لیست قیمت

لیست قیمت فروردین 1401 محصولات روشنایی پاذیر الکترونیک

لیست قیمت شرکت پاذیر الکترونیک فرودین 1401--01
لیست قیمت شرکت پاذیر الکترونیک فرودین 1401--01

لیست قیمت شرکت پاذیر الکترونیک فرودین 1401 : در این مطلب به معرفی شرکت پاذیر الکترونیک و لیست قیمتی که در فرودین 1401 منتشر شده پرداخته ایم.

معرفی اجمالی شرکت پاذیر الکترونیک :

گروه صنعتی تولیدی پاذیر الکتریک به عنوان تولیدکننده پیشرو در صنایع روشنایی و الکترونیک با حدود ۸ سال سابقه فعالیت در این زمینه می باشد

که با در اختیار داشتن بیش از ۲۲۰۰ متر مربع سالن تولید انبار واحد تحقیق و توسعه کنترل کیفیت ازمایشگاه و اداری به تولید سبد گسترده ای از لامپ و چراغ led پروژکتور های مانیتوری و atg و rgb و cob خیابانی و پنل های توکار سقفی و انواع هالوژن های smd پرداخته است.

سرمایه انسانی تیم پاذیر الکتریک که شامل گروه کارگران ازموده تکنسین های مجرب مهندسین و کارشناسان متخصص است که به باور این مجموعه مهم ترین دارایی این تیم می باشد.

واحد تحقیق و توسعه (R&D) با بهره گیری از متخصص مجرب الکترونیک و مکانیک نقش محوری و موثری در طراحی و بهبود مستمر محصولات ایفا می نماید همچنین این واحد با استفاده از ظرفیت های تولید داخل تاثیر بسزایی بر کاهش و رفع نیاز واردات گذاشته و به حفظ منابع ارزی کشور کمک شایانی کرده است.

واحد کنترل کیفیت (QC)

سازمان فروش تیم پاذیر الکتریک با تاسیس چندین انبار و فروشگاه در لارستان

مشهد تهران و اصفهان و شیراز و کرمان و بندرعباس و قم و گچساران و عامل فروش موفق به توزیع و فروش مویرگی در سراسر ایران گردیده است

 

آدرس سایت صنایع روشنایی پاذیر الکترونیک: paazierelectronic.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *