گردآوری کنیم و در قالب یک مقاله به مخاطب عرضه کنیم .

 

پله ها را با نور مخفی روشن کنید

با قرار دادن نور مخفی در میله های کنار راه پله یا در لبه های پله ها زیبایی راه پله ها دوچندان میشود .معمولا برای راه پله ها نورهای آفتابی یا انبه ای مناسب میباشد.

نورپردازی مخفی در پله ها این اجازه را میدهد که در هنگام شب برای استفاده از پله ها لامپ یا چراغ اضافی روشن نکنید. 

 

چراغ دکوراتیو مربع حیاطی مودی 9 وات

قیمت اصلی تومان405.000 بود.قیمت فعلی تومان389.000 است.
چراغ دکوراتیو دیواری مودی 9 وات از لامپ های قابل نصب بر روی دیوار با نوردهی ملایم و مناسب می باشد. این چراغ دارای حداقل یکسال ضمانت تعویض در ادیسون کالا می باشد. جنس بدنه از پلاستیک abs و در درون آن از چیپ ال ای دی بر روی pcb الومینیومی ساخته شده است. این چراغ دکوراتیو در دو مدل گرد و مربع موجود می باشد که برای تهیه مدل گرد اینجا کلیک کنید. رنگ بدنه در رنگ مشکی و رنگ نور مهتابی و آفتابی تولید می شود. این چراغ قابلیت نصب بر روی دیوار باغ، حیاط، راهرو ها، انواع فضای داخلی، فضای خارجی و فروشگاه ها و ... را دارست. به دلیل زیبایی در کنار نور خوب از چراغ می توان هم به عنوان دکوراتیو و هم به عنوان منبع روشنایی استفاده کرد. نحوه نصب چراغ بسیار ساده می باشد و پس از اتصال به دیوار تنها سیم های آن را به برق وصل کنید به دلیل استاندارد محافظتی IP54 می توان از چراغ بر روی دیوار در فضای بیرونی استفاده کرد. همچنین قابلیت نصب به هر شکلی بسته به سلیقه خودتان( از لحاظ جهت) را داراست.

چراغ دکوارتیو 10 وات قیفی دو جهته مودی 6410

قیمت اصلی تومان341.250 بود.قیمت فعلی تومان330.000 است.
چراغ های دکوراتیو مودی از چراغ های خاص دییواری با استانداد محافظتی iP54 می باشد که میتوان در فضای بیرونی از آن استفاده کرد. این چراغ ساخت ایران از برند مودی دارای یکسال ضمانت تعویض در ادیسون کالا می باشد. از آنجاییکه درون چراغ دیواری از دو عدد چیپ COB استفاده شده است پرتاب نور و توان نوری بالایی دارد. اطراف لامپ های COB چراغ به وسیله رفلکتور سفید مشکی رنگ پوشیده شده است. رنگ بدنه این چراغ در دو مدل سفید و مشکی در رنگ نور آفتابی تولید می شود. ابعاد این چراغ 20 در 10 در 9 سانتی متر می باشد. جنس بدنه چراغ از پلاستیک abs با دوام بوده و به راحتی خراب نمی شود و از کیفیت نسبتا خوبی برخوردار است. برای اطمینان بیشتر توجه کنید در صورتی که در فضای بیرونی استفاده کنید در بالای چراغ قسمت درز لامپ را با چسب سیلیکونی درز گیری کنید.

چراغ دکوراتیو گرد 6 طرفه مودی

قیمت اصلی تومان267.500 بود.قیمت فعلی تومان258.330 است.
چراغ گرد دکوراتیو مودی از چراغ های تزیینی با نوردهی خوب می باشد. این محصول ساخت شرکت ایرانی مودی و دارای حداقل یکسال ضمانت (تا 18 ماه)تعویض می باشد. نوردهی این محصول در سه رنگ مهتابی(سفید)، آفتابی(زرد) و انبه ای(نارنجی) تولید می شود. رنگ بدنه نیز در دو رنگ سفید و مشکی ساخته می شود. جنس بدنه محصول از پلاستیک بوده و همچنین چراغ های SMD درون آن بر روی آلومینیوم قرار گرفته اند. بر روی چراغ 6 عدد چیپ ال ای دی از نوع 3030 به همراه 6 عدد لنز که بر روی هر کدام قرار گرفته با زاویه تابش 53 درجه می باشد. استاندارد محافظتی IP54 باعث شده بتوان از چراغ در فضای بیرون در معرض رطوبت استفاده کرد. مقدار نوردهی چراغ 480 لومن و شاخص نمود رنگ کمتر از 80 CRI را داراست. این چراغ با کد IR-MD6406_H ساخته می شود و با نام تجاری MODI عرضه می شود. نحوه نصب چراغ بسیار ساده می باشد و دارای سیم ارت زمین به رنگ زرد می باشد.

چراغ دکوراتیو دو جهته مودی 6402c

قیمت اصلی تومان122.500 بود.قیمت فعلی تومان119.000 است.
چراغ دکوراتیو دوطرفه مودی از دیواری های تزیینی با قیمت مناسب و کیفیت خوب می باشد. این چراغ در دو رنگ بدنه سفید و مشکی و با سه رنگ نور مهتابی، آفتابی و انبه ای تولید می شود. تمامی محصولات شرکت مودی دارای حداقل یکسال ضمانت تعویض در ادیسون کالا می باشد. جنس بدنه این دکوراتیو از پلاستیک abs ساخته شده است. چیپ های ال ای دی درون این دکوراتیو بر روی PCB آلومینیومی قرار گرفته تا دفع حرارت صورت بگیرد و از دوام خوبی برخوردار باشد. نوع چیپ استفاده شده بر روی آن 3030 بوده و تعدا آن دو عدد می باشد که هر کدام توان 1 وات را دارا می باشند. بر روی چیپ های ال ای دی از دو عدد لنز با زاویه تابش 53 درجه استفاده شده است. این چراغ دارای استاندارد محافظتی IP54 داشته و می توان در فضای بیرونی از این چراغ استفاده کرد. درون چراغ از ترانس برای تامین ولتاژ چیپ های SMD استفاده شده است که این کیت مدار به صورت ایزوله درون آن قرار گرفته شده است که در صورت نفوذ رطوبت آسیب نبیند. نصب این چراغ بسیار ساده بوده و با باز کردن پیچ های کناری درب پشتی باز شده و می توانید از دو عدد پیچ جهت اتصال آن به دیوار استفاده کرده و در پایان درب آن را ببندید. این محصول دارای سیم ارت( زمین) به رنگ زرد می باشد.

چراغ دکوراتیو دو طرفه مربع قابل تنظیم 6 وات مودی

تومان309.000
چراغ دکوراتیو دو طرفه مربع قابل تنظیم 6 وات مودی محصولی که روی هر دیواری نصب شده جلوه و زیبایی خاصی به محیط بخشیده است. این محصول تولید شرکت مودی با گارانتی 18 ماهه در نور آفتابی و مهتابی و بدنه مشکی و سفید تولید و عرضه میشود. این چراغ نوری به شکل V تولید می کند که ویژگی منحصربه فرد این چراغ قابل تنظیم بودن زاویه نور این چراغ هست. این چراغ دکوراتیو ال ای دی دو طرفه عمدتا جهت نورپردازی نما، فضای داخل، دیوارها، ستون ها ، راهروها و.... به کار می رود. چراغ دکوراتیو دوطرفه مربع نصبی بسیار آسان دارد که میتوان آن را هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی نصب نمود. یکی دیگر از ویژگی های این چراغ همراه نداشتن درایو یا مدار مجزا میباشد که کافیست سیم برق چراغ را به  برق وصل کرد. هر سمت این چراغ  3 وات میباشد که در مجموع مقدار توان مصرفی این چراغ 6 وات میباشد . این چراغ با برقی شهری (220 ولت ) و فرکانس 50-60 HZ کار میکند و طول عمری حدود 25000 ساعت دارد.

چراغ دکوراتیو مدرن دو طرفه 2x2W مودی 6404

قیمت اصلی تومان125.000 بود.قیمت فعلی تومان118.400 است.
چراغ ال ای دی دوطرفه مودی مدرن از چراغ های دیواری دکوراتیو با قیمت مناسب و نوردهی زیاد می باشد. این چراغ محصول برند مودی بوده و دارای حداقل یکسال ضمانت تعویض در ادیسون کالا می باشد. دکوراتیو مودی 4 وات در سه رنگ نور مهتابی، آفتابی و استاندارد تولید می شود. درون چراغ از چهار عدد ال ای دی SMD تشکیل شده است. بر روی LED ها لنز های محدب تعبیه شده تا پرتاب نور خوبی داشته باشند. جنس بدنه چراغ دکوراتیو بالا و پایین 4 وات مودی از پلاستیک abs فشرده مشکی رنگ با نوار طلایی می باشد. این چراغ استاندارد محافظتی IP54 داشته و از کیت مدار رزین دار استفاده شده تا از نفوذ آب به مدار جلوگیری شود. توصیه می شود در صورت استفاده در مکان های با رطوبت بسیار بالا یا باران زیاد از سیلیکون جهت درزگیری پشت محصول استفاده شود. نصب این چراغ بسیار ساده بوده و تنها دو پیچ در چپ و راست چراغ باعث نگه داشتن محصول می شود.  

چراغ دکوراتیو طرح بوفالو 7 وات ویمکس

قیمت اصلی تومان1.070.000 بود.قیمت فعلی تومان490.000 است.
چراغ دیواری بوفالو ویمکس از دکوراتیو ها خاص و جذاب می باشد که کیفیت و زیبای منحصر به فرد خود را داشته. این چراغ محصول شرکت بین المللی ویمکس بوده و دارای یکسال ضمانت در ادیسون کالا می باشد. چراغ دارای 7 عدد چراغ ال ای دی درون خود بوده که با روشن شدن دماغه و شاخ های بوفالو بر روی دیوار نمایان می شود. بدنه چراغ در رنگ سفید، مشکی و طلایی تولید و عرضه می شود که با توجه به نیاز خود می توانید از آن بهره ببرید. رنگ نوردهی چراغ در دو طیف رنگی مهتابی(سفید) و آفتابی (زرد) بوده که باعث شده بر جذابیت آن بیافزاید. جنس بدنه از آلومینیوم بوده و وزن نسبتا سنگینی دارد. ابعاد این چراغ 38x35x7 سانتی متر بوده که باعث شده بر روی دیوار های بزرگ جذابیت بیشتری داشته باشد. این چراغ استاندارد محافظتی در برابر رطوبت و باران نداشته و از آن نمی توانید در فضای بیرونی استفاده کنید. در پشت چراغ دو عدد ترمینال جهت اتصال به برق تعبیه شده که می توانید جهت روشن کردن از آن استفاده کنید. در کارتن چراغ دو عدد پیچ و رول پلاک جهت نصب قرار داده شده و نصب بسیار آسانی دارد. توجه: برای دیده شدن بهتر نور چراغ(و شاخ بوفالو) حتما باید بر روی دیوار و ترجیحا دیوار کم نور متصل شود.

نورپردازی مخفی داخل حمام

اکثر حمام ها کوچک هستند ، یا فاقد پنجره یا دارای پنجره ای کوچک هستند که استفاده از نور مخغی در حمام میتواند یکی از بهترین گزینه باشد که هم فضای کمی اشغال میکند و هم نور را تامین میکند.

لازم به ذکر است برای استفاده از نور مخفی در حمام باید تمام نکات ایمنی و استاندارد رعایت شود تا خطرات جانی و مالی به همراه نداشته باشد.

نور مخفی ها میتوانند در مکانهای مختلفی از حمام از پشت آینه گرفته تا سقف حمام استفاده شود که در تصاویر مشهود است.

 

نورپردازی داخل اتاق خواب

ایده نورمخفی در اتاق خواب اتاقی زیبا و دلنشین را برایتان به ارمغان می آورد. نور مخفی داخل اتاق خوای اگر پشت سر تخت یا بالای سری تخت باشد امکان مطالعه را فرهم می آورد . نور مخفی اگر زیر تخت هم باشد امکان روشن بودن آن در طول شب وجود دارد.

در تصاویر زیر ایده هایی از نورپردازی نور مخفی را در اتاق خواب میبینید

ریسه شلنگی آبی نویگیت با ضمانت 88D

تومان19.500تومان1.850.000
ریسه شلنگی نویگیت رنگ آبی از ریسه ها سیمی غیر وایرلس 5730 با دوام بالا و نوردهی متوسط می باشد. محصولات شرکت نویگیت دارای یکسال ضمانت تعویض در ادیسون کالا می باشد تراکم این ریسه 88D بوده و نوردهی بسیار بالایی نداشته ولی از دوام خوبی برخوردار است. از آنجاییکه در نورمخفی ریسه ها کمتر به عنوان منبع تامین نور استفاده می شود و بیشتر به عنوان زیبایی مورد استفاده قرار میگیرد این ریسه خوش قیمت را توصیه می کنیم. رنگ نوردهی این ریسه در انواع آفتابی، انبه ای،مهتابی، آبی،بنفش،قرمز و سبز تولید و عرضه می شود که همچنین به ترتیب مقدار فروش و استفاده از این رنگ ها در این سطر نوشته شده اند. همچینن  از سوکت سوزنی 5730 جهت روشن شدن این ریسه استفاده می شود که جهت تهیه آن می توانید اینجا کلیک کنید اما به ازای هر 10 متر یک عدد سوکت از ما هدیه خواهید گرفت. برای عمر بالاتر ریسه توصیه می شود هر 25 متر از یک عدد سوکت استفاده کنید ولی هر سوکت 2 آمپر که همراه ریسه عرضه می شود قابلیت روشن کرده 50 متر به راحتی را دارا می باشد. در هر متر این ریسه 10 میلیمتری 88 عدد چیپ ال ای دی آبی رنگ از نوع 5730 به صورت دولاینی در کنار هم قرار گرفته شده اشت. مقدار نوردهی به گفته سازنده ریسه 480 لومن در هر متر می باشد و توان مصرفی 6 وات در هر متر را دارد. ریسه نورمخفی آبی رنگ نویگیت دارای استاندارد محافظتی IP44 نیز بوده و در صورت آب بندی سر و ته ریسه در برابر رطوب کاملا مقاوم بوده.

ریسه نور مخفی 5730 نویگیت تراکم 88 مهتابی(سفید)

تومان20.950تومان2.080.000
ریسه ( نور مخفی ) رنگ مهتابی 5730 تراکم 88 نویگیت یکی از محصولات پر فروش و قیمت مناسب شرکت ویمکس می باشد. این محصول با نام تجاری نویگیت تولید می شود و دارای یکسال ضمانت تعویض در ادیسون کالا می باشد. نوردهی این محصول در رنگ مهتابی، آفتابی، انبه ای، بنفش، آبی، سبز و قرمز تولید می شود. این مدل ریسه در فواصل یک متر به یک متر می توان جدا نمود.و به ازای برای هر برش یک سوکت کانکتور ۲۲۰ ولت مورد نیاز است . به وسیله رابط واسط این ریسه قابلیت اتصال به یکدیگر را داشته و می توانید پس از برش مجدد به هم دیگر متصل کنید. تعداد چیپ های به کار رفته در یک متر آن 88 عدد می باشد که از نوع چیپ 5730 دوتا دوتا در کنار هم استفاده شده است. مقدار انرژی مصرفی ریسه در هر متر 6 وات و همچنین مقدار شار نوری در هر متر 480 لومن است. دوام این ریسه در مرور زمان خوب می باشد ولی نوردهی آن نسبت به سری ریسه های شلنگی وایرلس بسیار کمتر می باشد به همین دلیل قیمت پایینی دارد. جهت برش تنها باید از جای مشخص شده بریده شود در غیر اینصورت باعث خرابی یک متر آخر آن می شود.
همچنین پس از قرار دادن سوکت در جای خود بهتر است آن را با چسب برق فیکس کنید تا تکان نخورد و ریسه خراب نشود.
به ازای هر 10 متر خرید یک سوکت به صورت رایگان همراه این ریسه عرضه می شود.
این محصول به تنهایی روشن نمی شود و جهت روشن کردن آن باید از سوکت 5730 مدل 10 میل استفاده شود که جهت تهیه سوکت برق این ریسه اینجا کلیک کنید.

ریسه نواری شلنگی نویگیت 5730 تراکم 88 نور آفتابی با ضمانت

تومان19.500تومان1.950.000
ریسه شلنگی ( نور مخفی ) رنگ آفتابی 5730 تراکم 88 نویگیت یکی از محصولات پر فروش و قیمت مناسب شرکت ویمکس می باشد. این محصول با نام تجاری نویگیت تولید می شود و دارای یکسال ضمانت تعویض در ادیسون کالا می باشد. این ریسه در حلقه های 100 متری و همچنین به صورت خرد ( متری ) در ادیسون کالا قابل خریداری است. تعداد چیپ های 5730 کار شده در هر متر طولی آن 88 عدد دو به دو در کنار هم می باشد. قطر این ریسه 10 میلی متر بوده و مقاومت کار شده درون آن 620 اهم از نوع smd می باشد. این مدل ریسه در فواصل یک متر به یک متر می توان جدا نمود.و به ازای برای هر برش یک سوکت کانکتور ۲۲۰ ولت مورد نیاز است . مقدار انرژی مصرفی ریسه در هر متر 6 وات و همچنین مقدار شار نوری در هر متر 480 لومن است. دوام این ریسه در مرور زمان خوب می باشد ولی نوردهی آن نسبت به سری ریسه های شلنگی وایرلس بسیار کمتر می باشد به همین دلیل قیمت پایینی دارد. نصب این نوع ریسه ها آسان است و نیاز به تخصص خاصی ندارد فقط بایستی دقت شود که محل جداسازی و برش ریسه در محل مشخص شده که روی ریسه هست باشد.
همچنین پس از قرار دادن سوکت در جای خود بهتر است آن را با چسب برق فیکس کنید تا تکان نخورد و ریسه خراب نشود.
به ازای هر 10 متر خرید یک سوکت به صورت رایگان همراه این ریسه عرضه می شود.
برای خرید سوکت مخصوص این ریسه اینجا کلیک کنید.

ریسه شلنگی وایرلس پشت چسب دار اپتونیکا تراکم 120 انبه ای

تومان34.000تومان3.195.000
ریسه شلنگی LED/SMD اپتونیکا با تراکم 120 و نوع چیپ 2835 با نوردهی فوق العاده ای که دارد گزینه مناسب برای نورمخفی شما می باشد. برند اپتونیکا محصول شرکت بین المللی ویمکس می باشد که در چندین کشور در زمینه روشنایی فعالیت دارد من جمله ایران. از این ریسه ها می توان از چسب پشت جهت نصب اتصال کرد ولی باید توجه کرد در صورت نصب در کناف و نور مخفی از بست مخصوص برای عدم باز شدنچسب در طولانی مدت از بست نیز استفاده کنید. تراکم ریسه دارای 120 چیپ نوری smd در 1 متر و همچنین ریسه تک لاین است که به صورت خرد و رولی (100 متری) در ادیسون کالا عرضه میشود. این مدل ریسه در فواصل یک متر به یک متر می توان جدا نمود.و به ازای برای هر برش یک سوکت کانکتور وایرلس ۲۲۰ ولت 8 میل مورد نیاز است . برای تهیه آداپتور برق( سوکت) مخصوص این ریسه اینجا کلیک کنید.
این ریسه ها از جدیدترین فناوری های روشنایی بهره می برد و استفاده از چیپ های 2835 در آن باعث شده بهره نوری بالایی داشته باشد.
به ازای هر متر ریسه مصرف حدود 7 وات را داشته و 580 لومن به ازای هر متر را از خود ساطع می کند.
این ریسه در رنگ های مهتابی، آفتابی، انبه ای، آبی، بنفش، قرمز و یخی(استاندارد) در ادیسون کالا موجود می باشد.
استاندراد محافظتی ریسه IP44 بوده و تا حدودی در برابر رطوبت مقاوم بوده .
در صورتی که در مکان هایی با احتمال وجود رطوبت نصب می شود باید دو طرف ریسه آب بندی شود.
سوکت مناسب این ریسه از نوع وایرلس 8 میل می باشد.
رول 100 متری ریسه دارای یک عدد سوکت 4آمپر همراه رایگان می باشد.

ریسه شلنگی (نورمخفی) رنگ انبه ای تراکم 120 وولینگ

تومان25.800
ریسه شلنگی LED/SMD مدل 5730 رنگ انبه ای دولاین که از فناوری چیپ های (LED(SMD بهره میبرد همین امر باعث صرفه اقتصادی و مالی برای مصرف کننده میباشد. این نوع ریسه که در بازار با نام وولینگ شناخته میشود یکی از پر مصرفترین و به نسبت قیمت آن به صرفه ترین ریسه شلنگی (نورمخفی) در بازار ایران میباشد. تراکم ریسه دارای 120 چیپ نوری smd در 1 متر و همچنین ریسه دولاین است این ریسه در حلقه های 100 متری و همچنین به صورت خرد ( متری ) در ادیسون کالا عرضه میشود. این مدل ریسه در فواصل یک متر به یک متر می توان جدا نمود.و به ازای برای هر برش یک سوکت کانکتور ۲۲۰ ولت مورد نیاز است .
نصب این نوع ریسه ها آسان است و نیاز به تخصص خاصی ندارد فقط بایستی دقت شود که محل جداسازی و برش ریسه در محل مشخص شده که روی ریسه هست باشد.
همچنین پس از قرار دادن سوکت در جای خود بهتر است آن را با چسب برق فیکس کنید تا تکان نخورد و ریسه خراب نشود.
به ازای هر 10 متر خرید یک سوکت به صورت رایگان همراه این ریسه عرضه می شود.
برای خرید سوکت مخصوص این ریسه اینجا کلیک کنید.

ریسه شلنگی ( نور مخفی ) رنگ انبه ای تراکم 88 نویگیت

تومان20.500تومان1.950.000
ریسه شلنگی ( نور مخفی ) رنگ انبه ای تراکم 88 نویگیت یکی از محصولات پرکاربرد و بادوام برند ویمکس میباشد. این ریسه در حلقه های 100 متری و همچنین به صورت خرد ( متری ) در ادیسون کالا عرضه میشود. تراکم این ریسه ها 88 لامپ smd دولاین کنارهم اندازه 5730  در هر متر طول میباشد. این مدل ریسه در فواصل یک متر به یک متر می توان جدا نمود.و به ازای برای هر برش یک سوکت کانکتور ۲۲۰ ولت مورد نیاز است . ولتاژ این مدل ریسه 220 ولت و فرکانس 50-60 هرتز است. مقدار انرژی مصرفی ریسه در هر متر 7 وات است . همچنین مقدار شار نوری در هر متر 560 لومن است.
نصب این نوع ریسه ها آسان است و نیاز به تخصص خاصی ندارد فقط بایستی دقت شود که محل جداسازی و برش ریسه در محل مشخص شده که روی ریسه هست باشد.
همچنین پس از قرار دادن سوکت در جای خود بهتر است آن را با چسب برق فیکس کنید تا تکان نخورد و ریسه خراب نشود.
به ازای هر 10 متر خرید یک سوکت به صورت رایگان همراه این ریسه عرضه می شود.
برای خرید سوکت مخصوص این ریسه اینجا کلیک کنید.

نورپردازی داخل اتاق لباس یا کمد لباس

اگر یک کمد لباس معمولی دارید میتوانید با نورمخفی آن را شیک و جذابش کنید. اگر کمد لباس یا اتاق لباس کوچک باشد اما نورپردازی زیادی داشته باشد فضای بزرگتر از اندازه واقعی به نظر میرسد.

 

نورپردازی حیاط یا باغچه را با نور مخفی زیبا کنید

مسیرهای کنار باغچه کنار استخر لبه های دیوار را با نور مخفی دلپذیرتر و  جذابتر  کنید. در مکان های که وسایل نورپردازی در معرض رطوبت یا اب هست حتما باید برقکار حرفه ای با رعایت نکات ایمنی برقکشی را انجام بدهید.

 

اجرای نور مخفی برای اتاقهای دیگر

تقریبا ایده نور مخفی برای تمامی قسمت های خانه اجرایی هست و میتوان سالن پذیرایی ، توی روم ، آشپزخانه و بقیه اتاقها را با آن نورپردازی کرد.

 

1 دیدگاه در “چه مکانهایی را در خانه میتوان نور مخفی کار کرد؟

  1. شاپور گفت:

    از توضیحات و مطالب مفیدی که بهمراه نمونه کارهای نورپردازی گذشته اید سپاسگزارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *