لیست قیمت

لیست قیمت خرداد 1401 محصولات روشنایی شاهچراغ

لیست قیمت خرداد 1401 محصولات روشنایی شاهچراغ
لیست قیمت خرداد 1401 محصولات روشنایی شاهچراغ

لیست قیمت خرداد 1401 محصولات روشنایی شاهچراغ :در این مطلب به معرفی شرکت و محصولات صنایع روشنایی شاهچراغ و همچنین لیست قیمت خرداد ماه 1401 پرداخته ایم.

معرفی شرکت صنایع روشنایی شاهچراغ:

شرکت صنایع روشنایی شاه چراغ پارسیان یکی از شرکت های مهم و منحصر به فرد در صنایع روشنایی می باشدکه محصولات خود را بر اساس استانداردهای روز جهان تهیه و به بازار عرضه میکند.

ظرافت، مقاومت و استحکام و زیبایی خیره کننده ی این محصولات و هماهنگی فوق العاده آن با دکوراسیون دفاتر کار یا منازل ؛ کمک شایانی به شما و طراحان نور و معماران می کند.

شاه چراغ پارسیان با ایجاد تنوع و بالا بردن کیفیت محصولات خود در تلاش است تا نیاز شما به هر نوع روشنایی را رفع نماید.

 


   
آدرس وب سایت صنایع روشنایی پارسیان : https://shahcheragh.co

 

مهتابی ال ای دی 90 وات +ZTL شاهچراغ

تومان322.000
مهتابی ال ای دی 90 وات به طول 100 سانتی متر سری ztl+ یکی از جدیدترین محصولات صنایع روشنایی شاهچراغ پارسیان میباشد . این مهتابی ال ای دی با دوسال گارانتی تعویض در ادیسون کالا عرضه میشود. مهتابی های ال ای دی با نام های ال ای دی خطی  یا مهتابی براکت یا مهتابی ال ای دی شناخته میشوند این مهتابی ال ای دی در سه رنگ مهتابی ، آفتابی ، استاندارد عرضه میشود. این مهتابی دارای جنس بدنه ای از آلومینیوم با کیفیت جهت خنک شوندگی سریعتر و همچنین بدنه دارای رنگ کوره ای سفید که در مرور زمان هیچ تغییر نمیکند . طلق یا رویه این مهتابی از جنس پلی کربنات مات باکیفیت که در اثر گذشت زمان و تابش نور و حرارت رنگ آن تغییری نمیکند. این مهتابی دارای دو درایو جداگانه بود که زیر مهتابی و با دسترسی آسان تعبیه شده است که میتوان به راحتی آن را تعویض نمود. درایو جداگانه باعث افزایش طول عمر و پایین آمدن هزینه تعمیر در صورتی خرابی محصول بعد از پایان تاریخ گارانتی میباشد.
نحوه نصب آن بسیار ساده و آسان بوده و به راحتی می توانید بر روی دیوار نصب کنید. همچنین در جعبه محصول بست و پیچ ها جهت نصب قرار داده شده است.

پنل سقفی 9 وات دورشیشه شاهچراغ مدل رونیکا

تومان40.000
پنل های ال ای دی رونیکا شاهچراغ از انواع چراغ های سقفی smd میباشد. این پنل محصول شرکت شاهچراغ پارسیان میباشد که در واتهای 7 ، 9 ، 12 ، 18 ، 24 تولید وعرضه میشود. تمام محصولات شاهچراغ پاسیان از جمله پنل های ال ای دی دورشیشه رونیکا با دو سال گارانتی تعویض در ادیسون کالا عرضه میشود. این محصول مخصوص برش 8 تا 11 سانتی متر میباشد و ابعاد رویه این پنل سقفی 12 سانتی متر میباشد. هیت سینگ پشت این محصول از جنس آلومینیوم اکستروژن میباشد که همین امر باعث خنک شودنگی بیشتر محصول و عمر و ماندگاری بالای آن میشود. دیفیوزر محصول از جنس پلی کربنات سفید مات می باشد و در طول زمان تغییر رنگ نمی دهد. همچنین به واسطه وجود شیشه دور آن ها نسبت به مدل های بدون شیشه و روناک شاهچراغ زیباتر بوده و ضمن اینکه قیمت مناسبی دارند. مدل ال ای دی های این پنل از نوع 2835 و دارای 26 عدد میباشد. برای مشاهده محصول ساده و بدون شیشه (9 وات روناک) اینجا را کلیک کنید.

پنل سقفی ال ای دی 18 وات روناک شاهچراغ

تومان89.050
پنل ال ای دی 18 وات شاهچراغ (روناک) از سری چراغ های سقفی توکار ال ای دی شرکت شاهچراغ پارسیان میباشد. این چراغ ها با دوسال گارانتی در ادیسون کالا عرضه میگردد. این محصول در سه رنگ نوردهی مهتابی (6500k) ، آفتابی(3000k) ، استاندارد(4200k) میباشد. ابعاد رویه این محصول 190 میلی متر با قطر 45 میلی متر می باشد. حداقل سوراخ مناسب این پنل 14 و حداکثر 19 سانتی متر می باشد. در ساخت محصول از ترکیبی از پلاستیک، ورق دیفیوز و آلومینیوم استفاده شده است و رنگ بدنه سفید می باشد. استفاده از هیت سینگ مرغوب باعث شده تا عمر محصول بسیار بالا برود و کاربرد بهتری داشته باشد. در رویه محصول نیز از دیفیوزر از پلی کربنات با قطر 1.2 میلی متر استفاده شده. این محصول فاقد مدار سوا می باشد و از تکنولوژی DOB استفاده شده نوع چیپ های به  کار رفته شده از  مدل 2835 و ولتاژ 3 با توان مصرفی 0.5 آمپر می باشد.

پنل شبکه ال ای دی 96 وات (32*3) روکار شاهچراغ

تومان692.500
چراغ شبکه 3*32 شاهچراغ مدل LED SMD از چراغ های سقفی روکار می باشد که از کیفیت و نوردهی بالایی برخوردار است. این چراغ دارای دوسال ضمانت در ادیسون کالا می باشد و در نوردهی مهتابی، آفتابی و استاندارد تولید و عرضه می شود. پنل سقفی از سه چیپ 32 وات و مجموعا 96 وات تشکیل شده که هر کدام مدار سوا داشته. بدنه محصول از جنس آلومینیوم بوده و همین باعث شده تا حرارت صفحات ال ای دی به خوبی انتقال پیدا کند و دوام و عمر بالایی داشته باشد. رویه محصول از شبکه ای با جنس استیل وآلومینیوم ساخته شده تا علاوه بر زیبایی تمرکز نور بهتری را ارئه دهد. این محصول می تواند به سقف پیچ شود یا به وسیله سیم بکسل یا هر وسیله دیگری آویز شود. نحوه نصب آن ساده بوده و حتی تعویض صفحات آن در صورت خراب شدن به سهولت صورت می گیرد. بر روی هر چیپ 32 وات تعداد 78 عدد ال ای دی 3 ولت 0.5 وات تعبیه شده. وجود مدار سوا باعث شده تا چراغ در برابر نوسانات برق تا حدودی مقاوم باشد. همچنین درون محصول پیچ و رول پلاک جهت نصب به سقف قرار گرفته شده است.  
				

مهتابی براکت 120 سانت 85 وات شاهچراغ سری htl

تومان300.000
مهتابی براکت 85 وات شاهچراغ سری htl با طول 120 سانتی متر ساخته شده است این مهتابی ال ای دی با کیفیت عالی و نوردهی بالا محصول شرکت صنایع روشنایی شاهچراغ پارسیان میباشد. این مدل مهتابی ال ای دی با دو سال گارانتی تعویض در ادیسون کالا عرضه میشود. این مهتابی های ال ای دی را با نام ال ای دی های لاینی یا براکت ال ای دی یا چراغ های خطی ال ای دی نیز بشناسید که شرکت شاهچراغ در سه نوردهی مهتابی، آفتابی و نچرال(استاندارد) عرضه می کند. جهت انتقال حرارت بهتر و عمر بالاتر جنس بدنه این محصول از جنس آلومینیوم باکیفیت با رنگ پودری الکتروساتاتیک ساخته شده است. جنس طلق روی این مهتابی از جنس پلی کربنات بوده و در مقابل نور و گرما مقاوم بوده و تغییر رنگ نمی دهد. زاویه تابش این مدل مهتابی 120 درجه است که نور پخش زیادی را منتشر میکند. درون محصول  صفحه DOB ال ای دی جهت نوردهی قرار داده شده و نوع چیپ استفاده شده درون آن از نوع 2835 با ولتاژ 3 ولت 0.5 آمپر می باشد. نحوه نصب آن بسیار ساده و آسان بوده و به راحتی می توانید بر روی دیوار نصب کنید. همچنین در جعبه محصول بست و پیچ ها جهت نصب قرار داده شده است.

پنل ال ای دی ضد آب 12 وات باران شاهچراغ

تومان109.700
پنل دیواری و سقفی بیضی 12 وات برند شاهچراغ از چراغ های با کیفیت و طراحی زیبا و نوردهی خوب می باشد. این پنل در نوردهی مهتابی  تولید می شود و دارای دوسال ضمانت تعویض در ادیسون کالا می باشد. از آنجاییکه پنل استاندارد IP65 را داراست در برابر رطوبت و آب مقاومت بوده و در آن نفوذ نمی کند. به واسطه ضدآب بودن از این چراغ میتوان در حمام، استخر، فضای بیرونی در معرض باران و ... استفاده کرد. ضد آب بودن محصول باعث شده تا برای جلوگیری از خطرات احتمالی جنس بدنه از پلاستیک مقاوم باشد. در ساخت این محصول از تکنولوژی ال ای دی smd استفاده شده و نوع چیپ های قرار گرفته دورن آن از نوع 2535 بوده می باشد. شار نوری محصول 960 لومن با زاویه تابش 120 درجه(80 لومن در هر وات) می باشد. جهت نصب درون جعبه هم پیچ و رولپلاک و هم بست مخصوص جهت نصب بر روی دیوار یا سقف نیز تعبیه شده.

پرژکتور LED آبان شاهچراغ 50 وات

تومان281.000

پرژکتور ال ای دی 50 وات شاهچراغ سری آبان ازز پروژکتور های تخت ایرانی می باشد.

رنگ نوردهی این محصول در سه طیف نوری مهتابی(سفید)، آفتابی(زرد) و استاندارد یا طبیعی(یخی، بین سفید و زرد) تولید و عرضه می شود. نورافکن 50 وات آبان شاهچراغ دارای دوسال ضمانت معتبر  تعویض در ادیسون کالا می باشد. کیفیت ساخت خوب همراه قیمتی مناسب باعث شده تا این محصول با اینکه سری جدید از محصولات این شرکت می باشد ولی بسیار پرفروش باشد. هیت سینگ پشتی با وزن و کیفیت مناسب باعث شده تا حرارت از چیپ های ال ای دی به خوبی دفع شود و دوام خوبی داشته باشد. همچنین بر روی بدنه فلزی از رنگ پودری الکترواستاتیکی استفاده شده تا در برابر خش و خوردگی مقاومت کافی را داشته باشد. استاندراد محافظتی IP65 باعث شده تا بتوان از محصول در فضای خارجی در معرض باران و رطوبت استفاده کرد. نوع چیپ های ال ای دی محصول از نوع LED SMD می باشد. تعداد چیپ های ال ای دی 144 عدد می باشد و از نوع 2835 می باشد. این تعداد چیپ ال ای دی بر روی پروژکتور 50 وات باعث شده تا ال ای دی ها حرارت کمی تولید و نوردهی خوبی ساطع کنند. به لطف اندازه و وزن مناسب محصول نصب و حمل آن به سهولت انجام می شود.

پنل 16 وات روکار صدرا شاهچراغ

تومان92.810
پنل 16 وات روکار صدرا  یکی از تولیدات شاهچراغ با کیفیتی بالا و مربعی شکل میباشد. ابعاد این پنل 17.5 در 17.5 در 3.6 سانتی متر است همچینین شار نوری این پنل 1280 لومن میباشد. پنل های روکار صدرا شاهچراغ دارای دوسال ضمانت در ادیسون کالا می باشد. جنس هیت سینک در جهت انتقال حرارت از صفحه ال ای دی از نوع آلومینیوم است. این پنل ها برعکس خیلی از پنل های ال ای دی روکار موجود در بازار از نوع بک لایت می باشد بدین صورت که صفحه روشنایی پشت دیفیوزر قرار گرفته و نه بقل آن، به همین دلیل نوردهی بسیار خوبی  را از خود ساطع می کند. در ساخت دیفیوزر محصول از مواد با کیفیت استفاده شده به همین دلیل با گذشت زمان رویه پنل (دیفیوزر) تغییر رنگ نمیدهد. یکی دیگر از مزیت های این پنل انتشار نوری یکنواخت می باشد و به هیچ عنوان نوری خیره کننده تولید و منتشر نمیکند. درون جعبه محصول، بست و پیچ جهت اتصال به سقف یا دیوار قرار داده اشده است.

مهتابی ال ای دی HTL14w شاهچراغ

تومان59.000
مهتابی های سری HTL برند شاهچراغ پارسیان از سری مهتابی های اقتصادی با قیمت مناسب می باشد. HTL های 14 وات شاهچراغ در نوردهی مهتابی و آفتابی واستاندارد(یخی) تولید و عرضه می شود. محصولات شاهچراغ پارسیان از جمله مهتابی های ال ای دی آن دارای دوسال ضمانت در ادیسون کالا می باشد. جنس بدنه محصول از آلومینیوم باکیفیت با رنگ پودری الکترواستاتیک و طلق رویه مات می باشد. البته آلومینیوم کناری حذف شده و یکی از دلایل کاهش قیمت این مدل نسبت به FTL و ZTL های شاهچراغ همین مورد می باشد. علت دیگر قیمت مناسب تر این براکت ها استفاده از ال ای دی های DOB می باشد. در صفحه های DOB مدار حذف می شود و مدار به صورت چاپی بر روی صفحه ال ای دی قرار می گیرد. با این وجود جنس هیت سینگ پشتی آن از آلومینیوم با رنگ الکترو استاتیکی سفید بوده که علاوه بر زیبایی باعث طول عمر به نسبت بالای محصول می باشد. استفاده از طلق و دیفیوزرهای مات باعث یکدست شدن نور و کاهش شدت نور در جهت جلوگیری از خستگی چشم می باشد. جنس طلق روی این مهتابی از جنس پلی کربنات بوده و در مقابل نور و گرما مقاوم بوده و تغییر رنگ نمی دهد.
همچنین جهت نصب محصول موارد مورد نیاز نظیر بست و پایه درون جعبه قرار گرفته شده است.

پنل روکار سنسوردار 18 وات شاهچراغ مدل روژان

تومان208.600
پنل ال ای دی 18 وات سنسوردار روژان از برند شاهچراغ و با بدنه آلومینیومی و شکل دایره می باشد. نوردهی این پنل سنسوردار در سه رنگ مهتابی، آفتابی و نچرال می باشد. ابعاد این پنل 17 در 17 در 4 سانتی متر است. پنل های روکار روژان شاهچراغ دارای دوسال ضمانت در ادیسون کالا می باشد. نوع چیپ های استفاده شده در این پنل 2835 بوده و دارای 60 عدد چیپ می باشد که بر روی صفحه pcb نصب شده و نحوه نصب آن به شکلی است نور به صورت کاملا پخش و یکنواخت در  تمام صفحه پخش میشود و به هیچ عنوان نور خیره کننده را منتشر نمی شود. همچنین نور ساطع شده از پنل با زاویه 120 درجه منتشر میشود. جنس بدنه از پلاستیک مقاوم و پشت آن از هیت سینگ آلومینیومی جهت انتقال حرارت و در نتیجه طول عمر بالاتر محصول استفاده شده است.  

پنل ال ای دی 12 وات شاهچراغ (روناک)

تومان62.760
پنل ال ای دی 12 وات شاهچراغ (روناک) از سری چراغ های سقفی توکار smd میباشد. این چراغ ها محصولی از شرکت شاهچراغ با دوسال گارانتی در ادیسون کالا عرضه میگردد. نوردهی این محصول در سه رنگ مهتابی ، آفتابی ، استاندارد میباشد. ابعاد رویه این محصول 15 سانتی متر  می باشد. با توجه به فنرهای نگه دارنده می توان پنل را برای سوراخ های 12 تا 15 سانتی متر استفاده کرد. جنس بدنه از پلاستیک abs با کیفیت و استحکام بالا بوده و به رنگ سفید یکدست می باشد. هیت سینگ (خنک کننده) استفاده شده در پشت آن جهت خنک ساری از آلومینیوم دایکاست به رنگ سبز استفاده شده است. استفاده از هیت سینگ مرغوب باعث شده تا عمر محصول بسیار بالا برود و کاربرد بهتری داشته باشد. در رویه محصول نیز از دیفیوزر از پلی کربنات با شفافیت بالا پخش نور مطلوب ، عدم خیرگی و ضد اشعه ماوراء بنفش استفاده شده. نوع چیپ های استفاده شده درون این پنل سری 2835  است. تعداد چیپ های smd ال ای دی این پنل در مدل 12 وات 35 عدد می باشد.  

لامپ مهتابی ال ای دی fpl شاهچراغ 16 وات

تومان74.000
مهتابی ال ای دی fpl شاهچراغ که سری چراغ های کاربردی با قیمت مناسب می باشد. محصولات و چراغ های شاه چراغ پارسیان تولید ایران بوده از کیفیت بالایی برخوردار است و دارای دوسال ضمانت در ادیسون کالا می باشد. چراغ های اف پی LED بهترین جایگزین جهت قرار گیری جای fpl های فلورسنتی می باشد زیرا هم مصرف پایین تری دارند و هم بسیار به صرفه تر هستند. پایه محصول 2GU11 می باشد و مشابه با پایه های مهتابی های فلورسنتی قدیمی یا fpl می باشد. این محصول به هیچ گونه درایوری نیاز نداشته و به صورت DOB می باشد یعنی تنها با اتصال آن به برق روشن می شوند و نیاز به تهیه ترانس نیست. جنس بدنه محصول از آلومینیوم باکیفیت با رنگ پودری الکترواستاتیک و طلق رویه مات می باشد. همچنین رویه محصول از دیفیوز مات برای جلوگیری از خیرگی و خستگی چشم می باشد.
تعداد ال ای دی های بر روی این صفحه DOB که از نوع LED SMD 2835 می باشد 52 عدد می باشد. توجه شود که ازاتصال این محصول به ترانس مهتابی های fpl قدیمی خودداری کنید ممکن است باعث آتش سوزی و سوختن ال ای دی شود و لذا تنها به برق شهر وصل کنید.(یعنی ترانس را از مدار خارج کنید)

پنل روکار 7 وات گرد روژان شاهچراغ

تومان29.000
پنل LED روکار 7 وات روژان از برند شاهچراغ و با بدنه آلومینیومی و شکل گرد می باشد. نوردهی این محصول در سه رنگ مهتابی ، نچرال ، آفتابی است. این پنل دارای قطر رویه 90 mm و ارتفاع 42 mm است . پنلهای ال ای دی روکار روژان دارای گارانتی تعویض دوساله میباشد. نوع چیپ های smd استفاده شده در این پنل 2835 بوده و دارای 13 عدد چیپ می باشد که نوردهی خوبی دارند. جنس بدنه از پلاستیک ABS مقاوم و پشت آن از هیت سینگ آلومینیومی اکستروژن جهت انتقال حرارت و در نتیجه طول عمر بالاتر محصول استفاده شده است. این صفحه LED محصول بر پشت صفحه مات قرار گرفته تا بیشترین نوردهی را داشته باشد یعنی نوردهی این پنل به صورت بکلایت می باشد. این مدل پنل بک لایت بلعکس خیلی از پنل های برندهای مشابه، نوری به طور کاملا مساوی در تمام صفحه مات رویه پراکنده میکند.
همچنین درون جعبه محصول، بست و پیچ جهت اتصال به سقف یا دیوار قرار داده اشده است. نحوه نصب آن نیز بسیار آسان و ساده می باشد و خود می توانید به راحتی آن را نصب کنید.

چراغ خطی ال ای دی 62 سانتی HTL شاهچراغ

تومان153.000
مهتابی ال ای دی 42 وات HTL شاهچراغ به طول 60 سانتی متر که سری اقتصادی از براکت های ال ای دی شاهچراغ است. محصولات و چراغ های شاه چراغ پارسیان تولید ایران بوده از کیفیت بالایی برخوردار است و دارای دوسال ضمانت در ادیسون کالا می باشد. تفاوت اصلی مدل HTL شاهچراغ با دیگر مدل های شاهچراغ نظیر FTL و ZTL در DOB بودن آن می باشد. یعنی در مدل HTL از مدار استفاده نشده است در صورتی که براکت های FTL و ZTL و BTL از مدار جهت تغذیه ال ای دی ها استفاده شده است. جنس بدنه محصول از آلومینیوم باکیفیت سفید و طلق رویه مات می باشد. علت استفاده از طلق های مات یکدست شدن نور و کاهش شدت نور در جهت جلوگیری از خستگی چشم می باشد. جنس طلق روی این مهتابی از جنس پلی کربنات بوده و در مقابل نور و گرما مقاوم بوده و تغییر رنگ نمی دهد. این مدل نسبت به مدل FTL و ZTL باریک تر بوده و قیمت مناسب تری دارند.
تعداد ال ای دی های قرار گرفته بر روی DOB این مهتابی ها 82 عدد و از نوع ال ای دی اس ام دی 2835 می باشد. نصب محصول آسان می باشد و وسایل نیاز جهت نصب درون آن قرار داده شده که شامل بست و پیچ و رول پلاک می باشد.

پنل سقفی دورشیشه رونیکا 7 وات شاهچراغ

تومان27.000
پنل های 7 وات رونیکا شاهچراغ از چراغ های SMD سقفی می باشد. این چراغ های سقفی محصول شرکت شاه چراغ پارسیان بوده و دارای دوسال ضمانت معتبر در ادیسون کالا می باشد. ابعاد رویه این محصول 103 میلی متر بوده و مناسب سوراخ های استاندارد می باشد. هیت سینگ پشتی آن از جنس آلومینیوم اکستروژن بوده و باعث طول عمر بالای محصول به دلیل خنک کردن صفحه ال ای دی می شود. دیفیوزر محصول از جنس پلی کربنات سفید مات می باشد و در طول زمان تغییر رنگ نمی دهد. نوع چیپ های استفاده شده درون این پنل 2835 بوده و از صفحه DOB استفاده شده که تعداد ال ای دی آن ها 13 عدد می باشد. همچنین به واسطه وجود شیشه دور آن ها نسبت به مدل های بدون شیشه و روناک شاهچراغ زیباتر بوده و ضمن اینکه قیمت مناسبی دارند. پنل های دورشیشه رونیکا شاهچراغ کیفیت خوبی داشته و مطابق با استاندارد های جهانی ساخته شده. نصب آسان باعث شده که خود شما هم بتوانید به راحتی آن را نصب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *