لیست قیمت

لیست قیمت محصولات پارس شعاع آذر 1400

لیست قیمت محصولات پارس شعاع آذر 1400
لیست قیمت محصولات پارس شعاع آذر 1400

لیست قیمت محصولات پارس شعاع آذر 1400 :در این مطلب به معرفی محصولات و لیست قیمت محصولات پارس شعاع که در آذر 1400 منتشر شده است میپردازیم.

گـروه صنعتـی تولیـدی پـارس شعـاع به عنوان تولیدکننده پیشرو در صنایع روشنایی و الکترونیک، با حدود ۲۰ سال سابقه فعالیت در این زمینه‌ می‌باشد.

 با تاسیس دو شرکت تولیدی “پارس شعاع توس” و “پارس شعاع تابا (والانور)” و با دراختیار داشتن بیش از ۴۲.۰۰۰مترمربع

سالن تولید، انبار، واحد تحقیق و توسعه، کنترل‌کیفیت، آزمایشگاه و اداری به تولید سبد گسترده‌ای از لامپ و چراغ‌LED ، کلیدهای خودکار مینیاتوری، محافظ‌جان و چسب‌برق پرداخته است.

 

لیست قیمت لامپهای LED پارس شعاع تاریخ 08 آذر 1400

لامپ سفینه ای (ufo) 50 وات آوا

تومان290.000
این لامپ ال ای دی سفینه ای شکل بوده و جز پرکاربردترین لامپ های ال ای دی در مصارف خانگی و تجاری و صنعتی می باشد. در بین لامپهای ال ای دی یکی از پرطرفدارن ترین مدل این لامپها از نوع سفینه ای یا یوفو میباشد. لامپ سفینه ای (ufo) 50 وات آوا هم محصول پرطرف دار و هم بسیار مقرون به صرفه میباشد. مقدار شارنوری این لامپ 4750 لومن میباشد (به ازای هر وات 95 لومن شار نوری) مقدار جریان مصرفی 4600 میلی آمپر میباشد همچنین دمای کاری بین -10 درجه تا 40 درجه سانتی گراد میباشد. طول عمر مفید این لامپ بیش از 15000 ساعت است و در مقایسه با لامپ های فلورسنتی سنتی و رشته ای بسیار به صرفه تر و کارآمدتر است لامپ ال ای دی 50 وات سفینه ای آوا دارای بدنه کاملا آلویمنیومی یا هیت سینگ آلومینیومی  است که علاوه بر زیبایی ، باعث انتقال بهتر حرارت و در نتیجه طول عمر بیشتر محصول می گردد. سرپیچ این محصول از نوع معمولی یا به اصطلاح E27 می باشد. همچنین این لامپ با یکسال گارانتی تعویض در ادیسون کالا در رنگهای مهتابی و آفتابی عرضه میشود.

لامپ ال ای دی 15 وات آوا

تومان60.000

لامپ های 15 وات سری هلیوس آوا از لامپ های حبابی ال ای دی شرکت آوا می باشد. نوردهی این لامپ در دو نوع آفتابی و مهتابی عرضه می شود و مدل GA+ می باشد . لامپ آوا نوردهی واقعی داشته و دارای یکسال ضمانت تعویض می باشد. بدنه لامپ 15 وات از جنس آلوپلاستیک و روکش سفید که علاوه بر زیبایی گرمای چیپهای ال ای دی را به خوبی انتقال داده و باعث طول عمر بالای لامپ می شود. به جهت کیفیت بالای لامپ ها دارای یکسال ضمانت بی قید و شرط منوط به عمل به نکات گفته شده است. نور خروجی این لامپ ها معادل یک لامپ رشته ای 150 وات است در حالی که چیزی حدود یک هشتم آن برق مصرف می کند. دمای رنگ مدل مهتابی آن 6500 کلوین است و رنگ آفتابی آن 3000 کلوین است. شار نوری لامپ LED 15 وات آوا 1350 لومن است.
سرپیچ این محصول از نوع معمولی یا به اصطلاح E27 می باشد.

لامپ 30 وات حبابی هلیوس آوا

تومان120.000
لامپ های حبابی 30 وات LED برند آوا  از سری لامپ های LED  پرنور  که بزرگترین سایز حبابی برند آوا می باشد. محصول فوق تولید ملی شرکت سهند آوا بوده و دارای یک سال ضمانت در ادیسون کالا می باشد. نوردهی این لامپ ها در دو نوردهی مهتابی و آفتابی تولید می شوند. ال ای دی 30 وات افراتاب مدل هلیوس GA+ با رویه مات جهت پخش نور بهتر می باشد. این لامپ ال ای دی از نوع حبابی بوده و به واسطه سایز خود پرکاربرد در مصارف خانگی و دیگر مصارف می باشد برای مثال آشپزخانه ، اتاق ها و حتی سالن و ... است. دقت شود این لامپ حبابی به دلیل بزرگ بودن احتمالا درون حبابی های دیواری و سقفی جا نشود و قبل از خرید برای چنین محل هایی به اندازه آن دقت کنید. این محصول دارای یک سال گارانتی بی قید و شرط واقعی و دارای نشان استاندارد است. شماره استاندارد قبت شده د ملی استاندارد ایران 6361468956 می باشد. مقدار نوردهی این لامپ برابر با یک لامپ 300 وات تنگستن یا 50 وات فلورسنت می باشد با این تفاوت که تنها 10 درصد مقدار لامپ رشته ای مصرف دارند. زاویه پخش نور 220 درجه لامپ نوردهی به نسبت پخش و خوبی را فراهم کرده است. درون لامپ مدار از صفحه ال ای دی جدا بوده و در مقابل نوسانات برق مقاوم تر از مدل های DOB است. جنس بدنه از آلومینیوم با روکش پلاستیکی سفید می باشد و انتقال حرارت از چیپ ها ال ای دی به بدنه به خوبی انجام می شود که باعث طول عمر خوب محصول می شود.

لامپ ال ای دی 8 وات جهت دار (پار) افراتاب

تومان29.000
لامپ ال ای دی 8 وات افراتاب از لامپ های توان پایین شرکت افراتاب است. این نوع لامپ ها در نوردهی مهتابی  تولید می شود و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. چراغ ال ای دی 8 وات پار یا به اصطلاح گوشکوبی نور را با زاویه کمتر از 120درجه پرتاب می کند. این محصول دارای دو سال گارانتی بی قید و شرط واقعی و دارای نشان استاندارد است. سرپیچ این لامپ از نوع معمولی یا به اختصار E27  می باشد. بدنه این لامپ ها از آلومینیوم با روکش پلاستیکی سفید ساخته شده که ضمن زیبایی ، انتقال حرارت را به خوبی انجام داده و باعث طول عمر بالای محصول می شود. جهت دار بودن پرتاب نور این لامپ باعث شده از آن در فروشگاه ها و ... استفده شود همچنین این لامپ ها در ارتفاع بالا اتلاف نور کمتری نسبت به حبابی دارند. این محصول در مقابل تعداد زیاد دفعات خاموش و روشن شدن مقاوم است ولی نباید با دیمر روشن شود. دمای رنگ این لامپ های افراتاب به شرح زیر می باشد:
  • آفتابی (WW=F3000)
  • سفید سرد (CW=F4000)
  • مهتابی (DL=F5000)
  • مهتابی سرد (CDL=F6500)
در شکل زیر دمای رنگ از 3000F تا 8000F مشخص شده که می توانید بررسی و مقایسه کنید. lمقایسه دمای رنگ انواع لامپ ادیسون کالا این لامپ های ال ای دی بهترین جایگزین لامپ های قدیمی تر مانند fpl و تنگستنی می باشد زیرا مصرف بسیار پایینی دارد ضمن اینکه نوردهی بیشتر دارند.

لامپ ال ای دی 25 وات حبابی افراتاب

تومان85.000تومان86.000
لامپ های افراتاب 25 وات از سری لامپ های LED  پرنور حبابی است که بزرگترین سایز حبابی افراتاب می باشد. محصول فوق تولید ایرانی شرکت افراتاب بوده و دارای دو سال ضمانت در ادیسون کالا می باشد. نوردهی این لامپ ها در چهار طیف نوری مهتابی، آفتابی، سفید طبیعی، و مهتابی سرد می باشد. ال ای دی 25 وات افراتاب مدل AF-A95-25W با رویه مات جهت پخش نور بهتر می باشد. این لامپ ال ای دی از نوع حبابی بوده و یکی از پرمصرف ترین لامپ ها در مصارف خانگی و دیگر مصارف می باشد برای مثال آشپزخانه ، اتاق ها و حتی سالن و ... است. دقت شود این لامپ حبابی به دلیل بزرگ بودن احتمالا درون حبابی های دیواری و سقفی جا نشود و قبل از خرید برای چنین محل هایی به اندازه آن دقت کنید. این محصول دارای دو سال گارانتی بی قید و شرط واقعی و دارای نشان استاندارد است. جنس بدنه آلوپلاستیک محصول باعث انتقال حرارت از صفحه ال ای دی به بدنه شده که باعث طول عمر بیشتر محصول می شود. نور این لامپ ال ای دی معادل یک لامپ 200 وات تنگستن است ولی تنها با یک دهم انرژی مصرفی همان لامپ. دمای رنگ لامپ های افراتاب به شرح زیر می باشد:
  • آفتابی (WW=F3000)
  • سفید سرد (CW=F4000)
  • مهتابی (DL=F5000)
  • مهتابی سرد (CDL=F6500)
lمقایسه دمای رنگ انواع لامپ ادیسون کالا درون لامپ مدار از صفحه ال ای دی جدا بوده و در مقابل نوسانات برق مقاوم تر از مدل های DOB است. نوع چیپ های کارشده از نوع 2835 و تعداد چیپ های ال ای دی آن 28 عدد می باشد.

لامپ حبابی 13 وات آوا مدل هلیوس

تومان37.900
لامپ های 13 وات سری هلیوس آوا از لامپ های حبابی ال ای دی شرکت آوا می باشد. نوردهی این لامپ در دو نوع آفتابی و مهتابی عرضه می شوند و مدل GA+ می باشد . لامپ ها آوا نوردهی واقعی داشته و دارای یکسال ضمانت تعویض می باشد. سری هلیوس آوا از لامپهای پرکاربرد در انواع مصارف خانگی و تجاری نظیر انباری ها و اتاق ها ، سرویس های بهداشتی و حمام و ... می باشد. جنس بدنه این لامپ ها از آلومینیوم با روکش پلاستیک بوده تا انتقال حرارت به خوب توسط چیپ های ال ای دی صورت بگیرد، در نتیجه این انتقال حرارت عمر بالاتر محصول را حاصل می شود. نور خروجی این لامپ برابر یک لامپ 120 وات از فناوری تنگستن یا 20 وات فلورسنت می باشد از این رو بسیار به صرفه هم از نظر نوردهی و هم مصرف انرژی می باشد. می توان لامپ های ال ای دی را به تعداد زیاد خاموش روشن کرد و مشکلی برای آن پیش نمی آید، ولی نوسانات برق و همچنین دیمر باعث آسیب رساندن به کیتهای داخلی آن می شود ، پس هرگز از دیمر برای این لامپ استفاده نکنید. سرپیچ این محصول از نوع معمولی یا به اصطلاح E27 می باشد.

سقفی توکار پارس شعاع تاریخ 01 آذر 1400

قیمت سقفی توکارسری دوم پارس شعاع تاریخ 07 آذر 1400

لیست قیمت چراغ سقفی توکار 2 پارس شعاع آذر 1400

لیست قیمت والواشر پارس شعاع تاریخ 01 آذر 1400​

لیست قیمت والواشرپارس شعاع آذر 1400

چراغ IP و چراغ سنسوردار پارس شعاع 07 آذر 1400

لیست قیمت چراغ IP و چراغ سنسوردار پارس شعاع آذر 1400

لیست قیمت چراغ خطی DOB پارس شعاع تاریخ 07 آذر 1400

لیست قیمت چراغ خطی DOB پارس شعاع تاریخ 07 آذر 1400​

قیمت چراغ خطی پارس شعاع 07 آذر 1400

لیست قیمت چراغ خطی پارس شعاع آذر 1400

لیست قیمت چراغ خطی سری دوم پارس شعاع 07 آذر 1400

لیست قیمت چراغ خطی سری دوم پارس شعاع 07 آذر 1400

قیمت پنل لایت پارس شعاع 07 آذر 1400

چراغ روکار پارس شعاع 07 آذر 1400

لیست قیمت چراغ روکار پارس شعاع آذر 1400

قیمت چراغ COB پارس شعاع

لیست قیمت چراغ COBپارس شعاع آذر 1400

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *