نورپردازی و روشنایی

مقایسه و انتخاب بهترین نوع پروژکتور

مقایسه و انتخاب بهترین نوع پروژکتور
مقایسه و انتخاب بهترین نوع پروژکتور

مقایسه و انتخاب بهترین نوع پروژکتور

در این مقاله به بررسی انواع پروژکتورهای موجود در بازار ایران میپردازیم و مزیت ها و معایب این پروژکتور ها را واکاوی میکنیم.

نورافکنها یا پروژکتورها به منابع روشنایی بسیاری زیادی گفته میشود که نور را با بدون واسطه به محیط پرتاب میکنند.

پروژکتور ها در مدلهای مختلفی و اغلب برای فضاهای بسیار بزرگ و معمولا فضاهای باز مانند :

پارکها ، خیابانها ،معابر ، زمینهای ورزشی ،گلخانه ها، پارکینگها ، مکانهایی که نیاز به نگهبانی دارند و …. استفاده میشوند.

پروژکتورها در انواع مختلفی از لحاظ تکنولوژی ساخت دسته بندی میشوند :

  • پروژکتور smd LED

  • پروژکتور COB

  • پروژکتور LED پاور

  • پروژکتور  متال هالید و سدیم

  • پروژکتورهای cfls یا کم مصرف

  • پروژکتورهای رشته ای یا Halogen

در تصویر زیر انواع پروژکتور را به صورت دسته بندی شده از لحاظ تکنولوژی ساخت میبینید

انواع پروژکتور از لحاظ تکنولوژی ساخت


پروژکتور ال ای دی smd 

در سالهای گذشته تکنولوژی LED در صنعت روشنایی محبوبیت زیادی پیدا کرده و اکنون حرف اول را میزند.

و هم اکنون از همه لحاظ به صرفه ترین و بهترین تکنولوژِی در صنعت روشنایی میباشد.

ال ای دی های smd  (SURFACE MOUNTED DEVICE) یک دیود نورانی هستند که به لطف ماده نیمه رسانا باعث ساطع شدن نور در هنگام عبور جریان از خود میشوند.

استفاده از ال ای دی ها در پروژکتور ها در سالهای اخیر فراگیر شده  و باعث مزیتهای زیادی در این عرصه شده است.

نمونه چیپستهای رایج و مورد استفاده در پروژکتورهای ال ای دی smd 

دسته بندی انواع ال ای دی smd

 ویژگیهای پروژکتورهای ال ای دی SMD

  • افزایش طول عمر مفید به بالای 50000 ساعت
  • کاهش مصرف برق تا 80%
  • کاهش هزینه کابل کشی و برق رسانی
  • بالا رفتن سرعت خاموش و روشن شدن پروژکتور
  • عدم ایجاد پرتورهای مضر مانند فرابنفش و فروسرخ
  • امکان اتصال به سیستم ذخیره سازی برق خورشیدی
  • تنوع رنگ بسیار بالا
  • پراکندگی نور یکنواخت
  • بالاترین میزان بازدهی نور
  • کم حجم و کوچک بودن

اجزا تشکیل دهنده یک پروژکتور استاندارد ال ای دی SMD 

اجزا تشکیل دهنده پروژکتور


 

لیست پروژکتورهای ال ای دی smd :

پروژکتور ip65 آبان 50 وات شاهچراغ

پروژکتور سنسوردار 50 وات پرتو نور توس

تومان466.500
پروژکتور های سنسوردار از نورافکن های ال ای دی کاربردی و خاص شرکت پرتو نور توس می باشد. این نورافکن ساخت ایران از برند پرتو نور توس دارای یکسال ضمانت تعویض در ادیسون کالا می باشد. دارای دو سنسور حرکتی RIP و سنسور فتوسل می باشد. به واسطه کلبد های تعبیه شده میتوانید مدت زمان روشن ماندن پروژکتور پس از فعال شدن، همچنین اینکه شب یا روز روشن شود و همچنین حساسیت سنسور حرکتی را تنظیم  کنید. این نورافکن با برق شهری کار می کند و میتوانید گزینه ای مناسب برای استفاده در باغ، مغازه، ویترین ها و ... باشد. سنسور پروژکتور در پایین آن قرار گرفته و جنس بدنه از آلومینویم و جنس سنسور پایینی از پلاستیک می باشد. همچنین می توانید بدون نگرانی از آن در فضای بیرونی در معرض رطوبت استفاده کنید زیرا دارای استاندارد محافظتی IP65 می باشد. جهت سنسور را نیز می توانید تا 180 درجه تعییر دهید. عملکرد سنسور بسیار دقیق می باشد و مدت زمان روشن بودن پروژکتور از 10 ثانیه تا 7 دقیقه قابل تنظیم است.

پروژکتور بلک لایت 30 وات پرتو نور توس UV

تومان369.000
پروژکتور بلک لایت از چراغ های فضای بیرون با نور سیاه یا UV می باشد. نورافکن  30 وات UV ساخت ایران برند پرتو نور توس می باشد و دارای یکسال ضمانت در ادیسون کالا می باشد. این محصول دارای نور سیاه و قابل استفاده برای مهمانی ها و نیز مواردی قبیل
  • برای صنایع سرگرمی و ملزومات جشن‌ها 
  • تشخیص انواع سنگ های معدنی و...
  • تشخیص اسکناس های جعلی
  • صنایع فرش شوری و نظافت در هتل ها 
جنس بدنه از آلومینیوم با رنگ پودری الکترو استاتیک در دو رنگ بدنه مشکی و سفید ساخته می شود. همچنین شیشه رویه محصول از جنس سکوریت می باشد و نسبت به شیشه های معمولی از مقاومت بالایی برخوردار تر است. تعداد چیپ های ال ای دی پروژکتور 72 عدد چیپ smd از نوع 2835 مدل blacklight می باشد. این محصول دارای استاندارد محافظتی IP65 بوده و می توان از آن در فضای بیرونی استفاده کرد. ابعاد نورافکن بسیار مناسب و کوچک است. توجه شود نور این نورافکن با چشم مسلح قابل دیدن نمی باشد و حتما باید در تاریکی و خاموشی استفاده شود تا تاثیر گذار باشد. دارای دسته و سیم ارت می باشد.

پروژکتور 30 وات رشد گیاه پرتو نور توس

تومان302.500
پروژکتور های رشد گیاه پرتو نور توس از پروژکتور های ویزه و خاص با کاربری خاص می باشد. این پروژکتور دارای یکسال ضمانت تعویض در ادیسون کالا می باشد. نور این نورافکن ال ای دی برای رشد عمومی گیاه مناسب می باشد. تاثیر نور این پروژکتور عمدتا قبل از قسمت میوه دهی و ثمردهی گیاه می باشد و زمان میوه دهی و پس از گلدهی گیاه نوع نور متفاوت با این طیف نور می باشد. جنس بدنه این پروژکتور از آلومینیوم دایکست و شیشه رویه از شیشه سکوریت می باشد. نوع چیپ استفاده شده از نوع 2835 فول اسپکتروم با تعداد 72 عدد چیپ می باشد. استاندارد محافظتی IP65 این محصول باعث شده تا بتوان از آن در فضای بیرونی یا در فضای همراه با رطوبت و بخار آب بتوان از آن استفاده کرد. محصول دارای سیم ارت زمین می باشد و گلند استفاده شده کاملا فلزی بوده.

پروژکتور 50 وات فتوسل دار پرتو نور توس

تومان394.500
پروزکتور 50 وات فتوسل دار پرتو نور توس از پروژکتور های ویژه این برند همراه با سنسور نوری می باشد. این نورافکن ال ای دی ساخت ایران با یکسال ضمانت تعویض در ادیسون کالا می باشد. فتوسل این پروژکتور در زیر بدنه و کنار ورودی برق آن قرار گرفته است. حساسیت فتوسل به گونه ای است که با کم تر شدن به اندازه کمتر از 10 لوکس با تاخیر 5 ثانیه ای روشن می شود و با افزایش نور و رسیدن به مقدار 80 لوکس مجدد با تاخیر 5 ثانیه ای خاموش می گردد. تعداد چیپ های ال ای دی داخل پروزکتور 144 عدد یا 57 عدد و از نوع 2835 می باشد. جنس بدنه نورافکن از آلومینیوم دایکست و جنس شیشه از سکوریت بوده که باعث شده دوام بهتری در مقابل تغییرات آب و هوا و شرایط سخت داشته باشد. به لطف شیشه سکوریت و آب بندی مناسب امکان استفاده در فضای بیرونی و حتی در شرایط سخت نظیر برق و تگرگ و کولاک وجود دارد. مقدار شدن نوردهی پروژکتور حدود 4500 لومن با جریان مصرفی 220 میلی آمپر می باشد. حداقل ارتفاع پیشنهادی جهت نصب 3 متر و درفضای باز و جایی که زیر سقف و در نقطه تاریک نباشد ( به دلیل عدم اشتباه نورافکن در تشخیص شب و روز) می باشد.  

پروژکتور ال ای دی 100 وات رنگی پرتو نور توس

تومان593.800
پروژکتور 100 وات smd رنگی پرتو نور توس از سری نورافکن های پرنور در رنگ های مختلف می باشد. پرتو نور توس شایگان کارخانه ایرانی که در زمینه روشنایی فعالیت دارد و محصولاتی با قیمتی مناسب و دوام و کیفیت خوب تولید کند. این محصول دارای حداقل یکسال ضمانت تعویض در ادیسون کالا می باشد. پروژکتور های هانیس 100 وات پرتو در چندین رنگ و در دو مدل معمولی( که رنگ مهتابی، آفتابی و روز یا نچرال) و رنگی تولید می شوند. مدل رنگی این پروژکتور در رنگ های نور سبز، قرمز، آبی، بنفش و بنفش تولید و عرضه می شوند. جنس بدنه محصول از آلومینیوم دایکست بوده و از رنگ پودری الکترواستاتیک در دو رنگ سفید و مشکی برای دوام و زیبایی بیشتر جه پوشش آن ها در نظر گرفته شده اسست. بدنه آلومینیوم آن باعث شده تا انتقال حرارت از چیپ های ال ای دی بهتر صورت گیرد و درنتیجه دوام بهتری داشته باشد. جنس شیشه پروژکتور از شیشه سکوریت بوده و مقاومت بیشتری سنبت به ضربه و تغییرات دمایی نسبت به سایر پروژکتور ها با شیشه معمولی دارد. از آنجایی که پروژکتور دارای استاندارد IP65 بوده استفاده از آن در فضای بیرونی در مغرض رطوبت و باران مشکلی ایجاد نمیکند. درون محصول از 288 عدد چیپ از نوع LED SMD 2835 بوده که نوردهی خوبی را از خود ساطع می کند. این محصول دارای پایه جهت نصب با جوش یا پیچ و همچنین پیچ تنظیم پایه می باشد.

پروژکتور مسافرتی 12 ولت 50 وات پرتو با ضمانت

تومان327.000
پروژکتور ال ای دی 50 وات ماشینی پرتو نور توس یکی از  نورافکن های کاربردی و اقتصادی با نوردهی واقعی سیار می باشد. این پروژکتور یکی از محصولات شرکت پرتو نور توس شایگان و دارای حداقل یکسال ضمانت تعویض در ادیسون کالا می باشد. نوردهی این نورافکن ال ای دی مسافرتی فقط در نوردهی مهتابی(سفید) تولید می شود و در صورت نیاز به دیگر رنگ ها تنها در تیراژ به صورت سفارشی تولید می شود. جنس بدنه این پروژکتور از آلومینیوم دایکست با رنگ پودری الکترواستاتیک می باشد و از دوام بالایی برخوردار است. ساخت پروژکتور ها با بدنه آلومینیومی باعث شده انتقال حرارت به خوبی انجام شود و در نتیجه نورافکن ماشینی طول عمر بالایی داشته باشد. شیشه پروژکتور از نوع شیشه سکوریت بوده و به سادگی شکسته نمی شود. استفاده از آب بندی مناسب و 12 ولت بودن آن باعث شده تا بتوان از پروژکتور در فضای کاملا مرطوب و بارانی بی هبیچ نگرانی استفاده کرد. گزینه ای مناسب جهت استفاده در مکانهایی که نیاز به روشنایی سیار دارید . این پروژکتور با برق باتری ماشین یا هر آداپتور 12 ولت کار کرده و قابل روشن شدن می باشد. پروژکتور 50 وات مسافرتی باضمانت پرتو نور توس دارای چیپ های ال ای دی از نوع 2535 smd  میباشد که تعداد 120 چیپ ال ای دی بر روی صفحه آن تعبیه شده است.

پروژکتور 30 وات مسافرتی 12 ولت پرتو نور توس

تومان199.000
پروژکتور 30 وات مسافرتی 12 ولت برند پرتو نوز توس شایگان یکی از بهترین و به اقتصادی ترین نوع روشنایی سیار است. این پروژکتور یکی از محصولات شرکت پرتو نور شایگان یکی از خوش نام ترین شرکت ها در صنعت روشنایی کشور است. رنگ نور این پروژکتور های 12 ولت تنها در نوردهی مهتابی(سفید) تولید می شود. محصولات شرکت پرتو نور توس شایگان دارای حداقل یکسال ضمانت تعویض می باشند. گزینه ای مناسب جهت استفاده در مکانهایی که نیاز به روشنایی سیار دارید . پروژکتور 30 وات مسافرتی هانیس پرتو نور توس دارای چیپ های ال ای دی از نوع 2535 smd  میباشد که تعداد 72 چیپ ال ای دی بر روی صفحه آن تعبیه شده است. جنس بدنه محصول از آلومینیوم دایکست بوده و از رنگ پودری بر روی آن جهت جلوگیری از خوردگی و زنگ زدن استفاده شده است. شیشه رویه پروژکتور از جنس سکوریت است و نسبت به شیشه های معمولی دارای مقاومت بیشتری در مقابل حرارت و ضربه میباشد. این پروژکتور با برق باتری ماشین یا هر آداپتور 12 ولت کار کرده و قابل روشن شدن می باشد.

مهتابی ال ای دی 20 وات آران پرتو نور توس

تومان71.000
چراغ خطی ال ای دی 20 وات آران از سری چراغ های خطی با ظاهر بهبود یافته و عامه پسند و قیمت مناسب می باشد. شرکت پرتو نور توس این چراغ را در سه رنگی نوردهی مهتابی، آفتابی و استاندارد یا روز تولید می کند. رنگ بدنه در دو مدل سفید و مشکی عرضه شده و این چراغ ها دارای حداقل یکسال ضمانت تعوض در ادیسون کالا می باشد. سری آران پرتو نور توس سری اقتصادی پرفروش با ظاهر مدرن بوده و از دوام خوبی نیز برخوردار است. جنس بدنه از آلومینیوم بوده و دیفیوز رویه از پلی کربنات ساخته شده که همان دوام خوبی داشته و هم پخش نور خوبی را ارائه می دهد. به دلیل انحنای ساختار بدنه، نازک بودن در پشت و عریض شدن در رویه شما علاوه بر زیبایی محصول از بیشترین بازدهی پخش نوری برخوردار خواهید بود. توان این چراغ 20 وات مصرفی بوده و مقدار نوردهی 1500 لومن می باشد یعنی 75 لومن بر وات. درون جعبه محصول جهت نصب آن دو عدد پایه و پیچ و رول پلاک تعبیه شده تا نصب آن برای شما راحت باشد. با اینکه این محصول قیمت مناسبی دارد و اقتصادی است اما به ظاهر آن توجه شده و همچنین در استفاده از آن کمبود نور یا مورد دیگری را حس نخواهید کرد. یکی از دلایل قیمت مناسب استفاده از برد چاپی(DOB) در این سری چراغ های خطی شرکت پرتو نور توس شایگان می باشد. درپوش های پلاستیکی دو طرف در سری آران راحت تر از مدل های دیگر براکت های پرتو برداشته می شود و در صورت نیاز به اضافه کردن گلند پلاستیک از این مدل می توان بهره برد.

چراغ خطی (براکت) 45 وات ویان پرتو نور توس

تومان168.550
مهتابی سری ویان پرتو نور توس که در ابعاد 55 در 6 در 4 سانتی متر ساخته شده و از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است. چراغ های خطی ویان در سه رنگ مهتابی، آفتابی و روز(استاندارد) تولید می شود و دارای 18 ماه ضمانت تعویض در ادیسون کالا می باشد. جنس بدنه از آلومینیوم با پوشش رنگی پودری برای دفع حرارت بهتر بوده که باعث طول عمر بیشتر چراغ می شود. رنگ بدنه در دو سری سفید و مشکی تولید شده که با توجه به نیاز خود می توانید از آن استفاده کنید. جنس رویه از دیفیوز مات سفید بوده و از مزیت سری ویان می توان به پوشانده شدن کناره های مهتابی توسط این دیفیوزر نام برد که باعث زیبایی هرچه بیشتر آن هنگام روشن بودن می شود. از این مهتابی در محل های مسکونی، اتاق نشیمن، پذیرایی، ناهارخوری، اتاق خواب، فضاهای تجاری، اداری و سایر مصارف دیگر استفاده بسیاری می شود. مقدار شار نوری محصول 4200 لومن بوده و توان مصرفی 45 وات را دارست. این محصول هم دارای مدار جدا و هم چاپی که درون براکت قرار گرفته شده است دارد که باعث شده دوام بهتری نیز در مقابل نوسانات برق داشته باشد. نصب آسان و راحت از دیگر ویژگی های سری چراغ های ویان بوده که درون جعبه آن دو عدد پایه و پیچ و رول پلاک تعبیه شده است.

پروژکتور 300 وات ال ای دی پرتو نور توس

تومان1.574.350
پروژکتور 300 وات پرتونور توس مدل هانیس از نورافکن های LED SMD و بسیار پرنور و باکیفیت ساخت ایران می باشد. هانیس های شرکت پرتو نور توس 300 وات در نوردهی مهتابی، آفتابی و روز و همچنین رنگی تولید و دارای حداقل یکسال ضمانت تعویض در ادیسون کالا است. از این پروژکتور میتوان در محیطهایی همچون حیاط، باغ و باغچه، محوطه ویلا، هتل ها، بیمارستنان ها، سازمان های اداری، محیط های ورزشی، کارخانه ها، پارک، نمای بیرونی ساختمان و … استفاده کرد. جنس بدنه آلومینیوم دایکست بوده و از فین های پره ای برای خنک سازی هرچه بیشتر استفاده شده است. وجود شیشه سکوریت مقاوم در برابر تغییرات دما باعث شده این محصول استاندراد IP65 داشته باشد تا در برابر باران ، برف و رطوبت و … مقاوم باشد و بدون هیچگونه نگرانی آن را در فضا های بیرونی نصب کنید . تعداد چیپ هایی ال ای دی این پروژکتور 1440 عدد از نوع چیپ 2835 بوده با ولتاژ 3 ولت می باشد. این تعداد چیپ بیش از دوبرابر تعداد چیپ در پروژکتور 200 وات همین برند بوده و باعث شده نوردهی زیادی از خود ساطع کند.

پروژکتور LED اس ام دی 30 وات پرتو

تومان168.000
پروژکتور 30 وات LED SMD از سری نورافکن های شرکت پرتو نور توس می باشد. شرکت پرتو نور توس از شرکت های ایرانی که محصولات روشنایی تولید می کند و دارای یکسال ضمانت معتبر تعویض در ادیسون کالا می باشد. این پروژکتور با سایز بندی کوچک ولی نوردهی خوب در رنگ های مهتابی، آفتابی و روز یا نچرال و همچنین رنگی نظیر بنفش، قرمز، آبی، سبز و ... تولید می شوند. نوع چیپ پروژکتور های هانیس پرتو نور توس ال ای دی SMD با صفحه مستفیم DOB 220v است. زاویه تابش 120 درجه این چراغ ها باعث شده تا نوردهی پخش داشته باشد واین پروژکتور را کاربردی کنید. بدنه این پروژکتور از آلومینیوم دایکست است و به راحتی انتقال گرما از صفحه ال ای دی اس ام دی صورت می گیرد. همچنین رنگ بدنه پروژکتور از نوع پودری الکترواستاتیک در رنگ مشکی و سفید می باشد. این پروژکتور با برق شهری کار میکند و نیازی به تهیه ترانس یا درایور نیست همچنین دارای سیم ارت نیز می باشد. بی هیچ نگرانی می توان از این پروژکتور در فضای در معرض رطوبت یا باران و گردو خاک استفاده کرد.

پروژکتور 150 وات ال ای دی پرتو نور توس

تومان670.000
پروژکتور ال ای دی 150 وات پرتونور توس مدل هانیس از نورافکن های LED SMD و بسیار پرنور و باکیفیت ساخت ایران می باشد. برند پرتو نور توس از برند های تولیدی صنعت روشنایی که محصولات آن در ادیسون کالا دارای حداقل یکسال ضمانت تعویض می باشد. پروژکتورهای هانیس پرتو نور توس ضمن اینکه قیمت مناسبی دارند از نوردهی و دوام خوبی برخوردارند. رنگ نوردهی پروژکتور 150 وات مهتابی، آفتابی و رنگ روز (یا نچرال یا یخی) و همچنین به صورت سفارشی رنگی می باشد که می توانید با توجه به نیاز خود خریداری کنید. پروژکتور های هانیس پرتو نور توس استاندارد محافظتی IP65 داشته و به راحتی در فضای بیرونی از آنها می توانید استفاده کنید. جنس بدنه این پروژکتور از آلومینیوم دایکست با فین های خنک کننده برای دوام بهتر پروژکتور است. جنس شیشه از نوع سکوریت بوده که دوام خوبی داشته ولی در هر صورت در صورت شکسته شدن می توانید با شیشه معمولی جایگزین کنید. رنگ بدنه پروژکتور در دو مدل سفید و مشکی تولید و عرضه می شود. جهت اطمینان بیشتر سیم ارت برای پروژکتور قرار داده شده که در صورتی که ارت ندارید نباید آن را متصل کنید.
این محصول دارای پایه جهت نصب با جوش یا پیچ و همچنین پیچ تنظیم پایه می باشد.

پروژکتور ال ای دی COB

در پروژکتور cob مجموعه ال ای دی های زیادی در فاصله بسیار نزدیکی به یکدیگر قرار میگیرند .

تصویر زیر تجمع LED ها را در cob در مقایسه با ال ای دی smd به وضوح نشان داده است

مقایسه با smd cob ال ای دی

اصطلاح COB مخفف عبارت (chips on board ) است.

اجزای تشکلیل دهنده COB تعداد زیادی دیودهای نورانی یک وات میباشند. که در روی یک بورد قرار گرفته اند.

فناوری ساخت COB آنها را حدود 30 درصد ارزان تر از ال ای دی SMD تمام میکند .

 ویژگیهای پروژکتورهای COB

  • اقتصادی بودن
  • طول عمر مفید +30000 ساعت
  • قابلیت تنظیم نور با لنز
  • کاهش مصرف برق تا 80%
  • کاهش هزینه کابل کشی و برق رسانی
  • سرعت بالای خاموش و روشن شدن
  • تمرکز نور بالا
  • کم حجم بودن و کوچک

اجزا تشکیل دهنده پروژکتور COB

اجزا تشکیل دهنده پروژکتور COB

مشخصات پروژکتور سولار 50وات خورشیدی مودی

لیست پروژکتورهای COB :

گیره فنردار پنل 60 در 60 توکار

تومان4.000تومان165.000
گیره فنردار پنل 60 در 60 توکار مناسب تبدیل پنل های ال ای دی 60 در 60 به پنل توکار فنردار برای تایلهای گچی یا کناف یا هر فضایی که باید پنل داخل برود و لبه های آن بیرون باشد. این گیره ها علاوه بر کاربرد در پنلهای 60 در 60 سانتی متری بلکه برای نصب توکار پنلهای 30 در 120 و پنلهای 60 در 120 سانتی متری هم کاربرد دارد . به قطعه فلزی در پنل ال ای دی 60 در 60 به تعداد حداقل 4 عدد و در پنلهای 30 در 120 سانتی متری تعداد 6 عدد و در پنل 60 در 120 سانتی متر تعداد 8 عدد نیاز است.  

مهتابی ال ای دی طرح یک شش وجهی

تومان1.182.000
این طرح شامل شش عدد مهتابی متصل شونده و شش عدد سوکت و اتصالات بین مهتابی ها میباشد. مقدار روشنایی هر 1900 لومن میباشد و طول هر ضلع از این شکل 60 سانتی متر است. این طرح به صورت قطعات مجزا ارسال میشود و در محل نصب باید کنار هم قرار گیرد و نصب شود . هر مهتابی ال ای دی این طرح 20 وات و مجموع این طرح 120 وات مصرفی و حدود 11400 لومن شار نوری دارد. بدنه هر مهتابی از جنس آلومنیوم میباشد و دارای طول عمر بالایی است و همچنین محصول با گارانتی یکساله در ادیسون کالا عرضه میشود. پشت هر مهتابی دارای بست نگهدارنده اتصال به سقف یا دیوار میباشد و با این بست ها امکان اتصال آسان به سقف یا دیوار میباشد. در صورت نیاز به آویزان کردن از سقف ، رابط های بین مهتابی ها دارای فضایی برای تعبیه قلاب یا اتصال سیم آویز میباشد. در صورتی که  اجزا تشکیل دهنده این طرح را به صورت مجزا میخواهید خریداری بفرمایید یا طرح دیگری در مد نظر دارید برای خرید مهتابی ها به صورت مجزا اینجا را کلیک بفرمایید . و برای خرید رابطها و سوکتها به صورت مجزا اینجا را کلیک کنید. توجه داشته باشید با خرید این طرح لاینر نوری شش ضلعی برای شما 6 عدد مهتابی ال ای دی و 6 عدد رابط دوطرفه 120 درجه و اتصالات بین مهتابی ها ارسال میشود . ابعاد تمام شده این طرح در یک سمت 105 سانتی متر و در به صورت طولی 120 سانتی متر میباشد.

پروژکتور 300 وات لنزدار SMD ویمکس

تومان1.999.000
پروژکتور ال ای دی ویمکس از سری نورافکن های ال ای دی پرنور لنز دار می باشد. پروژکتور ساخت ایران با 18 ماه  ضمانت تعویض در ادیسون کالا تحت برند ویمکس می باشد. جنس بدنه از الومینویم و رویه از طلق پلی کربنات abs بادوام ساخته شده است. این پروزکتور توسط تعدادی پیچ و واشر سیلیکونی آب بندی شده ودر صورت خراب شدن بعد از تاریخ گارانتی به راحتی قابل تعمیر می باشد. از این نورافکن می توان بدون نگرانی در فضای بیرونی در معرض رطوبت و باران استفاده کرد. تعداد چیپ های ال ای دی آن بیش از 300 عدد می باشد و شار نوری 24000 لومن را داراست. زاویه پخش نور 90 درجه و مقاومت در برابر نوسانات برق تا 4 برابر بیشتر از پروژکتور های معمولی از دیگر ویژگی های این نورافکن می باشد. رنگ نور این پروژکتور در رنگ های مهتابی و آفتابی تولید و عرضه می شود که رنگ آفتابی تنها به صورت سفارشی و کارتنی در ادیسون کالا می باشد.

چراغ سقفی مدرن مینیمال 72 وات مودی IR-MD6172RO

تومان775.000
چراغ سقفی مدل RO از ال ای دی های سقفی سه حالته با نوردهی بالا می باشد. این چراغ سقفی ساخت ایران برند مودی با یکسال ضمانت در ادیسون کالا می باشد. سایز رویه 50 سانتی متر و رویه به صورت پیچی جهت نصب باز می شود. جنس بدنه از آلومینیوم و رویه پلاستیک مرغوب می باشد. دور چراغ رینگی قهوه ای رنگ کشیده شده و وسط چراغ نیز با روشن شدن حالت براق پیدا می کند. در ترکیب چراغ از رنگ قهوه ای و سفید استفاده شده و طرح ساده و زیبایی دارد. همزمان در این مدل چراغ سقفی می توانید سه رنگ مهتابی و آفتابی و روز را داشته باشید که با هر بار خاموش و روشن شدن چراغ تغییر پیدا می کند. نوردهی چراغ در حالت استاندارد (رنگ روز) در بیشترین مقدار خود قرار داشته و در حالت های مهتابی و آفتابی نصف حداکثر ظرفیت چراغ روشنایی دارد. با باز شدن رویه چراغ سینی پشتی را مشاهده می کنید که مدار و چیپ های ال ای دی بر روی آن سوار شده است. جهت نصب چراغ نیز می توان از چهار سوراخ تعبیه شده بر روی سینی استفاده کرد یا آن را به صورت آویز قرار داد.(جهت آویز باید وسایل مورد نیاز آن را جداگانه تهیه کنید)

ریسه مفتولی باتری خور 3 متری

تومان26.000تومان230.000
ریسه مفتولی یا میکرو از ریسه های تزئینی و ظریف و پرکاربرد می باشد. این ریسه از چیپ های ال ای دی بسیار نازک و ظریف ساخته شده که در بین دوسیم قرار گرفته شده است. متراژ این ریسه مفتولی در سایز های مختلف  2 متری، 3 متری، 5 متری، 10 متری و ... تولید می شود. طول این ریسه 3 متر و تعداد ال ای دی های آن 30 عدد یعنی هر 10 سانتی متر یک عدد ال ای دی میکرو دارد. رنگ بندی نور ریسه نیز در رنگ های مهتابی، آفتابی، صورتی و هفت رنگ می باشد. تامین انرژی این ریسه توسط یک کیس باتری که شامل محل قرار گیری دو باتری قلمی می باشد صورت می گیرد. نوع باتری مورد نیاز جهت این ریسه از نوع قلمی معمولی یا به اصطلاح باتری های با کد AA می باشد. همچنین توصیه می شود از باطری های شارژی جهت کاهش هزینه ها استفاده کنید. از آنجایی که ولتاژ کاری ریسه زیر 5 ولت است استفاده از آن خطری نداشته و حتی می توانید به صورت غوطه ور درون آب استفاده کنید. در بالای ریسه نیز دکمه خاموش و روشن جهت این امر تعبیه شده است. سیم آن ها کاملا قابل انعطاف بوده و نگران گره خورد و خراب شدن آن نباشید. از این ریسه ها برای  انواع شیشه ها، باکس هدیه، اتاق خواب ،اطراف آیینه و قاب عکس ،جشن تولد ،تزیینات داخل اتاق و درخت کریسمس و جشن های شما و عکس برداری و.. میتوان استفاده کرد.

آداپتور فلزی 12 ولت صنعتی 16.7 آمپر مودی

تومان393.750
آداپتور های برق مودی دستگاه های کاهنده ولتاژ برق شهری به برق مستقیم می باشد که از کیفیت خوبی برخوردار است. ترانس های برق برند مودی دارای یکسال ضمانت در ادیسون کالا می باشد. جنس بدنه چراغ از آلومینیوم شبکه ای با رنگ سرمه ای است. توان مصرفی این آداپتور برق 200 وات و حداکثر جریان16.7 آمپر می باشد. ولتاژ خروجی به صورت خطی و بدون نویز 12 ولت می باشد. پاور سوئیچینگ های مودی سری لاغر یا اسلیم در توان های 60، 100، 200 و 300 و 400 وات تولید و عرضه می گردد. این آداپتور ها قابل استفاده در مراکز صنعتی، تجاری ،خانگی، عمومی و ... و بر روی انواع برد ها با ولتاژ 12 ولت می باشد. در یک طرف آداپتور سه ورودی فاز و نول و ارت در نظر گرفته شده است. طرف دیگر آداپتور شامل چهار پیچ ترمینالی خروجی که دو عدد مثبت و دو عدد منفی است قرار گرفته شده است.
هنگام نصب به علامت های روی دستگاه دقت کنید چراکه در صورت اتصال نادرست پیچ ها میتواند باعث  خراب شدن آداپتور شود.

ریموت 433 هرتز سوزوکی لرنینگ

تومان59.000تومان550.000
ریموت های لرنینگ از ریموت های غیر بلوتوثی است که تفاوت عمده آن ها در کد دهی به ریموت هاست. ریموت لرنینگ سوزوکی با فرکانس 433 هرتز با چهارکانال مجزا می باشد. جنس بدنه ریموت کاملا از پلاستیک سخت به رنگ مشکی و خاکستری می باشد. باطری داخلی ریموت از نوع 12 ولت 27 آمپر می باشد که به راحتی در صورت نیاز به تعویض در بازار یدک آن یافت می شود. درب ریموت جهت دسترسی به درون آن و باتری به راحتی و تنها با یک شی نوک تیز باز می شود. نوع کیبورد پلاستیکی آن از مدل های قدیمی تر بوده که در تصویر محصول نیز مشخص است. از این ریموت می توان جهت دستور دادن به انوع جک، برد های الکتریکی دارای گیرنده، آیفون، درب های برق و ... استفاده کرد. رویه ریموت دارای چهار کلید و یک عدد چراغ ال ای دی قرمز رنگ که نمایشگر درستی عملکرد کلید هاست تشکیل شده است.

پنل فول لایت توکار 20 وات پرتو درخشان

تومان94.500
پنل های تمام نور پرتو درخشان را میتوان به عنوان خوش قیمت و به صرفه ترین پنل های ال ای دی فنر متغییر دانست. در کنار نوردهی نسبتا خوب این چراغ سقفی دارای یکسال ضمانت تعویض در ادیسون کالا است. پرتو درخشان یا GCC برند دوم و اقتصادی پرشین لایت ایران بوده که ضمن داشتن قیمتی بسیار مناسب کیفیت قابل قبولی ارائه می دهد. پنل های توکار پرتو درخشان در دو مدل مربع و گرد ساخته می شوند. نوردهی محصول در سه رنگ نور مهتابی، آفتابی و نچرال ( مابین مهتابی و آفتابی) تولید می شود. پشته چراغ که صفحه ال ای دی بر روی آن پیچ شده از آلومینیوم و رویه از دیفیوز پلی کربنات سفید ساخته شده است. این چراغ به هیچ عنوان ضد آب نمی باشد و نباید در فضای مرطوب استفاده شود. ابعاد پنل 12 سانتی متر بوده و برای سوراخ های سایز 5 تا 10 سانتی متر مناسب می باشد. در پشت پنل ترانس برق یا برد الکتریکی آن قرار گرفته که تامین انرژی SMD های داخل پنل را برعهده دارد. ولتاژ خروجی کیت برد آن DC 120-148V 90mA می باشد. تعداد چیپ های پنل بین 80 تا 90 عدد چیپ اس ام دی از نوع 2835 می باشد.

چراغ سوله ای صنعتی SMD ویمکس 100 وات

تومان806.250
پروژکتور یا چراغ های سوله ای آویز از چراغ های ال ای دی ایرانی و باکیفیت است. آویز های سوله ای ویمکس در توان های 100، 150 و 200 وات تولید می شود و دارای 18 ماه ضمانت در ادیسون کالا می باشد. نوردهی این چراغ در رنگ مهتابی تولید و عرضه می شود. نوع چیپ های استفاده شده در این چراغ مدل 5730 SMD می باشد و دارای 120 عدد چیپ ال ای دی می باشد. چیپست های استفاده شده در چراغ از نوع لومن بالا می باشد. شار نوری این چراغ سوله ای 11000 لومن می باشد. جنس بدنه از آلومینیوم با رنگ پودری الکترواستاتیک مشکی می باشد که با طلق شفاف رویه که از چنس پلاستیک abs مقاوم است پوشانده شده است. این چراغ به صورت ضد آب با استاندارد رطوبتی IP65 می باشد که به وسیله واشر سیلیکونی درز گیری شده است. پشته چراغ به وسیله حلقه ای پیچی آهنی قرار گرفته که به وسیله این حلقه می توان آن را به زنجیر نیز اویزان کرد و ارتفاع آن را پایین آورد. از این چراغ سوله ای در مکان های با سقف بلند و یا سوله های ، پارکینگها ، انبارهای سرپوشیده ، باشگاههای ورزشی ، کارگاهها و ... استفاده می شود.    

پروژکتور خورشیدی 100 وات ویمکس | پنل جدا با گارانتی و چشمکزن

تومان1.849.000
پروژکتور خورشیدی 100 وات ویمکس یکی از به صرفه ترین و با کیفیت ترین پروژکتورهای بدون نیاز به برق شهری و بانوردهی بالا و گارانتی دو ساله میباشد. این پروژکتور خورشیدی دارای پنل خورشیدی مجزا 12 واتی و همچنین نشانگر درجه شارژ باتری میباشد. همچنین علاوه بر نشانگر باتری دارای ال ای دی های چشمکزن آبی و قرمز (پلیسی) در سمت چپ و راست پروژکتور میباشد. مزیت دیگر این پروژکتور خورشیدی نسبت به کالاهای مشابه و هم رده امکان باز شدن آسان درب و قابل تعویض بودن باتری هایش است. این پروژکتور خورشیدی محصول شرکت ویمکس با شناسه محصول IR-V76100 و با گارانتی معتبر میباشد باتریهای این محصول در طول روز از طریق پنل خورشیدی مجزا که به پروژکتور متصل میشود شارژ ، و  در طول شب به عنوان منبع انرژی برای پروژکتور استفاده میشود. حداکثر روشن ماندن پروژکتور در صورتی که در طول روز شارژ شده باشد تا 12 ساعت است و از طریق کنترل میتوان به پروژکتور فرمان داد تا در صورت نیاز بعد از 3 ساعت یا 5 ساعت یا 8  ساعت خاموش شود. از طریق ریموت کنترل پروژکتور خورشیدی میتوان به آن فرمان داد که :
  1. حالت چشمکزن پلیسی را خاموش یا روشن کرد یا رقص نور آن را عوض کرد
  2. پروژکتور را خاموش یا روشن کرد
  3. مقدار نوردهی پروژکتور را کم یا زیاد کرد
  4. پروژکتور را حالت اتوماتیک ( خودکار در شب روشن و در روز خاموش شود) قرار داد
  5. مدت زمان روشن بود (3 ساعت ، 5 ساعت یا 8 ساعت ) را مشخص کرد
میتوان گفت این پروژکتور خورشیدی هوشمند است و در حالت اتوماتیک قابلیت تشخیص شب و روز را دارد و در طول شب به صورت خودکار روشن میشود. با توجه به اینکه این پروژکتور در مقابل ورود گردوغبار و نفوذ آب مقاوم میباشد مناسب در فضای آزاد میباشد و میتوان آن را در محیط های باز مانند معابر شهری ، جاده ها ، فضاهای باغی ، نگهبانی و ... استفاده کرد. توجه داشته باشید این پروژکتور روشنایی 60 تا 80 متر مربع را در تاریکی تامین میکند .

پاور سوئیچینگ صنعتی 12 ولت اسلیم 25 آمپر مودی

تومان450.000
آداپتور فلزی 12 ولت 25 آمپر مودی از سوئیچینگ های اسلیم با دوام ایرانی می باشد. تمام آداپتور های برند مودی دارای یکسال ضمانت تعویض در ادیسون کالا می باشد. سایز این آداپتور مودی 209 در 63 میلیمتر می باشد و ارتفاع 31 میلیمتری را داراست. بدنه آلومینیومی مشبکی جهت خنک سازی بهتر دستگاه طراحی و ساخته شده است. به این دستگاه هرگز نباید رطوبت یا آب پاشیده شود چون باعث نفوذ رطوبت و باران به داخل و خرابی برد الکتریک آن می شود. در یک طرف آداپتور پیچ جهت ورودی برق شهری و در طرف دیگر پیچ های ترمینالی جهت دریافت خروجی 12 ولت تعبیه شده است. تعداد خروجی 2 عدد (در کل چهار پیچ)می باشد که با علامت های مثبت و منفی مشخص شده است. نشانگر ال ای دی سبز رنگی در کنار خروجی دستگاه تعبیه شده که نشان دهنده عملکرد صحیح آداپتور برق می باشد. آداپتور سوییچینگ به صورت دستگاه اتصال میانی یعنی نیازمند اتصال سیم از طریق ترمینال پیچی دستگاه است و خود دستگاه از خود سیمی ندارد. به واسطه اسلیم بودن دستگاه استفاده از آن در لاینر ها و قسمت های مختلف که نیاز به آداپتور کوچک و لاغر جهت مخفی سازی داریم را راحت تر کرده است. توان مصرفی این آداپتور 300 وات با کد حک شده S-CT300B-12 بر روی دستگاه و نام تجاری IR-MD99300 می باشد.

پاور سوییچینگ ایرانی 12 ولت 8.3 آمپر مودی

تومان262.740
آداپتور های 12 ولت مودی سری اسلیم از پاور سوییچینگ های ایرانی بدون فن با کیفیت بالا می باشد. این آداپتور برند مودی دارای یکسال ضمانت تعویض در ادیسون کالا می باشد. جنس بدنه از آلومینیوم با رنگ سرمه ای می باشد و به صورت شبکه ای ساخته شده است. نوع ساخت و جنس بدنه باعث می شود تا به خوبی دفع حرارت صورت گیرد و دستگاه عمر بالای داشته باشد. قسمت ورودی برق شامل سه پیچ فاز و نول و ارت می باشد و با علامت های خاص مشخص شده اند. توجه کنید در صورت نداشتن ارت آن را به فاز یا نول وصل نکنید. خروجی آن دارای چهار پیچ یعنی در کل دو خروجی که شامل دو پیچ منفی و دو پیچ مثبت است. سایزبندی این آداپتور بسیار مناسب بوده و به اصطلاح آداپتور اسلیم یا لاغر می باشد. استفاده از این آداپتور ها بیشتر برای تابلو های ثابت یا روان، لاینر های نوری، دستگاه های مختلف پزشکی و صنعتی، سیستم های امنیتی  و ... است.

پروژکتور ال ای دی پاور  LED Power

ال ای دی های پاور نسل جدیدی از خانواده ال ای دی ها است .

و در حال حاضر یکی از پرکاربرترین ها ال ای دی ها در انواع پروژکتور است .

اجزا تشکیل دهنده ال ای دی های پاور شامل :

چیپ اصلی تولید کننده نور، لنز، پایه های آند و کاتد و سیم های از جنس طلا و … می شود.

برش ال ای دی پاور

ال ای دی های تک چیپ، دو چیپ، چهار چیپ و شش چیپ از متداول ترین پاور ال ای دی ها هستند

 ویژگیهای پروژکتورهای ال ای دی پاور

  • تنوع در طول موج های مختلف
  • ساخت پروژکتورهای رشد گیاه
  • تنظیم زاویه پرتاب نور با لنز
  • ابعاد مختلف
  • مصرف پایین برق تا 80 %
  • تعمیر با هزینه کمتر
  • آسانی تعمیر
  • پایین بودن هزینه کابل کشی

نمونه از انواع پروژکتورهای ال ای دی پاور

پروژکتور متال هالید و سدیم

پروژکتورهای متال هالید و سدیم از نسل قدیمی پروژکتورها هستند که هم اکنون LED ها جای آنها را به سرعت گرفتند 

این نوع پروژکتورها راندمان بسیار پایینی دارند و بیشتر انرژی مصرف برق خود را به گرما تبدیل میکنند.

معمولا رنج مصرف این پروژکتورها از 250 تا 1000 وات میباشند.

عمر این پروژکتورها حدود 2 سال میباشد

که بسته به توان مصرفی و ساعات روشنایی در طول شبانه روز و شرایط آب و هوا تغییر میکند

 ویژگیهای پروژکتورهای متال هالید و سدیم

  • مصرف بالای برق
  • هزینه بالای کابلکشی 
  • عمر نسبتا پایین 
  • رنگبندی محدود (سفید یخی ، زرد و چند رنگ ثابت دیگر)
  • راندمان کاری پایین و تولید گرمای زیاد
  • زمان راه اندازی بالا ( حدود 10 دقیقه)
  • بعضی تشعشعات مضر (در پروژکتورها سدیم)
  • ضریب تشخیص رنگ بسیار بالا 
 

نمونه از انواع پروژکتورهای متال هالید و سدیم

 

پروژکتور کم مصرف یا cfls

این نوع پروژکتور معمولا با  لامپ های کم مصرف روشنایی ایجاد میکنند.

این لامپها معمولا با بالاست یکپارچه متشکل از آرگون و مقدار کمی از بخار جیوه است .

هنگام عبور جریان از گاز باعث جذب جریان توسط گاز و ساطع کردن نور ماورا بنفش شده

و هنگام برخورد به شیشه که حوی فلورسنت است نور مرئی تولید میشود.

قیمت  این نوع پروژکتورها به نسبت بقیه پروژکتورها بسیار پایینتر است

طول عمر این پروژکتورها معمولا از 20000 تا 50000 ساعت است 

مصرف برق این پروژکتورهای معمولا حدود 75 % پروژکتورهای ال ای دی SMD است.

 ویژگیهای پروژکتورهای کم مصرف یا CFLS

  • قیمت پایین 
  • عمر نسبتا خوب
  • مصرف برق پایین
  • حاوی گاز سمی برای انسان و مخرب محیط زیست
  • تاثیر دمای محیط در مقدار نور
  • تاثیر تعداد روشن و خاموش شدن در طول عمر 

نمونه از انواع پروژکتورهای کم مصرف یا CFLS

پروژکتور رشته ای یا Halogen 

این نوع پروژکتورها سالهای زیادی در صدر و جز محبوب ترین نوع پروژکتورها بودند .

اما به دلیل مصرف برق زیاد و معایب دیگری که دارند کمتر  مورد استفاده قرار میگیرند.

این نوع پروژکتور نوری تقریبا مانند نور خورشید ساطع میکند و نسبت به تمامی انواع پروژکتور قیمت پایینتری دارد.

ویژگی ها پروژکتورهای رشته ای یا Halogen

  • ارزانترین نوع پروژکتور
  • مصرف بالای برق و بهره روشنایی پایین
  • محدودیت در رنگ نور
  • عمر کوتاه و حساس به لرزش و ضربه
  • تولید گرمای زیاد
  • تبدیل 10% انرژی به نور

مقایسه اجمالی انواع پروژکتور 

بعد از توضیحات مختصری که برای انواع پروژکتور دادیم میخواهیم پروژکتورها را در 3 نوع دسته بندی با هم مقایسه کنیم 

1- پروژکتور LED

2- پروژکتور کم مصرف ، CLFS

3-پروژکتوری رشته ای Halogen (مدادی)

 

 

مقایسه اجمالی انواع پروژکتور 

مقایسه اجمالی انواع پروژکتور

 

پروژکتور 300 وات لنزدار SMD ویمکس

تومان1.999.000
پروژکتور ال ای دی ویمکس از سری نورافکن های ال ای دی پرنور لنز دار می باشد. پروژکتور ساخت ایران با 18 ماه  ضمانت تعویض در ادیسون کالا تحت برند ویمکس می باشد. جنس بدنه از الومینویم و رویه از طلق پلی کربنات abs بادوام ساخته شده است. این پروزکتور توسط تعدادی پیچ و واشر سیلیکونی آب بندی شده ودر صورت خراب شدن بعد از تاریخ گارانتی به راحتی قابل تعمیر می باشد. از این نورافکن می توان بدون نگرانی در فضای بیرونی در معرض رطوبت و باران استفاده کرد. تعداد چیپ های ال ای دی آن بیش از 300 عدد می باشد و شار نوری 24000 لومن را داراست. زاویه پخش نور 90 درجه و مقاومت در برابر نوسانات برق تا 4 برابر بیشتر از پروژکتور های معمولی از دیگر ویژگی های این نورافکن می باشد. رنگ نور این پروژکتور در رنگ های مهتابی و آفتابی تولید و عرضه می شود که رنگ آفتابی تنها به صورت سفارشی و کارتنی در ادیسون کالا می باشد.

پروژکتور خورشیدی 100 وات ویمکس | پنل جدا با گارانتی و چشمکزن

تومان1.849.000
پروژکتور خورشیدی 100 وات ویمکس یکی از به صرفه ترین و با کیفیت ترین پروژکتورهای بدون نیاز به برق شهری و بانوردهی بالا و گارانتی دو ساله میباشد. این پروژکتور خورشیدی دارای پنل خورشیدی مجزا 12 واتی و همچنین نشانگر درجه شارژ باتری میباشد. همچنین علاوه بر نشانگر باتری دارای ال ای دی های چشمکزن آبی و قرمز (پلیسی) در سمت چپ و راست پروژکتور میباشد. مزیت دیگر این پروژکتور خورشیدی نسبت به کالاهای مشابه و هم رده امکان باز شدن آسان درب و قابل تعویض بودن باتری هایش است. این پروژکتور خورشیدی محصول شرکت ویمکس با شناسه محصول IR-V76100 و با گارانتی معتبر میباشد باتریهای این محصول در طول روز از طریق پنل خورشیدی مجزا که به پروژکتور متصل میشود شارژ ، و  در طول شب به عنوان منبع انرژی برای پروژکتور استفاده میشود. حداکثر روشن ماندن پروژکتور در صورتی که در طول روز شارژ شده باشد تا 12 ساعت است و از طریق کنترل میتوان به پروژکتور فرمان داد تا در صورت نیاز بعد از 3 ساعت یا 5 ساعت یا 8  ساعت خاموش شود. از طریق ریموت کنترل پروژکتور خورشیدی میتوان به آن فرمان داد که :
  1. حالت چشمکزن پلیسی را خاموش یا روشن کرد یا رقص نور آن را عوض کرد
  2. پروژکتور را خاموش یا روشن کرد
  3. مقدار نوردهی پروژکتور را کم یا زیاد کرد
  4. پروژکتور را حالت اتوماتیک ( خودکار در شب روشن و در روز خاموش شود) قرار داد
  5. مدت زمان روشن بود (3 ساعت ، 5 ساعت یا 8 ساعت ) را مشخص کرد
میتوان گفت این پروژکتور خورشیدی هوشمند است و در حالت اتوماتیک قابلیت تشخیص شب و روز را دارد و در طول شب به صورت خودکار روشن میشود. با توجه به اینکه این پروژکتور در مقابل ورود گردوغبار و نفوذ آب مقاوم میباشد مناسب در فضای آزاد میباشد و میتوان آن را در محیط های باز مانند معابر شهری ، جاده ها ، فضاهای باغی ، نگهبانی و ... استفاده کرد. توجه داشته باشید این پروژکتور روشنایی 60 تا 80 متر مربع را در تاریکی تامین میکند .

پروژکتور 100 وات cob آلما ایرانی با ضمانت

تومان1.260.000
پروژکتور 100 وات ال ای دی نورسازان آلما از نور افکن های ال ای دی با پرتاب نور و کیفت بالا می باشد. این نورافکن ساخت ایران بوده و دارای 18 ماه ضمانت در ادیسون کالا می باشد. نوردهی این چراغ در دو رنگ مهتابی و آفتابی تولید و عرضه می شود. داخل این چراغ از دو عدد چیپ 50 وات COB همراه با رفلکتور استفاده شده که به وسیله مداری جداگانه تامین انرژی می شوند. جنس بدنه از آلیاژ آلومینیومی با رنگ پودری مشکی رنگ ساخته شده است که علاوه بر دفع حرارت در برابر خوردگی، زنگ زدگی و تغییرات دمایی مقاوم است. مقدار شدت نور آن به گفته شرکت سازنده آن 10000 لومن می باشد. از این پروژکتور ال ای دی که پرتاب نور بالایی دارد میتوان در فضای آزاد بدون نگرانی استفاده کرد زیرا استاندارد محافظتی IP66 را داراست. پشته پروژکتور جهت جریان هوا و خنک کنندگی بهتر به صورت پره ای درآمده و جنس گلد نیز فلزی می باشد. به وسیله دسته پروژکتور نصب آن ساده بوده و میتوانید آن را جوش، پیچ یا آویز کنید.

چراغ خورشیدی باغچه ای و دیواری مدل JD-2119

تومان860.000
این چراغ خورشیدی باغچه ای و دیواری مدل JD-2119 با دو حالت نصب به صورت دیواری و نصب به عنوان چراغ باغچه ای را دارد. برای نصب در باغچه همراه این چراغ پایه نیزه ای شکل موجود میباشد. چراغ خورشیدی JD-2119 با پنلی که بر روی خود تعبیه شده در طول روز نور را جذب و باتری های لیتومیش ذخیره میکند و در طول شب انرژی ذخیره شده را به صورت نور ساطع میکند. این چراغ دارای ریموت کنترل از راه دور میباشد که میتوان با آن نحوه عملکرد چراغ را مدیریت کرد همچنین چراغ دارای سنسور حساس به حرکت میباشد و حالت های نوردهی این دستگاه به شرح زیر میباشد:
  • حالت اول : فعال شدن در زمان تاریکی(فتوسدار) و با حرکت اجسام باعث روشن شدن آن می شود(حالت پرنور)
  • حالت دوم:روشنایی با 30 درصد توان نوری و حرکت اشیاء در 5 متری باعث روشن شدن تمام ظرفیت دستگاه به مدت 20 ثانیه می شود.
  • حالت سوم :روشن شدن با 50 درصد توان نوری چراغ به صورت خودکار در زمان تاریکی و ثابت ماندن تا زمان روشن شدن هوا
سنسور تعبیه شده در این محصول با هر حرکت در زاویه 120 درجه و شعاع 5 متری آن در مود  2 باعث روشن شدن پرنور آن  می شود. این چراغ با توجه به فتوسل دار بودن در طول روز روشن نمیشود و فقط امکان روشن شدن آن طول شب وجود دارد. یکی از ویژگی های منحصربه فرد این چراغ امکان نصب دوگانه هم بر روی دیوار و هم حالت ایستاده و کوبیدن داخل باغچه می باشد. منبع نور این چراغ از مدل cob led میباشد و باتوجه به cob بودن آن پرتاب نور بالایی دارد. حداکثر زمان برای شارژ چراغ در هوای ابری حدود 8 ساعت و حداکثر نوردهی آن در طول شب حدود 6 ساعت به صورت مداوم میباشد.

پروژکتور خورشیدی طرح دوربین مدل qp2203

تومان274.390
پروژکتور خورشیدی طرح دوربین مدل qp2203 یکی از محصولات پرطرفدار در بین چراغ های خورشیدی موجود در بازار میباشد. این پروژکتور بدون نیاز به برق شهری با تابش نور شارژ میشود و انرژی ذخیره شده در باتری هاش را در طول شب به صورت نور ساطع میکند . چراغ طرح دوربین ظاهری شبیه دوربین های مداربسته دام دارد و در ظاهر تفاوتی با دوربین مداربسته ندارد. این پروژکتور خورشیدی هوشمند میباشد بدین صورت دارای سنسور تشخیص شب و روز (فتوسل) میباشد و خودکار بعد از تاریک شدن هوا روشن میشود. چراغ دارای ریموت کنترل میباشد و میتوان از راه دور به آن دستور داد یا آن را خاموش و روشن کرد علاوه بر فتوسل این چراغ دارای سنسور تشخیص حرکت می باشد و امکان قرار دادن چراغ را روی حالتی که فقط با حرکت روشن و خاموش شود را فراهم میکند. سنسور تعبیه شده در این محصول با هر حرکت در زاویه 120 درجه و شعاع 5 متری فعال میشود.

حالت های نوردهی چراغ بدین صورت میباشد:

  • حالت اول (با یک بار زدن دکمه پاور یا فشردن دکمه شماره 1 روی کنترل ) : در این حالت دستگاه در شب فقط وقتی که حرکتی جلوی دستگاه انجام شود به مدت 30 ثانیه روشن میشود و در صورتی که حرکت نباشد خاموش میشود
  • حالت دوم ( با دو بار زدن دکمه پاور یا فشردن دکمه شماره 2 روی کنترل) : دستگاه در حالت 30 درصد تمام ظرفیت روشن است و در صورتی که حرکتی جلو چراغ انجام شود چراغ با تمام ظرفیت خود به مدت 30 ثانیه نور میدهد
  • حالت سوم ( با سه بار زدن دکمه پاور یا فشردن دکمه شماره 3 روی کنترل) : در این حالت پروژکتور با 70 درصد نور خود به صورت ثابت روشن میشود و سنسور حرکتی تاثیری در فعالیت چراغ ندارد.
چراغ دارای 27 لامپ ال ای دی smd  میباشد و شب علاوه بر نوردهی از این ال ای دی چراغ چشمک زن قرمزی که شبیه ضبط دوربین مدار بسته چشمک میزند. این دستگاه در مقابل رطوبت و باران و نفود گرد و غبار مقاوم میباشد و  همچنین دارای پایه و پیچ و اتصالات میباشد.  

چراغ دیواری خورشیدی سنسوردار مدل MH-8805

تومان215.000
چراغ دیواری خورشیدی سنسوردار مدل MH-8805 با طرحی شبیه فانوس بدون نیاز به برق و با انرژی سولار روشنایی بخش فضا میباشد. این چراغ خورشیدی قابل استفاده در مکانهایی مانند: ایوان ها ، دیوارهای باغ ، راهرو ها ، زیبایی بخش اطراف آلاچیق ها ، آتلیه های عکاسی فضای باز و ... میباشد. در این محصول پنل خورشیدی به صورت مورب بر روی سر این چراغ دیوارکوب تعبیه شده است که همین امر باعث سریعتر شارژ شدن چراغ میشود. این چراغ سولار دارای باتری داخلی میباشد که از طریقه پنل خورشیدی که در بالای محصول تعبیه شده شارژ میشود و حدود 7 ساعت نوردهی مفید دارد. با تابش نور مستقیم خورشید حدود 5 ساعت و در روزهای ابری حدود 8 ساعت شارژ کامل میشود و همچنین مناسب فضای باز و همچنین ضد رطوبت و باران میباشد. این چراغ دیواری خورشیدی پرنور که دارای فتوسل سرخود هم هست دارای 3 حالت نوردهی میباشد.
  • حالت اول : فعال شدن در زمان تاریکی(فتوسدار) و با حرکت اجسام باعث روشن شدن آن می شود(حالت پرنور)
  • حالت دوم:روشنایی با 30 درصد توان نوری و حرکت اشیاء در 5 متری باعث روشن شدن تمام ظرفیت دستگاه به مدت 20 ثانیه می شود.
  • حالت سوم :روشن شدن با 50 درصد توان نوری چراغ به صورت خودکار در زمان تاریکی و ثابت ماندن تا زمان روشن شدن هوا
سنسور تعبیه شده در این محصول با هر حرکت در زاویه 120 درجه و شعاع 5 متری آن در مود  2 باعث روشن شدن پرنور آن  می شود. علاوه بر نوردهی بالای این چراغ خورشیدی سنسوردار طراحی زیبای آن و همچنین فانوس شکل بودنش جلوه خاصی به محیط میبخشد. ابعاد این چراغ 12 در  6 در 17 میباشد و وزنی حدود 600 گرم دارد.

پروژکتور سنسوردار 50 وات پرتو نور توس

تومان466.500
پروژکتور های سنسوردار از نورافکن های ال ای دی کاربردی و خاص شرکت پرتو نور توس می باشد. این نورافکن ساخت ایران از برند پرتو نور توس دارای یکسال ضمانت تعویض در ادیسون کالا می باشد. دارای دو سنسور حرکتی RIP و سنسور فتوسل می باشد. به واسطه کلبد های تعبیه شده میتوانید مدت زمان روشن ماندن پروژکتور پس از فعال شدن، همچنین اینکه شب یا روز روشن شود و همچنین حساسیت سنسور حرکتی را تنظیم  کنید. این نورافکن با برق شهری کار می کند و میتوانید گزینه ای مناسب برای استفاده در باغ، مغازه، ویترین ها و ... باشد. سنسور پروژکتور در پایین آن قرار گرفته و جنس بدنه از آلومینویم و جنس سنسور پایینی از پلاستیک می باشد. همچنین می توانید بدون نگرانی از آن در فضای بیرونی در معرض رطوبت استفاده کنید زیرا دارای استاندارد محافظتی IP65 می باشد. جهت سنسور را نیز می توانید تا 180 درجه تعییر دهید. عملکرد سنسور بسیار دقیق می باشد و مدت زمان روشن بودن پروژکتور از 10 ثانیه تا 7 دقیقه قابل تنظیم است.

پروژکتور بلک لایت 30 وات پرتو نور توس UV

تومان369.000
پروژکتور بلک لایت از چراغ های فضای بیرون با نور سیاه یا UV می باشد. نورافکن  30 وات UV ساخت ایران برند پرتو نور توس می باشد و دارای یکسال ضمانت در ادیسون کالا می باشد. این محصول دارای نور سیاه و قابل استفاده برای مهمانی ها و نیز مواردی قبیل
  • برای صنایع سرگرمی و ملزومات جشن‌ها 
  • تشخیص انواع سنگ های معدنی و...
  • تشخیص اسکناس های جعلی
  • صنایع فرش شوری و نظافت در هتل ها 
جنس بدنه از آلومینیوم با رنگ پودری الکترو استاتیک در دو رنگ بدنه مشکی و سفید ساخته می شود. همچنین شیشه رویه محصول از جنس سکوریت می باشد و نسبت به شیشه های معمولی از مقاومت بالایی برخوردار تر است. تعداد چیپ های ال ای دی پروژکتور 72 عدد چیپ smd از نوع 2835 مدل blacklight می باشد. این محصول دارای استاندارد محافظتی IP65 بوده و می توان از آن در فضای بیرونی استفاده کرد. ابعاد نورافکن بسیار مناسب و کوچک است. توجه شود نور این نورافکن با چشم مسلح قابل دیدن نمی باشد و حتما باید در تاریکی و خاموشی استفاده شود تا تاثیر گذار باشد. دارای دسته و سیم ارت می باشد.

پروژکتور 30 وات رشد گیاه پرتو نور توس

تومان302.500
پروژکتور های رشد گیاه پرتو نور توس از پروژکتور های ویزه و خاص با کاربری خاص می باشد. این پروژکتور دارای یکسال ضمانت تعویض در ادیسون کالا می باشد. نور این نورافکن ال ای دی برای رشد عمومی گیاه مناسب می باشد. تاثیر نور این پروژکتور عمدتا قبل از قسمت میوه دهی و ثمردهی گیاه می باشد و زمان میوه دهی و پس از گلدهی گیاه نوع نور متفاوت با این طیف نور می باشد. جنس بدنه این پروژکتور از آلومینیوم دایکست و شیشه رویه از شیشه سکوریت می باشد. نوع چیپ استفاده شده از نوع 2835 فول اسپکتروم با تعداد 72 عدد چیپ می باشد. استاندارد محافظتی IP65 این محصول باعث شده تا بتوان از آن در فضای بیرونی یا در فضای همراه با رطوبت و بخار آب بتوان از آن استفاده کرد. محصول دارای سیم ارت زمین می باشد و گلند استفاده شده کاملا فلزی بوده.

پروژکتور 50 وات فتوسل دار پرتو نور توس

تومان394.500
پروزکتور 50 وات فتوسل دار پرتو نور توس از پروژکتور های ویژه این برند همراه با سنسور نوری می باشد. این نورافکن ال ای دی ساخت ایران با یکسال ضمانت تعویض در ادیسون کالا می باشد. فتوسل این پروژکتور در زیر بدنه و کنار ورودی برق آن قرار گرفته است. حساسیت فتوسل به گونه ای است که با کم تر شدن به اندازه کمتر از 10 لوکس با تاخیر 5 ثانیه ای روشن می شود و با افزایش نور و رسیدن به مقدار 80 لوکس مجدد با تاخیر 5 ثانیه ای خاموش می گردد. تعداد چیپ های ال ای دی داخل پروزکتور 144 عدد یا 57 عدد و از نوع 2835 می باشد. جنس بدنه نورافکن از آلومینیوم دایکست و جنس شیشه از سکوریت بوده که باعث شده دوام بهتری در مقابل تغییرات آب و هوا و شرایط سخت داشته باشد. به لطف شیشه سکوریت و آب بندی مناسب امکان استفاده در فضای بیرونی و حتی در شرایط سخت نظیر برق و تگرگ و کولاک وجود دارد. مقدار شدن نوردهی پروژکتور حدود 4500 لومن با جریان مصرفی 220 میلی آمپر می باشد. حداقل ارتفاع پیشنهادی جهت نصب 3 متر و درفضای باز و جایی که زیر سقف و در نقطه تاریک نباشد ( به دلیل عدم اشتباه نورافکن در تشخیص شب و روز) می باشد.  

پروژکتور ال ای دی 100 وات رنگی پرتو نور توس

تومان593.800
پروژکتور 100 وات smd رنگی پرتو نور توس از سری نورافکن های پرنور در رنگ های مختلف می باشد. پرتو نور توس شایگان کارخانه ایرانی که در زمینه روشنایی فعالیت دارد و محصولاتی با قیمتی مناسب و دوام و کیفیت خوب تولید کند. این محصول دارای حداقل یکسال ضمانت تعویض در ادیسون کالا می باشد. پروژکتور های هانیس 100 وات پرتو در چندین رنگ و در دو مدل معمولی( که رنگ مهتابی، آفتابی و روز یا نچرال) و رنگی تولید می شوند. مدل رنگی این پروژکتور در رنگ های نور سبز، قرمز، آبی، بنفش و بنفش تولید و عرضه می شوند. جنس بدنه محصول از آلومینیوم دایکست بوده و از رنگ پودری الکترواستاتیک در دو رنگ سفید و مشکی برای دوام و زیبایی بیشتر جه پوشش آن ها در نظر گرفته شده اسست. بدنه آلومینیوم آن باعث شده تا انتقال حرارت از چیپ های ال ای دی بهتر صورت گیرد و درنتیجه دوام بهتری داشته باشد. جنس شیشه پروژکتور از شیشه سکوریت بوده و مقاومت بیشتری سنبت به ضربه و تغییرات دمایی نسبت به سایر پروژکتور ها با شیشه معمولی دارد. از آنجایی که پروژکتور دارای استاندارد IP65 بوده استفاده از آن در فضای بیرونی در مغرض رطوبت و باران مشکلی ایجاد نمیکند. درون محصول از 288 عدد چیپ از نوع LED SMD 2835 بوده که نوردهی خوبی را از خود ساطع می کند. این محصول دارای پایه جهت نصب با جوش یا پیچ و همچنین پیچ تنظیم پایه می باشد.

چراغ خیابانی خورشیدی 2000 وات مودی با ضمانت

تومان2.874.000
چراغ خیابانی های خورشیدی مودی از چراغ های کاربردی و خوب سولار می باشد. این چراغ خیابانی ساخت ایران و محصول برند مودی بوده و دارای یکسال ضمانت تعویض در ادیسون کالا می باشد. نوردهی این چراغ مهتابی (سفید) می باشد و برای سرلوله طراحی شده است. از این چراغ خیابانی می توان بر سر لوله حداکثر با قطر 60 میلی متر استفاده کرد. جنس بدنه این چراغ از پلاستیک abs می باشد که ضمن وزن مناسب از دوام خوبی برخوردار است. پنل خورشیدی آن از نوع پلی کریستال و توان آن 23.6 وات با ولتاژ خروجی 4.5 ولت می باشد. باطری لیتیومی داخلی استفاده شده درون پنل از نوع PO4 با توان 3.2 ولت و 5 آمپرساعت می باشد. استفاده از این باتری می تواند با شارژ کامل آن چراغ را با توجه به مقدار روشنایی از 6 تا 12 ساعت روشن نگه دارد. داشتن سنسور روشن شدن خودکار در شب، سنسور حرکتی (RIP)، و قابلیت تنظیم ساعت روشنایی و شدت نور از ویژگی خوب و کاربردی این چراغ می باشد. همچنین درون جعبه پیچ و رول بولت و همچنین ریموت کنترل جهت تنظیم روشنایی و شدت نوردهی چراغ قرار داده شده است. این چراغ به صورت خودکار پس از روشن شدن بر روی سنسور حرکتی قرار دارد که عملکرد آن بدین صورت است: پس از روشن شدن چراغ با هر گونه حرکتی جلوی چراغ بمدت 30 ثانیه چراغ در بیشترین نوردهی خود قرار می گیرد. در صورت عدم حرکت اجسام روبروی چراغ پس از 30 ثانیه چراغ به حالت ذخیره انرژی ( با نصف ظرفیت روشنایی) برمیگردد. سنسور حرکتی چراغ بسیار قوی و حساس می باشد و با حرکت اجسام تا 10 متری روبروی آن را شناسایی می کند.

پروژکتور smd پنجره ای 100 وات الیت

تومان389.900
پروژکتور 100 وات smd پنجره ای الیت از نور افکن های کم مصرف ال ای دی با نوردهی خوب می باشد. نوردهی این نورافکن مهتابی( سفید) می باشد. برند ای لایت یا ALITE از محصولات وارداتی چینی می باشد که از قیمت مناسبی نسبت به دیگر نورافکن ها برخوردار است. این نورافکن می تواند در فضای تاریک در یک محیط تا 100 متر مربع را برایتان روشن کند. جنس بدنه این نورافکن از آلومینیوم برای دفع حرارت بهتر و نتیجه طول عمر بالاتر آن می باشد. رنگ بدنه از رنگ پودری الکترو استاتیک به رنگ مشکی استفاده شده است. استفاده از این محصول در فضای بیرونی در معرض رطوبت یا باران بلامانع است زیرا دارای استاندراد محافظتی IP66 می باشد. درون این نورافکن از 6 پنجره که هر کدام دارای 12 عدد و جمعا 72 عدد چیپ ال ای دی SMD مدل 2835 تشکیل داده است. کیفیت ساخت این نور افکن الیت از دیگر مدل های آن نظیر SMD و SMD IPAD بهتر بوده و دوام بهتری خواهد داشت. این محصول دارای دسته جهت نصب با پیچ یا جوش می باشد. تعداد سیم اتصال آن سه عدد به رنگ قرمز و آبی که فاز و نول و ارت که به رنگ زرد و سبز می باشد.

پروژکتور ال ای دی 50 وات ویمکس

تومان414.150
پروژکتور ال ای دی 50 وات ویمکس یکی از جدیدترین و باکیفیترین محصولات شرکت ویمکس میباشد. محصولات شرکت مودی، ویمکس، اپتینیکا، نویگیت و مکس همگی تولید گروه روشنایی ویمکس می باشد. نورافکن های ویمکس 4 برابر نسبت به نورافکن های معمولی در برابر نوسانات برق مقاوم اند. پروژکتورهای ویمکس در دو نوع طیف نوری مهتابی و آفتابی تولید و عرضه میشود و دارای 18 ماه گارانتی تعویض میباشد. پروژکتور 50 وات ویمکس با استاندارد محافظتی IP65 را میتوان در فضای خارجی و در معرض باران و رطوبت استفاده کرد. رنگ بدنه این پروژکتور از نوع رنگ الکترواستاتیکی است و در مقابل خش و خوردگی مقاومت کافی برخوردار است. نوع چیپهای استفاده شده در این پروژکتور از مدل  LED  SMD بوده و تعداد آن 50 عدد چیپ سایز 2835 در این نورافکن می باشد.
با توجه به اینکه روی هر چیپ ال ای دی این پروژکتور یک لنز مجزا تعبیه شده است این امر باعث میشود پرتاب نور زیادی میشود و با این احتساب میتواند در طول فضای زیادی را روشن کند. زاویه تابش(Beam Angle) این پروژکتور 90 درجه میباشد و ضریب حفاظتی آن IP66 میباشد که به راحتی میتوان آن را در فضای آزاد استفاده نمود. به لطف اندازه و وزن مناسب محصول نصب و حمل آن به سهولت انجام می شود. از لحاظ مقدار نوردهی در فضای باز و تاریکی مطلق میتوان گفت حدود 70 الی 90 متر مربع فضا را روشنایی میبخشد. که پرتاب نوری حدود 10 تا 15 متر طول دارا میباشد.

پروژکتور 100 وات SMD ویمکس IR-V29100

تومان725.550
پروژکتور 100 وات V.max از چراغ های ال ای دی مخصوص فضای بیرونی باکیفیت خوب می باشد. این نورافکن محصول شرکت ویمکس بوده و دارای حداقل 18 ماه  ضمانت تعویض در ادیسون کالا به صورت حک شده روی محصول می باشد. ویژگی منحصر به فرد این پروژکتور نسبت به پروژکتور های معمولی دوام 4 برابری در برای نوسانات برق می باشد. به واسطه استفاده از LED های SMD از نوع 2835 به تعداد 100 عدد با توان هر کدام 1 وات همراه با لنز نورافکن از پرتاب نور خوبی برخوردار است. جنس بدنه از آلومینیوم بوده و رویه از پلی کربنات با دوام ساخته شده که در برابر تغییرات آب و هوایی آسیب نبیند. همچنین استفاده از واشر جهت آب بندی محصول به این پروژکتور استاندارد محافظتی IP66 داده که بی هیچ نگرانی آن را در معرض رطوبت و باران قرار دهید و از آن استفاده کنید. ولی هرگز از محصول به صورت غوطه ور دون آب استفاده نکنید. زاویه پرتاب نور این محصول 90 درجه بوده که نبست به پروژکتور های مودی یا پرتو نور توس پرتاب نور بالاتر ولی پخش نور کمتری دارند. به دلیل وزن و اندازه مناسب نصب و حمل آسانی داشته و خود شما می توانید آن را بدون هیچ دردسری به وسیله پیچ یا جوش نصب کنید. از لحاظ مقدار نوردهی در فضای باز و تاریکی مطلق میتوان گفت حدود 90 الی 120 متر مربع فضا را روشنایی میبخشد. که پرتاب نوری حدود 15 تا 20 متر طول دارا میباشد.

پروژکتور مسافرتی 12 ولت 50 وات پرتو با ضمانت

تومان327.000
پروژکتور ال ای دی 50 وات ماشینی پرتو نور توس یکی از  نورافکن های کاربردی و اقتصادی با نوردهی واقعی سیار می باشد. این پروژکتور یکی از محصولات شرکت پرتو نور توس شایگان و دارای حداقل یکسال ضمانت تعویض در ادیسون کالا می باشد. نوردهی این نورافکن ال ای دی مسافرتی فقط در نوردهی مهتابی(سفید) تولید می شود و در صورت نیاز به دیگر رنگ ها تنها در تیراژ به صورت سفارشی تولید می شود. جنس بدنه این پروژکتور از آلومینیوم دایکست با رنگ پودری الکترواستاتیک می باشد و از دوام بالایی برخوردار است. ساخت پروژکتور ها با بدنه آلومینیومی باعث شده انتقال حرارت به خوبی انجام شود و در نتیجه نورافکن ماشینی طول عمر بالایی داشته باشد. شیشه پروژکتور از نوع شیشه سکوریت بوده و به سادگی شکسته نمی شود. استفاده از آب بندی مناسب و 12 ولت بودن آن باعث شده تا بتوان از پروژکتور در فضای کاملا مرطوب و بارانی بی هبیچ نگرانی استفاده کرد. گزینه ای مناسب جهت استفاده در مکانهایی که نیاز به روشنایی سیار دارید . این پروژکتور با برق باتری ماشین یا هر آداپتور 12 ولت کار کرده و قابل روشن شدن می باشد. پروژکتور 50 وات مسافرتی باضمانت پرتو نور توس دارای چیپ های ال ای دی از نوع 2535 smd  میباشد که تعداد 120 چیپ ال ای دی بر روی صفحه آن تعبیه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *