لیست قیمت

لیست قیمت محصولات پارس شوان فرودین 1401

لیست قیمت محصولات پارس شوان فرودین 1401
لیست قیمت محصولات پارس شوان فرودین 1401

لیست قیمت محصولات پارس شوان فرودین 1401 : در این مطلب به معرفی شرکت پارس شوان و همچنین لیست قیمت محصولات پارس شوان که در فروردین 1401 منتشر شده پرداخته ایم .

معرفی شرکت پارس شوان :

شرکت آرمان سرنا با کسب تجربه طی سالهاي متمادی در زمینه صنایع روشنایی و الکترونیک و به پشتوانه رضایت مصرف کنندگان برای ارائه کیفیت بهتر و توسعه تولید در زمینه محصولات الکتریک و الکترونیک در تاريخ10/12/1382 با به خدمت گرفتن تکنولوژی روز و مدیریت مجرب، مجوز توليد انواع لامپ و قطعات روشنايي را به شماره 21562/123 و با آرم تجاري پارس شوان دريافت نمود.

اکنون این مجموعه به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع لامپهای LED ، با استفاده از پیشـرفته‌ترین تجهیـزات، ماشیــن‌آلات، دستگاه‌های آزمایشـگاهی و کیفیتـی با بهــره‌گرفتن از مجـرب‌ترین مهنــدسان و متخصصـان این رشتـه و ارتبـاط مستمـر با شـرکت‌های بـزرگ و مطـرح بین المللی در این زمینه توانسته است محصــولاتی با کیفیـت بــرتر و ســازگار با محیـط زیست ارائه کند.

تکنولوژی مدرن و مواد اولیه با کیفیت، نیروی انسانی کارآمد و مدیریت متخصص و مجرب، این شرکت را قادر ساخته است تا محصولاتی با کیفیت بسيار خوب در مقایسه با بهترین های دنیا عرضه نماید.

 

سایت شرکت پارس شوان : parsschwan.ir

 

2 دیدگاه در “لیست قیمت محصولات پارس شوان فرودین 1401

  1. ابهریانم گفت:

    باسلام
    عرض ادب خدمت شرکت شوان
    بنده ابهریانم از شهر همدان
    درصورتی شرکت شوان موافقت کند نمایندگی و پخش محصولات شوان در استان همدان باشم
    سپاس

    1. admin1 گفت:

      سلام با خود شرکت تماس بگیرید
      تلفن شرکت پارس شوان 02188733191

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *