لیست قیمت

لیست قیمت خرداد 1401 سیم و کابل ایوان خراسان

لیست قیمت خرداد 1401 سیم و کابل ایوان خراسان
لیست قیمت خرداد 1401 سیم و کابل ایوان خراسان

لیست قیمت خرداد 1401 سیم و کابل ایوان خراسان : در این مطلب به معرفی شرکت سیم و کابل ایوان خراسان و همچنین لیستی قیمت محصولات که در خرداد 1401 منتشر شده پرداخته ایم.

 

معرفی شرکت سیم و کابل ایوان خراسان:

شرکت توسعه نوین صنعت پارس کالا در سال 1385 ، با توجه به نیازصنعتی کشور ، توسط شخصی کار آفرین و مبتکر به نام آقای حسن قدرتی با تکیه بر حدود نیم قرن سابقه فعالیت در صنعت برق و سیم وکابل، در شهرک صنعتی ایوانکی تاسیس گردید

و پس از اخذ پروانه بهره برداری به شماره 123/38593 و پروانه استاندارد به شماره 17744 ، محصولات خود را با نام تجاری سیم و کابل ایوان خراسان روانه بازار مصرف نمود.

این شرکت ، شرکتی پویا و فعال می باشد و سیاست گذاری و تعیین خط مشی و اهداف کلان توسط هیئت مدیره شرکت و متعاقب آن پیگیری اهداف و سیاستها توسط مدیرعامل با همکاری مجموعه مدیران ارشد انجام می گردد.

شرکت توسعه نوین صنعت پارس کالا دارنده کلیه گواهینامه های ارائه شده توسط اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران ، تائیدیه توانیر، استاندارد های منطبق با اروپا CE و گواهینامه ISO 9001 : 2015 در مدیریت کیفیت می باشد و با برخورداری از تجهیزات و ماشین آلات مدرن و پیشرفته و دانش فنی روز قادر به تولید محصولات متنوع و با کیفیت است.

این شرکت تولید کننده انواع سیم و کابل فشار ضعیف شامل سیم و کابل های ساختمانی ، کابل های افشان، کابل های کنترل با عایق PVC ، کابل های شیلد دار ، مخابراتی ، کابل آنتن ، کولری و … می باشد و تعهد خود را نسبت به استقرار ، نگهداری و توسعه نظام مدیریت و بهبود مستمر و اثربخش آن و انطباق با الزامات استاندارد های ملی و جهانی اعلام می نماید.

اهداف و خط مشی های شرکت سیم و کابل ایوان خراسان :

ارتقا رضایت مشتریان
ارتقا مداوم کیفیت محصولات
تامین پایدار و تحویل به موقع نیاز مشتری
کاهش ضایعات و افزايش راندمان توليد با برنامه ريزي دقيق و پيوسته
پیشکیری از آلودگی های زیست محیطی
ارتقا آگاهی پرسنل با اجرای برنامه های آموزشی
بهینه سازی فضای کاری با استفاده از نوآوری و خلاقیت

 

آدرس سایت سیم و کابل ایوان خراسان : a1cable.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *