لیست قیمت

لیست قیمت خرداد 1401 محصولات روشنایی رسام

قیمت محصولات روشنایی رسام خرداد 1401
قیمت محصولات روشنایی رسام خرداد 1401

لیست قیمت خرداد 1401 محصولات روشنایی رسام : در این مطلب به معرفی شرکت رسام و همچنین لیست قیمتی که در خرداد 1401 منتشر شده پرداخته ایم .

معرفی شرکت رسام صنعت :

مفتخریم به استحضار برسانیم گروه صنعتی و بازرگانی رسام صنعت با هدف تولید انواع چراغ و پایه چراغ پارکی و خیابانی ، المانهای نورانی و مبلمان شهری در سال ۱۳۸۹ تاسیس گردید .

این مجموعه با بکارگیری بهترین روشهای تولید و استفاده از مواد اولیه مرغوب و با در اختیار گرفتن تکنولوژی های روز دنیا در راستای تولید محصولات روشنایی و نورپردازی جهت فضاهای دخلی و بیرونی همواره تلاش نموده تا در حد امکان رضایت مشتریان خود را تامین نموده و محصولات خود را با بالاترین کیفیت ممکن عرضه نماید .

همگام با توسعه و پیشرفت صنعت و ضرورت صرفه جویی در مصرف انرژی این گروه صنعتی با طراحی و تولید انواع چراغهای روشنایی DOB، SMD، COB نقش بزرگی در بهبود و کاهش مصرف انرژی داشته است.

مهندسین و متخصصین مجرب این گروه همیشه حرف تازه ای در زمینه تولید محصولات ، طراحی و اجرای نورپردازی مدرن و کلاسیک با تکنولوژی های LED و SOLAR در پروژه های دکوراتیو شهری و در هر جایی که نور بدان معنا می بخشد را دارند.

تمامی محصولات به روش الکترواستاتیک کوره ای رنگ آمیزی و ماقبل آن جهت زنگ و چربی زدایی سندبلاست تا مرز سفیدی می شوند .

این گروه با تلاش و پشتکار مدیریت و پرسنل سخت کوش همواره پذیرای نظرات و پیشنهادات کارشناسان محترم واحدهای زیباسازی ، نظام مهندسی ، شرکت برق ، اساتید دانشگاهی در راستای تولید محصولات جدید خواهد بود.

سایت گروه روشنایی رسام : https://rasamlighting.com

لیست قیمت محصولات روشنایی رسام خرداد ماه 1401

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *