لیست قیمت

لیست قیمت محصولات میکرومکس الکترونیک دی 1400

قیمت محصولات گروه صنعتی میکرومکس الکترونیک
قیمت محصولات گروه صنعتی میکرومکس الکترونیک

لیست قیمت محصولات میکرومکس الکترونیک دی 1400 : در این مطلب به معرفی محصولات و همچنین لیست قیمت شرکت میکرومکس الکترونیک که در دی ماه 1400  منتشر شده  پرداخته ایم.

محافظ های ولتاژ گروه صنعتی میکرومکس الکترونیک

قیمت محافظ های ولتاژ میکرومکس الکترونیک

چراغ دیواری ضد آب 3 بعدی 24 وات مودی رویه شفاف

قیمت اصلی تومان170.000 بود.قیمت فعلی تومان155.000 است.
چراغ 3 بعدی مودی LED از چراغ های ضد آب مناسب برای فضای بیرونی یا داخلی نظیر حیاط یا حمام و سرویس می باشد. معمولا چراغ های ضد آب جنس بدنه پلاستیکی دارند تا از بروز خطر جلوگیری شود. این چراغ نیز از این قاعده مستثنی نیست و جنس بدنه از پلاستیک abs  و رویه از پلی کربنات شفاف می باشد. نوردهی چراغ در نور مهتابی و بدنه سفید تولید می شود و دارای حداقل یکسال ضمانت تعویض شرکت مودی در ادیسون کالا می باشد. زاویه تابش این چراغ 120 درجه و شاخص نمود رنگ CRI<80 را داراست. مقدار شار نوری این چراغ 2300 لومن است. عمر درج شده شرکت سازنده برای این چراغ ضد آب حمامی 25000 ساعت می باشد. نحوه نصب چراغ نیز بسیار ساده می باشد و به وسیله بست فلزی که در پشت چراغ تعبیه شده است می باشد که اول بست را به دیواری یا سقف پیچ کرده سپس چراغ را بر روی آن قرار داده و از دوطرف پیچ می شود.
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

چراغ دکوراتیو نما لنزدار چهار جهته مودی

قیمت اصلی تومان241.250 بود.قیمت فعلی تومان239.000 است.
چراغ های دکوراتیو مودی با قیمتی مناسب و نوردهی و زیبایی از سری دکوراتیو های پرفروش می باشد. این دیوارکوب دکوراتیو دارای یکسال ضمانت در ادیسون کالا می باشد. رنگ بدنه در دو رنگ مشکی و سفید و در رنگ نور آفتابی تولید و عرضه می شود. جنس بدنه چراغ از پلاستیک abs بوده و لنز ها نیز از پلی کربنات شفاف با زاویه 50 درجه می باشد. درون چراغ از چهار چیپ یک وات استفاده شده که به وسیله کیت مدار تغذیه می شود. استاندارد محافظتی این چراغ IP54 بوده و قابلیت نصب در فضای بیرونی را دارد. نصب این چراغ بسیار ساده می باشد و به وسیله دو جای پیچ که در اطراف چراغ تعبیه شده است به سادگی صورت می گیرد.
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

چراغ سقفی دور کریستالی سه حالته 18 وات با قطر 26 سانت

قیمت اصلی تومان490.000 بود.قیمت فعلی تومان405.000 است.
این چراغ سقفی کریستالی 18 وات با زیبایی خود جلوه خاصی به دکوراسیون منزل یا محیط کار شما میدهد . پنل سقفی دور کریستالی ساخت ایران و دارای گارانتی بیش از یکسال و محصول شرکت نورسازان آلما میباشد . بدنه محصول فلزی و قاب رویه آن پلاستیکی با ظاهری همانند شیشه که تا زمان لمس آن امکان تشخیص شیشه بودن یا پلاستیکی بودن آن وجود ندارد. چراغ سقفی کریستالی نوردهی سه حالته مهتابی ، آفتابی ، استاندارد دارد که با هر بار خاموش و روشن شدن چراغ نور آن تغییر میکند . قطر رویه این چراغ 26 سانتی میباشد که این سایز از چراغ کریستالی کوچک ترین اندازه خود در خانواده چراغ های دور کریستالی میباشد مدلهای مشابه این چراغ : رویه محصول به صورت پیچی باز شده و سپس بر روی بدنه جای 2 سوراخ برای اتصال و نصب قرار داده شده است .نوع چیپ درون محصول از 24 عدد ال ای دی لنزدار SMD با کیت مدار می باشد. این چراغ مناسب استفاده در حداکثر فضایی حدود 9 متر مربع مانند اتاقها ، راهروها ، پاگرد پله ها و .... میباشد همچنین رویه محصول به صورت اکریلی بوده که هنگام روشن شدن چراغ می درخشد.  

چراغ خورشیدی سردری (رودیواری) مودی

قیمت اصلی تومان868.800 بود.قیمت فعلی تومان862.000 است.
چراغ خورشیدی سردری (رودیواری) مودی برای مکانهایی که دسترسی به برق شهر ندارند یا هزینه سیم کشی آن بسیار زیاد میباشد مناسب است. این چراغ خورشیدی در طول روز نور خورشید را به صورت انرژی در باتری ذخیره میکند و در شب به صورت اتوماتیک روشنایی بخش محیط است . شکل ظاهری زیبا و شیک این چراغ جلوه خاصی به فضا و محیط میدهد . این چراغ دارای پنل خورشیدی با کیفیت مونوکریستال و سیلیکونی است که شارژ سریع و بدون سیم و راحت را برای چراغ فراهم میکند چراغ به صورت هوشمند طراحی شده است به صورتی که روز و شب را تشخیص داده و در طول روز خاموش میباشد و در طول شب به صورت اتوماتیک روشن میشود در طول شب میتوان با ریموت کنترل چراغ را روشن و خاموش یا در حالت زمانبندی روشن بودن 3 یا 5 یا 8 ساعت قرار داد. چراغ خورشیدی سردری (رودیواری) مودی برای محیط باز طراحی شده و در مقابل نفوذ آب و قطرات باران مقاوم میباشد. همچنین این چراغ با گارانتی یکساله مودی در ادیسون کالا به فروش میرسد.

پنل روکار گرد 25 وات پرشین لایت | دوسال گارانتی

قیمت اصلی تومان198.000 بود.قیمت فعلی تومان178.000 است.
پنل روکار گرد 25 وات پرشین لایت با دوسال گارانتی و طراحی شیک و زیبا ، روشنایی بخش فضاهای داخلی میباشد. این پنل با لبه باریک ظاهری شیک و نوری تمام پخش روی پنل دارد. قطر رویه پنل ها 29 سانتی متر میباشد و نحوه نصب آن با پیچی باز شدن رویه آن و پیچ کردن بدنه آن به سقف میباشد . جنس بدنه چراغ از پلاستیک ABS با کیفیت بوده و درون آن چراغ های بر روی PCB آلومینیومی قرار داده شده اند. تمامی محصولات پرشین لایت از جمله پنل روکار گرد 25 وات دارای گارانتی دو ساله میباشد. نوع چیپ های استفاده شده در این پنل لتز دار بوده و دارای 21 عدد چیپ درون چراغ می باشد.

پروژکتور پنجره ای 100 وات SMD مودی

قیمت اصلی تومان623.750 بود.قیمت فعلی تومان615.000 است.
پروژکتور 100 وات پنجره ای مودی از نورافکن های با پرتاب نوری بهتر نسبت به مدل مودی با کد 28 می باشد. این محصول دارای حداقل یکسال ضمانت تعویض در ادیسون کالا می باشد. در مقایسه با پروژکتور 100 وات مودی سری 28 نوردهی این پروژکتور پرتابی تر و پخش نور کمتر و بدنه و هیت سینگ قوی تری دارد. جنس بدنه ضمن اینکه از آلومینیوم بوده، رویه از شیشه معمولی، و جنس رفلکتور از پلی کربنات می باشد که تغییر رنگ نمی دهد. استاندارد محافظتی IP65 داشته و قابل استفاده در فضای بیرونی در معرض رطوبت و باران است. تعداد چیپ های ال ای دی 175 عدد چیپ 2835 می باشد. مقدار شار نوری محصول 8000 لومن و بهره نوری 80 لومن در هر وات را داراست. زاویه تابش این نورافکن 120 درجه و شاخص نمودی رنگ 70 CRI را داراست. نوردهی این پروژکتور در دو سه رنگ مهتابی، آفتابی و استاندارد یا روز تولید و عرضه می شود.
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

قیمت رله های صنعتی میکرومکس الکترونیک

قیمت محافظ های ولتاژ میکرومکس الکترونیک

قیمت محافظ های ولتاژ میکرومکس الکترونیک

قیمت ابزار دقیق میکرومکس الکترونیک

قیمت ابزار دقیق میکرومکس الکترونیک

قیمت رله کتابی میکرومکس الکترونیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *