لیست قیمت

لیست قیمت مهر 1400 سيم وكابل صادراتی مشهد

لیست قیمت خرداد 1401 سيم وكابل صادراتي مشهد
لیست قیمت خرداد 1401 سيم وكابل صادراتي مشهد

لیست قیمت مهر 1400 سيم وكابل صادراتی مشهد : در این مطلب آخرین لیست قیمت محصولات شرکت صنایع سیم و کابل مشهد که مربوط به تاریخ 28 مهر 1400 است باز نشر شده است .

 

سيم افشان يك 1 رشته سيم وكابل صادراتی مشهد

سيم افشان يك 1 رشته​

سيم نايلون دو 2 رشته سيم وكابل صادراتی مشهد

سيم نايلون دو 2 رشته سيم وكابل صادراتی مشهد​

سيم كيسه ای دو 2 رشته سيم وكابل صادراتی مشهد

سيم كيسه اي دو 2 رشته سيم كيسه اي دو 2 رشته سيم وكابل صادراتی مشهد

زيرگچی سيم وكابل صادراتی مشهد

كابل افشان دو 2 رشته سيم وكابل صادراتی مشهد

كابل افشان دو 2 رشته سيم وكابل صادراتی مشهد

كابل افشان سه 3 رشته سيم وكابل صادراتی مشهد

كابل افشان سه رشته سيم وكابل صادراتی مشهد

كابل افشان چهار 4 رشته سيم وكابل صادراتی مشهد

كابل افشان چهار 4 رشته سيم وكابل صادراتی مشهد

كابل افشان پنج 5 رشته سيم وكابل صادراتی مشهد

كابل افشان پنج 5 رشته سيم وكابل صادراتی مشهد

كابل شيلدار دو 2 و سه 3 رشته سيم وكابل صادراتی مشهد

كابل مفتول سيم وكابل صادراتی مشهد

كابل مفتول سيم وكابل صادراتی مشهد​

كابل نسوز دو 2 و سه 3 رشته سيم وكابل صادراتی مشهد

كابل نسوز دو 2 و سه 3 رشته سيم وكابل صادراتی مشهد

كابل كولری سيم وكابل صادراتی مشهد

كابل آلومينيوم يك 1 رشته سيم وكابل صادراتی مشهد​

كابل آلومينيوم دو 2 رشته سيم وكابل صادراتی مشهد​

كابل آلومينيوم چهار 4 رشته سيم وكابل صادراتی مشهد

كابل آلومينيوم 1+3 رشته سيم وكابل صادراتی مشهد

كابل كواكسيال سيم وكابل صادراتی مشهد​

كابل كواكسيال سيم وكابل صادراتی مشهد​​

كابل زوجی 04 سيم وكابل صادراتی مشهد

كابل زوجی 04 سيم وكابل صادراتی مشهد

كابل زوجی فويلدار CCA سيم وكابل صادراتی مشهد

كابل زوجی فويلدار CCA سيم وكابل صادراتی مشهد

كابل زوجی 06 فويلدار مس سيم وكابل صادراتی مشهد

كابل زوجی 06 فويلدار مس سيم وكابل صادراتی مشهد

گیره فنردار پنل 60 در 60 توکار

تومان4.000تومان165.000
گیره فنردار پنل 60 در 60 توکار مناسب تبدیل پنل های ال ای دی 60 در 60 به پنل توکار فنردار برای تایلهای گچی یا کناف یا هر فضایی که باید پنل داخل برود و لبه های آن بیرون باشد. این گیره ها علاوه بر کاربرد در پنلهای 60 در 60 سانتی متری بلکه برای نصب توکار پنلهای 30 در 120 و پنلهای 60 در 120 سانتی متری هم کاربرد دارد . به قطعه فلزی در پنل ال ای دی 60 در 60 به تعداد حداقل 4 عدد و در پنلهای 30 در 120 سانتی متری تعداد 6 عدد و در پنل 60 در 120 سانتی متر تعداد 8 عدد نیاز است.  

مهتابی ال ای دی طرح یک شش وجهی

تومان1.182.000
این طرح شامل شش عدد مهتابی متصل شونده و شش عدد سوکت و اتصالات بین مهتابی ها میباشد. مقدار روشنایی هر 1900 لومن میباشد و طول هر ضلع از این شکل 60 سانتی متر است. این طرح به صورت قطعات مجزا ارسال میشود و در محل نصب باید کنار هم قرار گیرد و نصب شود . هر مهتابی ال ای دی این طرح 20 وات و مجموع این طرح 120 وات مصرفی و حدود 11400 لومن شار نوری دارد. بدنه هر مهتابی از جنس آلومنیوم میباشد و دارای طول عمر بالایی است و همچنین محصول با گارانتی یکساله در ادیسون کالا عرضه میشود. پشت هر مهتابی دارای بست نگهدارنده اتصال به سقف یا دیوار میباشد و با این بست ها امکان اتصال آسان به سقف یا دیوار میباشد. در صورت نیاز به آویزان کردن از سقف ، رابط های بین مهتابی ها دارای فضایی برای تعبیه قلاب یا اتصال سیم آویز میباشد. در صورتی که  اجزا تشکیل دهنده این طرح را به صورت مجزا میخواهید خریداری بفرمایید یا طرح دیگری در مد نظر دارید برای خرید مهتابی ها به صورت مجزا اینجا را کلیک بفرمایید . و برای خرید رابطها و سوکتها به صورت مجزا اینجا را کلیک کنید. توجه داشته باشید با خرید این طرح لاینر نوری شش ضلعی برای شما 6 عدد مهتابی ال ای دی و 6 عدد رابط دوطرفه 120 درجه و اتصالات بین مهتابی ها ارسال میشود . ابعاد تمام شده این طرح در یک سمت 105 سانتی متر و در به صورت طولی 120 سانتی متر میباشد.

پروژکتور 300 وات لنزدار SMD ویمکس

تومان1.999.000
پروژکتور ال ای دی ویمکس از سری نورافکن های ال ای دی پرنور لنز دار می باشد. پروژکتور ساخت ایران با 18 ماه  ضمانت تعویض در ادیسون کالا تحت برند ویمکس می باشد. جنس بدنه از الومینویم و رویه از طلق پلی کربنات abs بادوام ساخته شده است. این پروزکتور توسط تعدادی پیچ و واشر سیلیکونی آب بندی شده ودر صورت خراب شدن بعد از تاریخ گارانتی به راحتی قابل تعمیر می باشد. از این نورافکن می توان بدون نگرانی در فضای بیرونی در معرض رطوبت و باران استفاده کرد. تعداد چیپ های ال ای دی آن بیش از 300 عدد می باشد و شار نوری 24000 لومن را داراست. زاویه پخش نور 90 درجه و مقاومت در برابر نوسانات برق تا 4 برابر بیشتر از پروژکتور های معمولی از دیگر ویژگی های این نورافکن می باشد. رنگ نور این پروژکتور در رنگ های مهتابی و آفتابی تولید و عرضه می شود که رنگ آفتابی تنها به صورت سفارشی و کارتنی در ادیسون کالا می باشد.

چراغ سقفی مدرن مینیمال 72 وات مودی IR-MD6172RO

تومان775.000
چراغ سقفی مدل RO از ال ای دی های سقفی سه حالته با نوردهی بالا می باشد. این چراغ سقفی ساخت ایران برند مودی با یکسال ضمانت در ادیسون کالا می باشد. سایز رویه 50 سانتی متر و رویه به صورت پیچی جهت نصب باز می شود. جنس بدنه از آلومینیوم و رویه پلاستیک مرغوب می باشد. دور چراغ رینگی قهوه ای رنگ کشیده شده و وسط چراغ نیز با روشن شدن حالت براق پیدا می کند. در ترکیب چراغ از رنگ قهوه ای و سفید استفاده شده و طرح ساده و زیبایی دارد. همزمان در این مدل چراغ سقفی می توانید سه رنگ مهتابی و آفتابی و روز را داشته باشید که با هر بار خاموش و روشن شدن چراغ تغییر پیدا می کند. نوردهی چراغ در حالت استاندارد (رنگ روز) در بیشترین مقدار خود قرار داشته و در حالت های مهتابی و آفتابی نصف حداکثر ظرفیت چراغ روشنایی دارد. با باز شدن رویه چراغ سینی پشتی را مشاهده می کنید که مدار و چیپ های ال ای دی بر روی آن سوار شده است. جهت نصب چراغ نیز می توان از چهار سوراخ تعبیه شده بر روی سینی استفاده کرد یا آن را به صورت آویز قرار داد.(جهت آویز باید وسایل مورد نیاز آن را جداگانه تهیه کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *