لیست قیمت

فهرست قیمت مرداد 1401 محصولات ویمکس، مودی، اپتونیکا، نویگیت، جنوب

قیمت-نویگیت-اپتینیکا-مودی-ویمکس-مرداد 1401
قیمت-نویگیت-اپتینیکا-مودی-ویمکس-مرداد 1401

فهرست قیمت مرداد 1401 محصولات ویمکس، مودی، اپتونیکا، نویگیت، جنوب : در این مطلب به معرفی شرکت و همچنین فهرست قیمت محصولات آن که در مرداد 1401 منتشر شده پرداخته ایم.

سال 2013 به ترتیب در عمان، قطر و ابوظبی شعبات دیگری افتتاح گردید.

 دفتر مرکزی ویمکس در ایران نیز، فعالیت خود را در تهران آغاز نمود.

در حال حاضر بیش از ده نمایندگی در تهران و سایر شهرستان ها، محصولات این شرکت را تحت نام های تجاری ویمکس، مودی و اپتونیکا عرضه می نمایند.

مشاهده لیست قیمت ماههای قبل

لیست قیمت اردیبهشت 1401 محصولات ویمکس، مودی، اپتونیکا، نویگیت، جنوب

سایت گروه روشنایی ویمکس : https://vmaxlight.com

چراغ سقفی مدرن مینیمال 72 وات مودی IR-MD6172RO

تومان775.000
چراغ سقفی مدل RO از ال ای دی های سقفی سه حالته با نوردهی بالا می باشد. این چراغ سقفی ساخت ایران برند مودی با یکسال ضمانت در ادیسون کالا می باشد. سایز رویه 50 سانتی متر و رویه به صورت پیچی جهت نصب باز می شود. جنس بدنه از آلومینیوم و رویه پلاستیک مرغوب می باشد. دور چراغ رینگی قهوه ای رنگ کشیده شده و وسط چراغ نیز با روشن شدن حالت براق پیدا می کند. در ترکیب چراغ از رنگ قهوه ای و سفید استفاده شده و طرح ساده و زیبایی دارد. همزمان در این مدل چراغ سقفی می توانید سه رنگ مهتابی و آفتابی و روز را داشته باشید که با هر بار خاموش و روشن شدن چراغ تغییر پیدا می کند. نوردهی چراغ در حالت استاندارد (رنگ روز) در بیشترین مقدار خود قرار داشته و در حالت های مهتابی و آفتابی نصف حداکثر ظرفیت چراغ روشنایی دارد. با باز شدن رویه چراغ سینی پشتی را مشاهده می کنید که مدار و چیپ های ال ای دی بر روی آن سوار شده است. جهت نصب چراغ نیز می توان از چهار سوراخ تعبیه شده بر روی سینی استفاده کرد یا آن را به صورت آویز قرار داد.(جهت آویز باید وسایل مورد نیاز آن را جداگانه تهیه کنید)

آداپتور فلزی 12 ولت صنعتی 16.7 آمپر مودی

تومان393.750
آداپتور های برق مودی دستگاه های کاهنده ولتاژ برق شهری به برق مستقیم می باشد که از کیفیت خوبی برخوردار است. ترانس های برق برند مودی دارای یکسال ضمانت در ادیسون کالا می باشد. جنس بدنه چراغ از آلومینیوم شبکه ای با رنگ سرمه ای است. توان مصرفی این آداپتور برق 200 وات و حداکثر جریان16.7 آمپر می باشد. ولتاژ خروجی به صورت خطی و بدون نویز 12 ولت می باشد. پاور سوئیچینگ های مودی سری لاغر یا اسلیم در توان های 60، 100، 200 و 300 و 400 وات تولید و عرضه می گردد. این آداپتور ها قابل استفاده در مراکز صنعتی، تجاری ،خانگی، عمومی و ... و بر روی انواع برد ها با ولتاژ 12 ولت می باشد. در یک طرف آداپتور سه ورودی فاز و نول و ارت در نظر گرفته شده است. طرف دیگر آداپتور شامل چهار پیچ ترمینالی خروجی که دو عدد مثبت و دو عدد منفی است قرار گرفته شده است.
هنگام نصب به علامت های روی دستگاه دقت کنید چراکه در صورت اتصال نادرست پیچ ها میتواند باعث  خراب شدن آداپتور شود.

پاور سوئیچینگ صنعتی 12 ولت اسلیم 25 آمپر مودی

تومان450.000
آداپتور فلزی 12 ولت 25 آمپر مودی از سوئیچینگ های اسلیم با دوام ایرانی می باشد. تمام آداپتور های برند مودی دارای یکسال ضمانت تعویض در ادیسون کالا می باشد. سایز این آداپتور مودی 209 در 63 میلیمتر می باشد و ارتفاع 31 میلیمتری را داراست. بدنه آلومینیومی مشبکی جهت خنک سازی بهتر دستگاه طراحی و ساخته شده است. به این دستگاه هرگز نباید رطوبت یا آب پاشیده شود چون باعث نفوذ رطوبت و باران به داخل و خرابی برد الکتریک آن می شود. در یک طرف آداپتور پیچ جهت ورودی برق شهری و در طرف دیگر پیچ های ترمینالی جهت دریافت خروجی 12 ولت تعبیه شده است. تعداد خروجی 2 عدد (در کل چهار پیچ)می باشد که با علامت های مثبت و منفی مشخص شده است. نشانگر ال ای دی سبز رنگی در کنار خروجی دستگاه تعبیه شده که نشان دهنده عملکرد صحیح آداپتور برق می باشد. آداپتور سوییچینگ به صورت دستگاه اتصال میانی یعنی نیازمند اتصال سیم از طریق ترمینال پیچی دستگاه است و خود دستگاه از خود سیمی ندارد. به واسطه اسلیم بودن دستگاه استفاده از آن در لاینر ها و قسمت های مختلف که نیاز به آداپتور کوچک و لاغر جهت مخفی سازی داریم را راحت تر کرده است. توان مصرفی این آداپتور 300 وات با کد حک شده S-CT300B-12 بر روی دستگاه و نام تجاری IR-MD99300 می باشد.

پاور سوییچینگ ایرانی 12 ولت 8.3 آمپر مودی

تومان262.740
آداپتور های 12 ولت مودی سری اسلیم از پاور سوییچینگ های ایرانی بدون فن با کیفیت بالا می باشد. این آداپتور برند مودی دارای یکسال ضمانت تعویض در ادیسون کالا می باشد. جنس بدنه از آلومینیوم با رنگ سرمه ای می باشد و به صورت شبکه ای ساخته شده است. نوع ساخت و جنس بدنه باعث می شود تا به خوبی دفع حرارت صورت گیرد و دستگاه عمر بالای داشته باشد. قسمت ورودی برق شامل سه پیچ فاز و نول و ارت می باشد و با علامت های خاص مشخص شده اند. توجه کنید در صورت نداشتن ارت آن را به فاز یا نول وصل نکنید. خروجی آن دارای چهار پیچ یعنی در کل دو خروجی که شامل دو پیچ منفی و دو پیچ مثبت است. سایزبندی این آداپتور بسیار مناسب بوده و به اصطلاح آداپتور اسلیم یا لاغر می باشد. استفاده از این آداپتور ها بیشتر برای تابلو های ثابت یا روان، لاینر های نوری، دستگاه های مختلف پزشکی و صنعتی، سیستم های امنیتی  و ... است.

لامپ ال ای دی 50 وات اپتونیکا مدل استوانه ای

تومان174.000
لامپ ال ای دی 50 وات اپتونیکا مدل استوانه ای یکی از به صرفه ترین و به نسبت قیمت با کیفیت ترین لامپ های موجود در بازار ایران هست. این لامپ در نورهای مهتابی و آفتابی و با 18 ماه گارانتی در ادیسون کالا عرضه میشود . لامپ led اپتونیکا با توان 50 وات مناسب فضاهای بزرگ مانند سالن های پذیرایی ، پارکینگ ها ، انبارها و .... است. جنس بدنه این لامپ از آلومنیوم با روکش پلاستیک است که باعث انتقال حرارت و افزایش طول عمر لامپ میشود. از لحاظ نوردهی این لامپ نوردهی مناسبی را داراست و شار نوری آن در نور مهتابی 3800 لومن و در نور آفتابی 3700 میباشد . لامپ 50 وات ال ای دی اپتونیکا دارای استاندارد ملی ایران به شماره 9081616996 میباشد از لحظ مصرف انرژی خرید لامپ ال ای دی توجیه اقتصادی بالایی دارد به صورتیکه مقدار نودهی یک لامپ ال ای دی 50 وات  با 20 عدد لامپ 200 وات پر مصرف رشته ای برابری میکند. با توجه مصرف پایین  انرژی لامپ اپتونیکا در جدول رده انرژی رتبه A را دریافت کرده است.

آداپتور 12 وات 5 آمپر اسلیم مودی با گارانتی

تومان229.000
آداپتور 12 وات 5 آمپر اسلیم مودی یک انتخاب مناسب برای مکانهایی که امکان استفاده از پاور سویئچینگ های صنعتی یا آداپتور های بزرگ را ندارید. این آداپتور باریک 12 ولت مناسب جهت استفاده در انواع لوسترهای ال ای دی ، لاینرهای نوری ، تابلوهای روان و چشمک زن و .... میباشد. بدون صدا و سایلنت بودن این آداپتور اسلیم در زمان کار یکی دیگر از مزایای آن میباشد و دلیل آن هم عدم وجود فن میباشد . محصول به هیچ عنوان محافظتی در برابر رطوبت و باران نداشته و تنها برای استفاده در فضایی داخلی ساخته شده است. منبع تغذیه 12 ولت باریک مودی با یکسال گارانتی در ادیسون کالا عرضه میشود. قسمت ورودی برق 220 ولت این آداپتور داری سه پیچ که دو پیچ فاز و نول و پیچ دیگر جهت ارت دستگاه میباشد و در سمت دیگر دستگاه خروجی 12 ولت که با علامت مثبت و منفی مشخص شده است . هنگام نصب به علامت های روی دستگاه دقت کنید چراکه در صورت اتصال نادرست پیچ ها میتواند باعث  خراب شدن آداپتور شود.

چراغ سقفی منشوری هشت وجهی 36 وات مودی

تومان348.000
چرااغ سقفی 36 وات هشت وجهی مودی با کد 6136RC از چراغ های ال ای دی اقتصادی و زیبا می باشد. این محصول در نوردهی سه رنگ یا سه حالته و دارای یکسال ضمانت تعویض در ادیسون کالا می اشد. منظور از سه حالته یا سه رنگ بودن آن این است که با هر بار خاموش و روشن کردن نوردهی آن رنگش تغییر می کند. یکبار مهتابی (سفید) یکبار آفتابی (زرد) و یکباار استاندارد(مابین سفید و زرد) می باشد که بیشترین نوردهی در حالت استاندراد محصول ساطع می شود. جنس بدنه آلومینوم و رویه پلاستیکی می باشد. رویه محصول به صورت پیچی باز شده و سپس بر روی بدنه جای سه یا چهار سوراخ برای اتصال و نصب قرار داده شده است. نوع چیپ درون محصول از ال ای دی لنزدار SMD با کیت مدار می باشد. قطر این چراغ 40 سانتی متر می باشد و میتواند گزینه مناسبی برای حدود 12 متر نظیر اتاق، سالن، اتاق خواب ، آشپزخانه، دفترکار، محیط‌ های تجاری، هتل‌ها، فروشگاه‌ها میباشد. روی محصول به صورت اکریلی بوده که هنگام روشن شدن چراغ می درخشد. از این چراغ باید تنها در محیط داخلی و دور از رطوبت استفاده شود.

پنل سقفی 72 وات سه حالته طرح قاصدک مودی

تومان674.000
چراغ 72 وات طرح قاصدک مودی از چراغ های مدرن سقفی با کیفیت می باشد. این محصول ساخت ایران دارای یکسال ضمانت تعویض در ادیسون کالا می باشد. بر روی رویه محصول طرح قاصدک به رنگ نقره ای کشیده شده است که پس از روشن شدن بیشتر نمایان می شود. در میان طلق رویه نیز شیب ملایمی به وسط آن در راستای طرح قاصدک روی پنل  وجود دارد. جنس طلق رویه از پلی کربنات و بدنه چراغ از آلومینیوم با رنگ پودری الکترواستاتیک سفید می باشد. این چراغ به صورت سه رنگ مهتابی و آفتابی و استاندارد تولید و عرضه می شود. توان ساخت این پنل سقفی تزیینی نیز در دو سری 36 و 72 وات تولید و عرضه می شود. نحوه نصب آن بسیار ساده بوده و در ادامه توضیح داده شده است.

رابط واسط ریسه شلنگی وایرلس 8 میلیمتر

تومان8.000تومان180.000
رابط ریسه شلنگی وسیله کاربردی برای کسانی است که از ریسه های شلنگی استفاده می کنند. با استفاده از این رابط ها می توانید دو ریسه جدا شده را مجدد به یکدیگر متصل کنید. توجه کنید که این رابط یا واسط تنها برای ریسه های وایرلس 8 میلیمتری قابل استفاده است. هنگام جا زدن ریسه توجه کنید که باید یک طرف ریسه علامت برق داشته باشد و طرف دیگه آن نداشته باشد. تفاوتی ندارد که دو ریسه ای که می خواهید به هم وصل کنید رنگ متفاوتی داشته باشند یا از دو برند متفاوت باشند در صورتی که 8 میل باشند قابل اتصال است. با وجود این رابط ها دیگر نیاز به استفاده مجدد از آداپتور برق و کمبود جا برای آن نخواهید داشت.

چراغ دکوارتیو 10 وات قیفی دو جهته مودی 6410

تومان289.000
چراغ های دکوراتیو مودی از چراغ های خاص دییواری با استانداد محافظتی iP54 می باشد که میتوان در فضای بیرونی از آن استفاده کرد. این چراغ ساخت ایران از برند مودی دارای یکسال ضمانت تعویض در ادیسون کالا می باشد. از آنجاییکه درون چراغ دیواری از دو عدد چیپ COB استفاده شده است پرتاب نور و توان نوری بالایی دارد. اطراف لامپ های COB چراغ به وسیله رفلکتور سفید مشکی رنگ پوشیده شده است. رنگ بدنه این چراغ در دو مدل سفید و مشکی در رنگ نور آفتابی تولید می شود. ابعاد این چراغ 20 در 10 در 9 سانتی متر می باشد. جنس بدنه چراغ از پلاستیک abs با دوام بوده و به راحتی خراب نمی شود و از کیفیت نسبتا خوبی برخوردار است. برای اطمینان بیشتر توجه کنید در صورتی که در فضای بیرونی استفاده کنید در بالای چراغ قسمت درز لامپ را با چسب سیلیکونی درز گیری کنید.

پنل سقفی مدرن دور شفاف 36 وات سه حالته مودی

تومان562.000
چراغ دور کریستال سه حالته مودی از چراغ هایی شیک و مدرن سه حالته می باشد. این محصول دارای یکسال ضمانت تعویض در ادیسون کالا بوده. پنل مدرن دور شفاف یا کریستال مودی در دو توان 36 و 72 وات تولید و عرضه می شود. عملکرد آن بدین گونه است که با هر بار خاموش و روشن کردن چراغ یک رنگ نور خواهید داشت. رنگ نور ها آن یکبار آفتابی (3000 کلوین) یکبار مهتابی(6500 کلوین) و یکبار استاندارد یا یخی (طبیعی با رنگ نور 4000 کلیون) خواهد بود. با روشن شدن چراغ حاله دوری چراغ قسمت شفاف می درخشد و همین باعث زیبا شدن آن شده است. مقدار نوردهی چراغ در زمانی که رنگ استاندارد (میانه سفید و زرد) است در بیشترین مقدار خود قرار دارد زیرا باعث میشود همه چراغ های درون پنل روشن شود.

چراغ سقفی مدرن دور کریستال طلایی 72 وات مودی

تومان788.000
چراغ سقفی 72 وات دورکریستال مودی از چراغ های ال ای دی سقفی مدرن شیک با کد IR-MD6172RN می باشد. این محصول ساخت ایران بوده و دارای یکسال ضمانت تعویض در ادیسون کالا می باشد. این چراغ می تواند جایگزین مناسبی برای پنل های سقفی ساده یا لوستر ها با قیمت بالایشان باشد. از این چراغ می توان در اتاق، نشیمن، سالن، آشپزخانه، دفتر کار، مغازه و ... استفاده کرد. نوردهی آن به صورت سه حالته که با هر بار خاموش و روشن یک رنگ نور می شود یکبار مهتابی، یکبار آفتابی و یکبار استاندارد. در نور استاندارد شاهد بیشترین مقدار نوردهی چراغ خواهیم بود و در نوردهی مهتابی یا آفتابی بانصف ظرفیت شار نوری چراغ روشن خواهد شد. جنس بدنه پشتی از آلومیینیوم با رنگ پودری الکترواستاتیک سفید و جنس طلق رویه از پلی کربنات مقاوم و باکیفیت ساخته شده است. درون چراغ از 72 عدد چیپ ال ای دی لنز دار به همراه یک کیت مدار برای تغذیه آن ها ساخته شده که نیمی از چیپ ها مهتابی و نیمی دیگر آفتابی می باشند. نحوه نصب چراغ بسیار ساده بوده و طلق رویه به صورت پیچی باز شده و چراغ به وسیله پیچ و رول پلاک به سقف وصل می شود.

پنل بک لایت توکار عمیق 30 وات مودی

تومان268.750
پنل بک لایت عمیق مودی از چراغ های سقفی توکار با نوردهی بالا و  کیفیت خوب می باشد. این محصول ساخت ایران از برند مودی دارای یکسال ضمانت تعویض در ادیسون کالا می باشد. معمولا از این نوع چراغ در سقف های بلند استفاده می شود زیرا با زاویه 90 درجه پرتاب نور بالایی دارد. نوردهی این محصول در دو رنگ نور مهتابی و آفتابی تولید می شود. رنگ نور مهتابی آن 6500 کلوین(کمی مایل به آبی) و آفتابی 3000 کلوین را داراست. ابعاد محصول 230*62 میلمیتر و عمق برش 60 میلیمتر بوده. همچنین سایز برش یا (Hole size) این چراغ سقفی 215 میلیمتر می باشد. جنس بدنه کاملا از فلز با رنگ پودی الکترواستاتیک سفید می باشد و دیفیوز از جنس پلی کربنات می باشد.

چراغ سقفی توکار 30 در 120 سانت مودی

تومان280.000تومان285.000
پنل های 120 سانت مودی از چراغ های تایلی قابل استفاده و به صرفه جهت نورپردازی در هر مکان نظیر اداره، محل کار یا خانه و ... می باشد. چراغ های 120 سانت برند مودی در دو رنگ نوردهی مهتابی یا استاندارد (بین سفید و زرد) در دو ابعاد 30 و 60 تولید می شود. این چراغ سقفی دارای یکسال ضمانت تعویض در ادیسون کالا می باشد. عمق این چراغ 30 میلمیتر می باشد و به راحتی در تایل ها قابل استفاده است. جنس پشتی(بدنه) و قاب دور دیفیوز از آلومینیوم با رنگ پودری الکترو استاتیک می باشد. درون این چراغ از 40 عدد چیپ ال ای دی لنز دار استفاده شده تا ضمن نوردهی خوب از نوری یکدست و پخش برخوردار باشد. چیپ های SMD LED استفاده شده درون آن بر روی PCB آلومینومی بر روی بدنه چراغ با چسب چسبیده شده است. این چراغ به وسیله ترانس یا کیت مدار روشن می شود که همراه محصول به صورت پیشفرض وجود دارد. استاندارد محافظتی چراغ IP20 می باشد و تنها برای استفاده داخلی و به صورت توکار می باشد. مصرف انرژی این چراغ بسیار پایین با بازدهی بالا می باشد. نصب این محصول بسیار ساده می باشد. توضیحات تکمیلی و راهنمایی محصول از آنجاییکه هر 8 عدد پنل آن دارای یک کارتن مادر می باشد و حمل و نقل آن زیر یک کارتن امکان پذیر نمی باشد ارسال این محصول تنها به صورت کارتن 6 عددی می باشد. توصیه ما برای ارسال این محصول تنها از گزینه باربری استفاده کنید. برای سقف های کاذب و نبشی کشی شده نیاز به استفاده از گیره نمی باشد. استفاده از گیره تنها در سقف های گچی یا داخل کناف توصیه می شود.

پنل سقفی 60 در 120 سانت 100 وات مودی

تومان415.000تومان425.000
پنل های 120 در 60 سانت مودی از چراغ های تایلی قابل استفاده در مراکز اداری، مسکونی ... می باشد. توان 100 وات و تکنولوژی ال ای دی باعث شده ضمن نوردهی بالا از مصرف پایینی برخوردار باشد. این چراغ سقفی در دو رنگ نوردهی مهتابی و استاندارد تولید می شود و دارای یکسال ضمانت تعویض برند مودی در ادیسون کالا می باشد. ویژگی فوق العاده این محصول قیمت بسیار مناسب آن می باشد که می توانید یک فضا را با نوردهی بالا و قیمت مناسب از لحاظ روشنایی تجهیز کنید. جنس بدنه محصول از آلومینوم به همراه دیفیوز مات پلی کربنات با دوام بالا ساخته شده است. ضمن این که این محصول از دو ترانس و منبع تغذیه تامین می شود که همین باعث دوام بهتر چیپ ها و برد آن شده است. استاندارد محافظتی چراغ IP20 می باشد و تنها برای استفاده داخلی و به صورت توکار می باشد. درون این چراغ از 80 عدد چیپ ال ای دی لنز دار استفاده شده تا ضمن نوردهی خوب از نوری یکدست و پخش برخوردار باشد. نحوه نصب آن بسیار ساده بوده و به راحتی درون تایل ال ای دی یا به صورت آویز یا حتی به کمک قاب به صورت روکار قابل نصب می باشد. توضیحات تکمیلی و راهنمایی محصول از آنجاییکه هر 6 عدد پنل آن دارای یک کارتن مادر می باشد و حمل و نقل آن زیر یک کارتن امکان پذیر نمی باشد ارسال این محصول تنها به صورت کارتن 6 عددی می باشد. توصیه ما برای ارسال این محصول تنها از گزینه باربری استفاده کنید. برای سقف های کاذب و نبشی کشی شده نیاز به استفاده از گیره نمی باشد. استفاده از گیره تنها در سقف های گچی یا داخل کناف توصیه می شود.

پنل سقفی 8 وات دور نقره ای مودی

تومان46.300
پنل سقفی 8 وات دور نقره مودی با طراحی و کیفیت ساخت بالا و همچنین زیبایی منحصربه فرد یکی از پرفروشترین محصولات این برند میباشد. متریال استفاده شده در ساخت این پنل از نوع مرغوب میباشد و همین امر باعث طول عمر بالای محصول شده است. طراحی بدنه به نحوی است که باعث خنک شوندگی سریع و افزایش طول عمر پنل شود. همچنین این مدل پنل با یکسال سال گارانتی تعویض در ادیسون کالا عرضه میشود. این محصول در نورهای مهتابی ، افتابی ، سه رنگ عرضه میشود که در حالت سه رنگ این محصول با هر بار خاموش و روشن کن آن رنگ نور آن به مهتابی یا آفتابی یا استاندارد تغییر میکند . کد ساخت این محصول IR-MD4808 SL می باشد همچنین این محصول در سری هوشمند نیز تولید و ساخته می شود. به واسطه وجود حلقه ای نقره ای رنگ دور پنل نسبت به مدل های ساده زیباتر بوده و ضمن اینکه قیمت مناسبی دارند. جنس بدنه از پلاستیک abs به صورت سه تکه ساخته شده است که دوام بالایی دارد. شار نوری این پنل 550 لومن با زاویه تابش 120 درجه میباشد. دیفیوزر محصول از جنس پلی کربنات سفید مات می باشد و در طول زمان تغییر رنگ نمی دهد. پنل سقفی 8 وات دور نقره ای مودی مناسب برش 8 سانتی متر با عمقی بیشتر از 5 سانتی متر میباشد. قطر رویه این پنل 10.5 سانتی متر میباشد . نحوه نصب آسانی داشته و تنها باید در جای برش زده شده جایگذاری شده و سیم آن به برق متصل شود.

ریسه شلنگی وایرلس نچرال(طبیعی) اپتونیکا

تومان28.000تومان2.600.000
ریسه شلنگی وایرلس اپتونیکا از ریسه های شلنگی پشت چسب دار با نوردهی بالا می باشد. این محصول ساخت شرکت ویمکس که تحت نام برند اپتونیکا ساخته می شود و دارای یکسال ضمانت تعویض در ادیسون کالا می باشد. تراکم این ریسه 120 می باشد یعنی در هر متر تعداد 120 عدد چیپ ال ای دی از نوع 2835 دارد. نور این ریسه در انواع مهتابی، آفتابی، انبه ای، بنفش، سبز ،قرمز ، آبی و نچرال( نور بین سفید و زرد) تولید می شود. نوع ریسه8 میلیمتر بوده و با اینکه عرض نازکی دارد نوردهی بالایی دارد و تنها باید از سوکت 8 میل وایرلس جهت روشن کردن آن استفاده کرد. جهت تهیه سوکت این ریسه شلنگی اینجا کلیک کنید. پشت این ریسه از چسب دوطرفه استفاده شده تا نصب برای شما راحت تر باشد. توان این ریسه 7 وات در هر متر بوده و مقدار نوردهی 580 لومنی در هر متر را دارد. حداقل سایز برش این ریسه یک متر یک متر می باشد و قابلیت برش زیر یک متر دارا نمی باشد. البته چسب آن پس از مدتی ممکن است خاصیت خود را از دست دهد به همین دلیل از وسیله کمکی نظیر بست ریسه شلنگی جهت نصب استفاده کنید. این ریسه همراه با رول 100 متری یک عدد سوکت رایگان همراه دارد.

چراغ چشمی COB اپتونیکا 3 وات با ضمانت

تومان25.500
چراغ های چشمی یا انگشتی ال ای دی اپتونیکا از پنل های توکار کم مصرف و پرکاربرد با نوردهی زیاد می باشد. این چراغ COB ساخت شرکت ویمکس تحت برند اپتونیکا می باشد که دارای یکسال ضمانت تعویض در ادیسون کالا می باشد. انگشتی های اپتونیکا در نوردهی مهتابی و آفتابی و با دو شکل مربع و گرد عرضه می شوند تا به راحتی با توجه به دکوراسیون و سلیقه تان از آن استفاده کنید. جنس بدنه پشتی از آلومینوم یا رویه از پلاستیک abs می باشد تا ضمن زیبایی حرارت چیپ ال ای دی به خوبی دفع شود و عمر بالایی داشته باشد. نوردهی این چراغ به دلیل استفاده از LED COB به صورت پرتابی بوده و زاویه کمتر از 120 درجه دارد. مقدار نوردهی پنل حدود 210 لومن می باشد و بهره نوری حدود 67 لومن بر وات را دارد. رویه این محصول برای مدل مربع 4.6 سانتی متر و برای مدل گرد قطر 5 سانتی متر می باشد. یعنی می توانید از این چراغ از قطر سوراخ 3.5 تا حدود 5 سانتی متر استفاده کنید. چراغ دارای ترانس یا مدار جدا می باشد و به واسططه همین از مدل های DOB در مقابل نوسانات برق مقاوم تر می باشد.

چراغ دکوراتیو فانتزی مکعب مودی 7 وات

تومان210.000
چراغ دکوراتیو مکعب دوطرفه مودی از دیواری های تزیینی با قیمت مناسب و کیفیت خوب می باشد. تمامی محصولات شرکت مودی دارای حداقل یکسال ضمانت تعویض در ادیسون کالا می باشد. دکوراتیو های سری 6412 مودی در دو مدل مکعب که با کد F و استوانه با کد G عرضه و ساخته می شود. چیپ های ال ای دی درون این دکوراتیو بر روی PCB آلومینیومی قرار گرفته تا دفع حرارت صورت بگیرد و از دوام خوبی برخوردار باشد. چراغ دارای پوشش طلقی اطراف چراغ داخلی بوده که همین بر زیبایی آن افزوده است. جنس کل بدنه از پلاستیک و abs می باشد و تنها در بست و قطعات داخلی ال ای دی از آلومینیوم یا آهن استفاده شده است. این چراغ دارای استاندارد محافظتی IP54 داشته و می توان در فضای بیرونی از این چراغ استفاده کرد. شار نوری این چراغ 560 لومن و بهره نوری 80 لومن بر هر وات دارد. نصب این چراغ بسیار ساده بوده و با باز کردن پیچ های کناری بست دکورایتو را باز کرده و می توانید از دو عدد پیچ جهت اتصال آن به دیوار استفاده کرده و در پایان پیچ آن را ببندید. این محصول دارای سیم ارت( زمین) به رنگ زرد می باشد.

چراغ خیابانی خورشیدی 2000 وات مودی با ضمانت

تومان2.874.000
چراغ خیابانی های خورشیدی مودی از چراغ های کاربردی و خوب سولار می باشد. این چراغ خیابانی ساخت ایران و محصول برند مودی بوده و دارای یکسال ضمانت تعویض در ادیسون کالا می باشد. نوردهی این چراغ مهتابی (سفید) می باشد و برای سرلوله طراحی شده است. از این چراغ خیابانی می توان بر سر لوله حداکثر با قطر 60 میلی متر استفاده کرد. جنس بدنه این چراغ از پلاستیک abs می باشد که ضمن وزن مناسب از دوام خوبی برخوردار است. پنل خورشیدی آن از نوع پلی کریستال و توان آن 23.6 وات با ولتاژ خروجی 4.5 ولت می باشد. باطری لیتیومی داخلی استفاده شده درون پنل از نوع PO4 با توان 3.2 ولت و 5 آمپرساعت می باشد. استفاده از این باتری می تواند با شارژ کامل آن چراغ را با توجه به مقدار روشنایی از 6 تا 12 ساعت روشن نگه دارد. داشتن سنسور روشن شدن خودکار در شب، سنسور حرکتی (RIP)، و قابلیت تنظیم ساعت روشنایی و شدت نور از ویژگی خوب و کاربردی این چراغ می باشد. همچنین درون جعبه پیچ و رول بولت و همچنین ریموت کنترل جهت تنظیم روشنایی و شدت نوردهی چراغ قرار داده شده است. این چراغ به صورت خودکار پس از روشن شدن بر روی سنسور حرکتی قرار دارد که عملکرد آن بدین صورت است: پس از روشن شدن چراغ با هر گونه حرکتی جلوی چراغ بمدت 30 ثانیه چراغ در بیشترین نوردهی خود قرار می گیرد. در صورت عدم حرکت اجسام روبروی چراغ پس از 30 ثانیه چراغ به حالت ذخیره انرژی ( با نصف ظرفیت روشنایی) برمیگردد. سنسور حرکتی چراغ بسیار قوی و حساس می باشد و با حرکت اجسام تا 10 متری روبروی آن را شناسایی می کند.

چراغ دکوراتیو گرد 6 طرفه مودی

تومان258.330
چراغ گرد دکوراتیو مودی از چراغ های تزیینی با نوردهی خوب می باشد. این محصول ساخت شرکت ایرانی مودی و دارای حداقل یکسال ضمانت (تا 18 ماه)تعویض می باشد. نوردهی این محصول در سه رنگ مهتابی(سفید)، آفتابی(زرد) و انبه ای(نارنجی) تولید می شود. رنگ بدنه نیز در دو رنگ سفید و مشکی ساخته می شود. جنس بدنه محصول از پلاستیک بوده و همچنین چراغ های SMD درون آن بر روی آلومینیوم قرار گرفته اند. بر روی چراغ 6 عدد چیپ ال ای دی از نوع 3030 به همراه 6 عدد لنز که بر روی هر کدام قرار گرفته با زاویه تابش 53 درجه می باشد. استاندارد محافظتی IP54 باعث شده بتوان از چراغ در فضای بیرون در معرض رطوبت استفاده کرد. مقدار نوردهی چراغ 480 لومن و شاخص نمود رنگ کمتر از 80 CRI را داراست. این چراغ با کد IR-MD6406_H ساخته می شود و با نام تجاری MODI عرضه می شود. نحوه نصب چراغ بسیار ساده می باشد و دارای سیم ارت زمین به رنگ زرد می باشد.

پنل سقفی مدرن لوستری مودی 6172i

تومان942.000
چراغ سقفی مودی با کد IR-MD6172R-I از چراغ های سقفی با طرح هشت وجهی زیبا می باشد. این محصول دارای حداقل یکسال ضمانت تعویض در ادیسون کالا می باشد. نوردهی این محصول به صورت سه حالته یا سه رنگ یعنی مهتابی، آفتابی و استاندارد یا نچرال می باشد. که با هر بار خاموش و روشن کردن نور آن تغییر پیدا می کند. جنس بدنه چراغ از آلومینیوم است که چیپ های ال ای دی برای دفع حرارت روی آن قرار گرفته تا در نتیجه طول عمر خوبی داشته باشند. رویه محصول از دو تکه پلاستیک که یکی خشک و دیگری نرم است ساخته شده است. پلاستیک هشت وجهی خشک که به شکل هشت وجهی خاکستری است قابل جدا شدن می باشد. درون این چراغ تعداد 72 عدد چیپ ال ای دی از نوع لنز دار قرارگرفته که نیمی مهتابی و نیمی آفتابی می باشند. در حالت نوردهی استاندارد تمام 72 عدد چراغ روشن شده و بیشترین نوردهی را در این حالت شاهد خواهیم بود. مقدار نوردهی چراغ در حالت نور استاندارد 5000 لومن و در دو حالت دیگر 2500 لومن می باشد. پنل های سقفی سه حالته طرح لوستر مدرن در دو توان 36 و 72 در سری های C و G و I و K و J و D و F تولید می شوند.

چراغ دکوراتیو دو جهته مودی 6402c

تومان119.000
چراغ دکوراتیو دوطرفه مودی از دیواری های تزیینی با قیمت مناسب و کیفیت خوب می باشد. این چراغ در دو رنگ بدنه سفید و مشکی و با سه رنگ نور مهتابی، آفتابی و انبه ای تولید می شود. تمامی محصولات شرکت مودی دارای حداقل یکسال ضمانت تعویض در ادیسون کالا می باشد. جنس بدنه این دکوراتیو از پلاستیک abs ساخته شده است. چیپ های ال ای دی درون این دکوراتیو بر روی PCB آلومینیومی قرار گرفته تا دفع حرارت صورت بگیرد و از دوام خوبی برخوردار باشد. نوع چیپ استفاده شده بر روی آن 3030 بوده و تعدا آن دو عدد می باشد که هر کدام توان 1 وات را دارا می باشند. بر روی چیپ های ال ای دی از دو عدد لنز با زاویه تابش 53 درجه استفاده شده است. این چراغ دارای استاندارد محافظتی IP54 داشته و می توان در فضای بیرونی از این چراغ استفاده کرد. درون چراغ از ترانس برای تامین ولتاژ چیپ های SMD استفاده شده است که این کیت مدار به صورت ایزوله درون آن قرار گرفته شده است که در صورت نفوذ رطوبت آسیب نبیند. نصب این چراغ بسیار ساده بوده و با باز کردن پیچ های کناری درب پشتی باز شده و می توانید از دو عدد پیچ جهت اتصال آن به دیوار استفاده کرده و در پایان درب آن را ببندید. این محصول دارای سیم ارت( زمین) به رنگ زرد می باشد.

چراغ cob توکار 15 وات گرد اپتونیکا کد 5615R

تومان111.500تومان116.700
چراغ COB توکار اپتونیکا از چراغ های پرنور بدون دیفیوزر بوده که نوردهی خوبی دارد. رنگ نوردهی این پنل های سقفی مهتابی و آفتابی بوده و دارای یکسال ضمانت معتبر در ادیسون کالا می باشد. این چراغ ها از یک چیپ COB ال ای دی در وسط آن استفاده شده و دارای رفلکتور در اطراف آن نیز می باشد. از این محصول می توان در فروشگاه ها، طلافروشی ها، تالارها، دفاتر اداری، راه روها، خانه ها با سقف بلند استفاده کرد. توجه شود که مدل های COB بدون دیفیوزر پرتاب نور خوبی داشته و استفاده از آن ها برای سقف های بلند توصیه می شود. جنس بدنه محصول از آلومینیوم بوده که باعث دفع حرارت و در نتیجه طول عمر بالای محصول می شود. همچنین این چراغ از دو قسمت یکی خود چراغ و دیگری ترانس جهت تامین انرژی لامپ استفاده شده است. در مدل های کیت دار مثل همین چراغ معمولا دوام بهتری نسبت به مدل های DOB (مدار چاپی) شاهد هستیم. ابعاد رویه 165 میلیمتر بوده و برای سوراخ های با برش 14 تا 16 مناسب می باشد.

چراغ 72 وات منشوری سه حالت مودی با ضمانت

تومان522.000
چراغ های کریستالی مودی مدل منشوری یا کد 6172RC از چراغ های پرفروش سقفی این برند است. تمام محصولات برند مودی (ویمکس) دارای حداقل یکسال تا 18 ماه ضمانت تعویض در ادیسون کالا می باشد. این مدل چراغ میتوانید جایگیزین لوستر شود و با ظاهر مدرن و قیمت مناسب گزینه ی مناسبی برایتان خواهد بود. سه حالته بودن آن یعنی همزمان چراغی با سه رنگ نور متفاوت خواهید داشت. با هر بار خاموش و روشن کردن چراغ رنگ نور یکبار مهتابی(سفید)، یکبار آفتابی(زرد) و یکبار استاندارد (طبیعی یا نچرال یا یخی) خواهد شد. درون چراغ از 72 عدد چیپ ال ای دی smd  لنزدار در رنگ مهتابی و آفتابی استفاده شده است. در رنگ نوردهی مهتابی، 36 عدد چراغ مهتابی، در رنگ آفتابی 36 عدد چراغ آفتابی و استاندارد تمام 72 عدد smd درون چراغ روشن خواهد شد. پس بیشترین نوردهی یا توان 72 وات چراغ را در نوردهی استاندارد خواهید داشت. جنس بدنه یا پشته محصول از آلومینیوم با رنگ پودری الکترواستاتیک و جنس رویه از پلی کرینات می باشد. نحوه نصب این محصول بسیار ساده می باشد و رویه محصول به صورت پیچی باز شده و جای سه عدد پیچ داشته و می توانید با رولپلاک آن را به سقف متصل کنید. همچنین پیج و رول پلاک درون جعبه جهت نصب قرار داده شده است.

چراغ دکوراتیو دو طرفه مربع قابل تنظیم 6 وات مودی

تومان309.000
چراغ دکوراتیو دو طرفه مربع قابل تنظیم 6 وات مودی محصولی که روی هر دیواری نصب شده جلوه و زیبایی خاصی به محیط بخشیده است. این محصول تولید شرکت مودی با گارانتی 18 ماهه در نور آفتابی و مهتابی و بدنه مشکی و سفید تولید و عرضه میشود. این چراغ نوری به شکل V تولید می کند که ویژگی منحصربه فرد این چراغ قابل تنظیم بودن زاویه نور این چراغ هست. این چراغ دکوراتیو ال ای دی دو طرفه عمدتا جهت نورپردازی نما، فضای داخل، دیوارها، ستون ها ، راهروها و.... به کار می رود. چراغ دکوراتیو دوطرفه مربع نصبی بسیار آسان دارد که میتوان آن را هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی نصب نمود. یکی دیگر از ویژگی های این چراغ همراه نداشتن درایو یا مدار مجزا میباشد که کافیست سیم برق چراغ را به  برق وصل کرد. هر سمت این چراغ  3 وات میباشد که در مجموع مقدار توان مصرفی این چراغ 6 وات میباشد . این چراغ با برقی شهری (220 ولت ) و فرکانس 50-60 HZ کار میکند و طول عمری حدود 25000 ساعت دارد.

چراغ سقفی طرح برگ سه حالته مودی با ضمانت مدل IR-MD6172R-F

تومان927.000
چراغ سقفی پنلی 72 وات طرح برگ مودی از چراغ های شیک سقفی می باشد که از زیبایی خاصی برخوردار است. این محصول ساخت برند مودی می باشد و دارای حداقل یکسال ضمانت تعویض در ادیسون کالا می باشد. سه حالته بودن این چراغ ویژگی خوبی است که می توانید همزمان با خاموش یا روشن کردن محصول رنگ نور آن را به رنگ دلخواه در بیاورید. یعنی یکبار با خاموش روشن کردن رنگ مهتابی(سفید)، یکبار رنگ آفتابی(زرد) و یکبار به رنگ استاندارد(نچرال یا رنگی بین سفید و زرد) تبدیل می شود. در حالت رنگ استاندارد چراغ 72 وات نوردهی دارد و در حالت مهتابی یا آفتابی 36 وات. همچنین می توان نتیجه گرفت تعداد چیپ های کار شده درون آن 36 عدد مهتابی یک وات و 36 عدد آفتابی یک وات است. جنس رویه محصول از پلاستیک و جنس بدنه از آلومینیوم برای دفع بهتر حرارت می باشد. چراغ می تواند بهترین جایگزین برای لوستر یا پنل های سقفی روکار در اتاق، نشیمن، سالن و ... در خانه، مغازه، محل کار یا ... برای شما باشد. چراغ نصب آسانی داشته و تنها می توانید رویه محصول را که به حالت پیچی باز می شود برداشته و آن را در محل تعبیه شده پیچ کنید.

لامپ 12 وات LED حبابی مودی

تومان39.500
لامپ های حبابی ال ای دی مودی از لامپ های حبابی ال ای دی کم مصرف می باشد. این نوع لامپ یکی از پرکاربردترین لامپها در مصارف خانگی میباشد که نور های مهتابی  ، افتابی و استاندارد تولید و عرضه می شود. تمامی لامپهای مودی دارای گارانتی تعویض بیش از یکسال میباشند. کاربرد لامپهای حبابی در مصارف خانگی و دیگر مصارف می باشد برای مثال سرویس بهداشتی ، انباری ،و مکان های کوچک و … این لامپ ال ای دی دارای هیت سینگ آلومینیومی با روکش پلاستیک است که ضمن زیبایی ، انتقال حرارت را به خوبی انجام داده و باعث طول عمر بالای محصول می شود. سرپیچ این محصول از نوع معمولی یا به اصطلاح E27 می باشد. مقدار نوردهی این لامپ 12 وات 1150 لومن می باشد. از دیگر محصولات شرکت مودی لامپ لوستری اشکی مودی 7 وات ، لامپ 9 وات حبابی ، لامپ 12 وات حبابی ، لامپ استوانه 50 وات مودی ، لامپ استوانه 60 وات مودی که در ادیسون کالا موجود میباشد.

عکس محصول

کد محصول

برند تعداد در هر کارتن قیمت مصرفکننده )تومان( مشخصات توضیحات

 ریسه شلنگی 220 ولت 5730 تک ردیفه ، وایلرلس بدنه سفید 120 لامپ

 MD-220V-5730-12010N  ریسه شلنگی 220 ولت

5730 تک ردیفه، وایرلس  بدنه سفید 120 لامپ

 مودی5041.300

نوع چیپ: 5730 تک لاین

توان مصرفی یک متر: 7 وات شارنوری یک متر: 600 لومن ضخامت: 10 میلیمتر ، یک سال ضمانت

نور آفتابی ،

مهتابی، یخی ،آبی

100نور انبهای

 ریسه شلنگی 220 ولت 2835 تک ردیفه وایرلس بدنه سفید

MD-2835-9mm-120ND ریسه شلنگی 220 ولت

2835 تک ردیفه، وایرلس بدنه سفید 120 لامپ

 مودی10036.500نوع چیپ: 2835 تک لاین توان مصرفی یک متر: 7 وات شارنوری یک متر: 580 لومن ضخامت: 10 میلیمتر ، یک سال ضمانت

نور آفتابی ،

مهتابی، آبی ،انبهای و یخی

 ریسه شلنگی 220 ولت 5730 دو ردیفه روکش سفید 120 لامپ با 10 سوکت رایگان

WB-NT-5730-120D  ریسه شلنگی 220 ولت 5730 دو ردیفه روکش سفید 120 لامپ همراه با 10 عدد سوکت رایگان نویگیت100 

نوع چیپ: 5730 دو لاین

توان مصرفی یک متر: 7 وات شارنوری یک متر: 560 لومن ضخامت: 10 میلیمتر ، دارای ضمانت

نور آفتابی ،

مهتابی، آبی و بنفش

 نور انبهای

 ریسه شلنگی 220 ولت دوردیفه روکش سفید 120 لامپ با 10 عدد سوکت رایگان

44OP-220V-5730-88D-IP  ریسه شلنگی 220 ولت 5730 دو ردیفه روکش سفید 88 لامپ همراه با 10 عدد سوکت رایگان اپتونیکا100 نوع چیپ: 5730 دو لاین توان مصرفی یک متر: 6 وات شارنوری یک متر: 480 لومن ضخامت: 10 میلیمتر ، دارای ضمانت

نور

آفتابی، مهتابی ،آبی، صورتی و انبهای

 ریسه شلنگی 220 ولت 5730 دو ردیفه روکش سفید 120 لامپ با 10 سوکت رایگان

WB-NT-5730-88D  ریسه شلنگی 220 ولت 5730 دو ردیفه روکش سفید 88 لامپ همراه با 10 عدد سوکت رایگان نویگیت 100 نوع چیپ: 5730 دو لاین توان مصرفی یک متر: 6 وات شارنوری یک متر: 480 لومن ضخامت: 10 میلیمتر ، دارای ضمانت

نور

آفتابی، مهتابی ،آبی، صورتی و انبهای

ریسه شلنگی 220 ولت 2835 تک ردیفه 78 لامپ سه بعدی لنزدار

WB-NT-3737-78D  ریسه شلنگی 220 ولت

2835 تک ردیفه

78 لامپ سه بعدی لنزدار  متراژ حک شده روی بدنه

نویگیت  10028.800

نوع چیپ: 2835 تک لاین

توان مصرفی یک متر: 7 وات شارنوری یک متر: 800 لومن ضخامت: 10 میلیمتر ، دارای ضمانت

نور

آفتابی، مهتابی ،آبی و بنفش

 OP-220V-2835-60D  ریسه شلنگی 220 ولت

OP-220V-2835-60D  ریسه شلنگی 220 ولت

2835 تک ردیفه

60 لامپ سه بعدی لنزدار متراژ حک شده روی بدنه

اپتونیکا 10026.150

نوع چیپ: 2835 تک لاین

توان مصرفی یک متر: 5 وات شارنوری یک متر: 600 لومن ضخامت: 10 میلیمتر ، دارای ضمانت

نور آفتابی ،

مهتابی و آبی موجود

 ریسه 220 ولت شلنگی 5050 rgb تک ردیفه 60 لامپه

 MD-5050-60D RGB 10mm  5050 ریسه شلنگی 220 ولت

 RGB

تک ردیفه 60 لامپ

مودی 100 

نوع چیپ: 5050 تک لاین

توان مصرفی یک متر: 10 وات

 ضخامت: 10 میلیمتر 1 سال ضمانت به همراه سوکت، کنترلر دکمهای رایگان

هفت رنگ
کنترلر دکمه ای ریسه rgb

RGB Controller 10mm

 220V

کنترلر دکمه ای ریسه RGB

مودی -17.500کنترلر دکمهای ریسه RGB ضخامت 10 میلیمتر موجود

 LED Strip Driver wire  220V 10MM 8A 3737-60D

LED Strip Driver wire  220V 10MM 8A 3737-60D نویگیت-13.500

سوکت ریسه شلنگی 220 ولت

2835 تک ردیفه

موجود

 سوکت ریسه شلنگی10 میلی متری 2 آمپر

LED Strip Driver Wire 2A

 10MM

 مودی-12.000سوکت ریسه شلنگی10 میلی متری 2 آمپر موجود

 LED Strip Driver Wire 4A

LED Strip Driver Wire 4A

 10MM

 مودی-13.400سوکت ریسه شلنگی 10 میلی متری 4 آمپر موجود

   سوکت ریسه شلنگی وایرلس مودی

  سوکت ریسه شلنگی وایرلس مودی مودی-20.000سوکت ریسه شلنگی وایرلس مودی موجود
 OPTONICA LED Panel      

  درایور پنل سرامیکی 18 وات اپتنیکا

Lamp OP-15194C 18W  Driver اپتونیکا -20.000 درایور پنل سرامیکی 18 وات اپتنیکا موجود

ریموت کنترل 4 کانال

IR-MD02

ریموت کنترل 4 کانال

 مودی 60174.000

ابعاد ریموت: 110 × 42 × 12 میلیمتر

ابعاد گیرنده : 80 × 50 × 22 میلیمتر دارای 4 کانال خروجی

پایه جهت نصب روی دیوار برد ریموت بیش از 20 متر

موجود

لامپ لوستری 7 وات مودی

IR-MD1407

 لامپ لوستری 7 وات

 مودی10021.500

توان: 7 وات  ،ابعاد: 132*36 میلیمتر شار نوری: 360 لومن

زاویه تابش: 180 درجه، شاخص نمود رنگ: >80

نور آفتابی و مهتابی موجود

  لامپ حبابی 9 وات

IR-MD1209

 لامپ حبابی 9 وات

 مودی10022.000

توان: 9 وات،  ابعاد: 118*60 میلیمتر شار نوری: 750 لومن

زاویه تابش: 180 درجه، شاخص نمود رنگ: >80

نور آفتابی و مهتابی موجود

 لامپ حبابی 12 وات

IR-MD1212

 لامپ حبابی 12 وات

 مودی10027.000

توان: 12 وات،  ابعاد: 135*70 میلیمتر شار نوری: 1150 لومن

زاویه تابش: 180 درجه، شاخص نمود رنگ: >80

نور آفتابی و مهتابی موجود
لامپ استوانه ای 30 وات

IR-MD1320

 لامپ حبابی استوانهای 20 وات

 مودی5053.800

توان: 20 وات،  ابعاد: 158*80 میلیمتر شار نوری: 1700 لومن

زاویه تابش: 270 درجه، شاخص نمود رنگ: >80

نور آفتابی و مهتابی موجود

 لامپ استوانه ای 30 وات

IR-MD1330

 لامپ حبابی استوانهای 30 وات

 مودی5095.000

توان: 30 وات،  ابعاد: 172*100 میلیمتر شار نوری: 2700 لومن

زاویه تابش: 200 درجه، شاخص نمود رنگ: >80

نور مهتابی موجود

 لامپ حبابی استوانهای 40 وات 

IR-MD1340

 لامپ حبابی استوانهای 40 وات

 مودی30129.000

توان: 40 وات،  ابعاد: 225*80 میلیمتر شار نوری: 2200 لومن

زاویه تابش: 270 درجه، شاخص نمود رنگ: >80

نور آفتابی و مهتابی موجود

 لامپ استوانه ای 50 وات مودی

IR-MD1350

 لامپ حبابی استوانهای 50 وات

 مودی20160.000

توان: 50 وات،  ابعاد: 225*140 میلیمتر شار نوری: 4000 لومن

زاویه تابش: 200 درجه، شاخص نمود رنگ: >80

نور آفتابی و مهتابی موجود
 لامپ حبابی استوانهای 60 وات

IR-MD1360

 لامپ حبابی استوانهای 60 وات

 مودی20215.000

توان: 60 وات،  ابعاد: 290*165 میلیمتر شار نوری: 4200 لومن

زاویه تابش: 270 درجه، شاخص نمود رنگ: >80

نور آفتابی و مهتابی موجود

  چراغ سولهای 100 وات مودی

IR-MD86100

 چراغ سولهای 100 وات مودی

 مودی36436.000

توان: 100 وات، شار نوری: 7500 لومن

شاخص نمود رنگ: >85 یک سال ضمانت

نور مهتابی موجود

  چراغ سولهای 150 وات مودی

IR-MD86150

 چراغ سولهای 150 وات مودی

 مودی40700.000

توان: 150 وات، شار نوری: 10500 لومن

شاخص نمود رنگ: >85 یک سال ضمانت

نور مهتابی موجود

 چراغ سوله ای 200 وات مودی 

IR-MD86200

 چراغ سوله ای 200 وات مودی

 مودی40963.000

توان: 200 وات، شار نوری: 14000 لومن

شاخص نمود رنگ: >85 یک سال ضمانت

نور مهتابی موجود

 

 IR-MD4220     
چراغ سقفی و دیواری مودی 20وات

چراغ سقفی و دیواری بیضی مودی

20وات

مودی  16107.500

توان: 20 وات، شار نوری: 1540 لومن

طول: 270 میلیمتر ، عرض: 145 میلیمتر زاویه تابش: 120 درجه، شاخص نمود رنگ: >70

نور آفتابی و مهتابی موجود
IR-MD4220 SENSOR چراغ سقفی و دیواری بیضی سنسور دار مودی 20وات160.000
چراغ سقفی و دیواری گرد مودی 20وات

 IR-MD4120

چراغ سقفی و دیواری گرد مودی

20وات ساخت ایران

مودی  20107.500

توان: 20 وات، شار نوری: 1540 لومن

ابعاد بیرونی: 225 میلیمتر ، عمق: 66 میلیمتر زاویه تابش: 120 درجه، شاخص نمود رنگ: >70

نور مهتابی موجود

چراغ دیواری اپتونیکا 10وات

 IR-OP6310

چراغ دیواری اپتونیکا 10وات ساخت ایران

اپتونیکا 60120.000

توان: 10 وات، شار نوری: 800 لومن

ابعاد طول: 260 میلیمتر، عرض: 120 میلیمتر عمق: 38 میلیمتر

زاویه تابش: 180 درجه، شاخص نمود رنگ: >00

سه رنگ

 چراغ SMD 7 وات اپتونیکا

OP-DLQ5207R چراغ SMD 7 وات ساخت ایران

اپتونیکا  12016.900

توان: 7 وات، ابعاد برش: 80 میلیمتر ابعاد بیرونی: 110 میلیمتر

عمق برش: 33 میلیمتر، شاخص نمود رنگ: >70 شار نوری: 550 لومن، زاویه تابش: 120 درجه

نور آفتابی و مهتابی موجود
21.400سه رنگ

 چراغ 7 وات smd دور شیشه

 OP-5207 GLASS

چراغ  SMD 7 وات، دور شیشه ساخت ایران

اپتونیکا  12021.400

توان: 7 وات ،ابعاد برش: 80 میلیمتر ابعاد بیرونی: 130 میلیمتر

عمق برش: 33 میلیمتر، شاخص نمود رنگ: >70 شار نوری: 550 لومن، زاویه تابش: 120 درجه

نور آفتابی و مهتابی موجود
22.800سه رنگ
چراغ 8 وات smd مودی

 MD-DLQ4808R SMD

چراغ SMD 8 وات ساخت ایران

مودی 10040.000

توان: 8 وات، ابعاد برش: 80 میلیمتر ابعاد بیرونی: 105 میلیمتر

عمق برش: 50 میلیمتر، شاخص نمود رنگ: >70 شار نوری: 550 لومن، زاویه تابش: 120 درجه

نور آفتابی و مهتابی موجود
42.500سه رنگ

 چراغ SMD توکار 18 وات ساخت ایران

 IR-OP5218R

چراغ SMD توکار 18 وات ساخت ایران

اپتونیکا  6067.500

توان: 18 وات، ابعاد برش: 150 میلیمتر ابعاد بیرونی: 175 میلیمتر

عمق برش: 30 میلیمتر، شاخص نمود رنگ: >70 شار نوری: 1350 لومن، زاویه تابش: 120 درجه

نور آفتابی و مهتابی موجود

چراغ SMD توکار 18 وات ساخت ایران

 IR-OP5224R

چراغ SMD توکار 24 وات ساخت ایران

اپتونیکا  3095.000

توان: 24 وات، ابعاد برش: 200 میلیمتر ابعاد بیرونی: 220 میلیمتر

عمق برش: 30 میلیمتر، شاخص نمود رنگ: >70 شار نوری: 1920 لومن، زاویه تابش: 120 درجه

نور آفتابی و مهتابی موجود

 چراغ SMD 30وات اپتنیکا

 IR-OP5230R

چراغ SMD توکار 30 وات ساخت ایران

اپتونیکا  20121.300

توان: 30 وات، ابعاد برش: 200 میلیمتر ابعاد بیرونی: 225 میلیمتر

عمق برش: 40 میلیمتر، شاخص نمود رنگ: >70 شار نوری: 1650 لومن، زاویه تابش: 120 درجه

نور آفتابی و مهتابی موجود

 چراغ SMD 30وات اپتنیکا روکار

 IR-OP5230R-MZ

 چراغ SMD روکار 30 وات  ساخت ایران

اپتونیکا  20133.800

توان: 30 وات

ابعاد بیرونی: 220 میلیمتر

قطر: 40 میلیمتر، شاخص نمود رنگ: >70 شار نوری: 1650 لومن، زاویه تابش: 120 درجه

نور آفتابی و مهتابی موجود
چراغ SMD توکار 30 وات اپتونیکا

 IR-OP5230S

چراغ SMD توکار 30 وات ساخت ایران

اپتونیکا  30120.000

توان: 30 وات، ابعاد برش: 200 میلیمتر ابعاد بیرونی: 225 میلیمتر

عمق برش: 40 میلیمتر، شاخص نمود رنگ: >70 شار نوری: 1800 لومن، زاویه تابش: 120 درجه

نور آفتابی و

مهتابی و یخی موجود

 چراغ SMD روکار 30 وات  ساخت ایران

 IR-OP5230S-MZ

 چراغ SMD روکار 30 وات  ساخت ایران

اپتونیکا  30134.000

توان: 30 وات

ابعاد بیرونی: 220 میلیمتر

قطر: 40 میلیمتر، شاخص نمود رنگ: >70 شار نوری: 1800 لومن، زاویه تابش: 120 درجه

نور آفتابی و

مهتابی و یخی موجود

 چراغ SMD توکار 50 وات ساخت ایران

 IR-OP5250R

چراغ SMD توکار 50 وات ساخت ایران

اپتونیکا  10294.000

توان: 50 وات، ابعاد برش: 200 میلیمتر ابعاد بیرونی: 225 میلیمتر

عمق برش: 60 میلیمتر، شاخص نمود رنگ: >80 شار نوری: 4000 لومن، زاویه تابش: 120 درجه

نور آفتابی و مهتابی موجود

 چراغ چشمی COB ثابت 3 وات گرد

 IR-OP9103R 3W  ثابت COB چراغ چشمی

3 وات گرد

اپتونیکا 20020.300

توان: 3 وات، ابعاد برش: 38 میلیمتر ابعاد بیرونی: 50 میلیمتر

عمق برش: 24 میلیمتر، شاخص نمود رنگ: >70 شار نوری: 210 لومن، زاویه تابش: 120 درجه

نور آفتابی و مهتابی موجود
چراغ چشمی COB ثابت 3 وات مربع

IR-OP9103S 3W چراغ چشمی COB ثابت

3 وات مربع

اپتونیکا 20020.300

توان: 3 وات ،ابعاد برش: 38 میلیمتر ابعاد بیرونی: 50 میلیمتر

عمق برش: 24 میلیمتر، شاخص نمود رنگ: >70 شار نوری: 210 لومن، زاویه تابش: 120 درجه

نور آفتابی و مهتابی موجود

 چراغ چشمی COB متحرک 3وات گرد

 IR-MD9203R 3W  متحرک COB چراغ چشمی

3 وات گرد

مودی  40020.300

توان: 3 وات، ابعاد برش: 45 میلیمتر ابعاد بیرونی: 52 میلیمتر

عمق برش: 34 میلیمتر، شاخص نمود رنگ: >70 شار نوری: 210 لومن، زاویه تابش: 120 درجه

نور آفتابی موجود

 چراغ چشمی COB متحرک 3وات مربع

 IR-MD9203S 3W  متحرک COB چراغ چشمی

3 وات مربع

مودی  40024.000

توان: 3 وات، ابعاد برش: 45 میلیمتر ابعاد بیرونی: 52 میلیمتر

عمق برش: 34 میلیمتر، شاخص نمود رنگ: >70 شار نوری: 210 لومن، زاویه تابش: 120 درجه

نور آفتابی موجود
چراغ چشمی COB ثابت ویمکس 3وات گرد

 IR-V9303R-A 3W  ثابت COB چراغ چشمی

3 وات گرد

ویمکس 20027.000

توان: 3 وات، ابعاد برش: 40 میلیمتر ابعاد بیرونی: 50 میلیمتر

عمق برش: 27 میلیمتر، شاخص نمود رنگ: >70 شار نوری: 200 لومن، زاویه تابش: 120 درجه

نور آفتابی و مهتابی موجود

 چراغ چشمی COB ثابت ویمکس 3وات گرد B

 IR-V9303R-B 3W  ثابت COB چراغ چشمی

3 وات گرد

ویمکس  20027.000

توان: 3 وات، ابعاد برش: 40 میلیمتر ابعاد بیرونی: 50 میلیمتر

عمق برش: 27 میلیمتر، شاخص نمود رنگ: >70 شار نوری: 200 لومن، زاویه تابش: 120 درجه

نور آفتابی و مهتابی موجود
 

 IR-V9303S-A 3W  ثابت COB چراغ چشمی

3 وات مربع

ویمکس  20028.200

توان: 3 وات، ابعاد برش: 40 میلیمتر ابعاد بیرونی: 50 میلیمتر

عمق برش: 27 میلیمتر ،شاخص نمود رنگ: >70 شار نوری: 200 لومن، زاویه تابش: 120 درجه

نور آفتابی و مهتابی موجود
 

 IR-V9303S-B 3W  ثابت COB چراغ چشمی

3 وات مربع

ویمکس  20028.200

توان: 3 وات، ابعاد برش: 40 میلیمتر ابعاد بیرونی: 50 میلیمتر

عمق برش: 27 میلیمتر، شاخص نمود رنگ: >70 شار نوری: 200 لومن، زاویه تابش: 120 درجه

نور آفتابی و مهتابی موجود

 چراغ COB لنزدار 7 وات متحرک اپتونیکا

 IR-OP5607R-A

چراغ COB لنزدار 7 وات متحرک  ساخت ایران

اپتونیکا 12020.200

توان: 7 وات، ابعاد بیرونی: 110 میلیمتر ابعاد برش: 80 میلیمتر

عمق برش: 33 میلیمتر، شاخص نمود رنگ: >70 شار نوری: 400 لومن، زاویه تابش: 120 درجه

نور آفتابی و مهتابی موجود

 چراغ COB لنزدار 8 وات متحرک ساخت ایران

 IR-MD4608

چراغ COB لنزدار 8 وات متحرک ساخت ایران

مودی 10040.000

توان: 8 وات، ابعاد برش: 80 میلیمتر ابعاد بیرونی: 100 میلیمتر

عمق برش: 50 میلیمتر، شاخص نمود رنگ: >80 شار نوری: 800 لومن، زاویه تابش: 90 درجه

نور آفتابی و مهتابی موجود

 چراغ COB توکار 15 وات

 IR-OP5615R

چراغ COB توکار 15 وات ساخت ایران

اپتونیکا  3096.300

توان: 15 وات، ابعاد برش: 150 میلیمتر ابعاد بیرونی: 165 میلیمتر

عمق برش: 30 میلیمتر، شاخص نمود رنگ: >80 شار نوری: 1200 لومن، زاویه تابش: 120 درجه

نور آفتابی و مهتابی موجود

  چراغ COB توکار 30 وات اپتونیکا

 OP-DLQ5630R

چراغ COB توکار 30 وات ساخت ایران

اپتونیکا 20121.300

توان: 30 وات، ابعاد برش: 200 میلیمتر ابعاد بیرونی: 225 میلیمتر

عمق برش: 40 میلیمتر، شاخص نمود رنگ: >70 شار نوری: 2500 لومن، زاویه تابش: 120 درجه

نور آفتابی و مهتابی موجود
چراغ cob روکار 30 وات اپتونیکا

 OP-DLM5630R-MZ

چراغ COB روکار 30 وات ساخت ایران

اپتونیکا  20133.800

توان: 30 وات

ابعاد بیرونی: 225 میلیمتر

قطر: 40 میلیمتر، شاخص نمود رنگ: >70 شار نوری: 2500 لومن، زاویه تابش: 120 درجه

نور آفتابی و مهتابی موجود

 چراغ cob توکار 50 وات اپتونیکا

 IR-OP5650R 50W

چراغ COB توکار 50 وات ساخت ایران

اپتونیکا  20294.000

توان: 50 وات، ابعاد برش: 200 میلیمتر ابعاد بیرونی: 223 میلیمتر

عمق برش: 58 میلیمتر، شاخص نمود رنگ: >70 شار نوری: 4000 لومن، زاویه تابش: 120 درجه

نور آفتابی و مهتابی موجود

 پروژکتور 100وات smd مودی بدنه سفید

IR-MD28100 100W پروژکتور 100 وات SMD بدنه سفید و مشکی ساخت ایرانمودی 10400.000

توان: 100 وات ،65IP

شارنوری: 10000 لومن، شاخص نمود رنگ: >80 زاویه تابش: 120 درجه

نور آفتابی و مهتابی موجود

  پروژکتور 50 وات smd موی بدنه سفید

 IR-MD2850 50W

پروژکتور 50 وات SMD بدنه سفید و مشکی ساخت ایران

مودی 20207.500

توان: 50 وات ،65IP

شارنوری: 4500 لومن، شاخص نمود رنگ: >80 زاویه تابش: 120 درجه

نور آفتابی و مهتابی موجود

پروژکتور 30 وات SMD 

 IR-MD2830 30W

پروژکتور 30 وات SMD بدنه سفید و مشکی ساخت ایران

مودی  60148.000

توان: 30 وات ،65IP

شارنوری: 2700 لومن، شاخص نمود رنگ: >80 زاویه تابش: 120 درجه

نور آفتابی و مهتابی موجود

 پروژکتور 200 وات smd مودی بدنه سفید

 IR-MD2820 20W

پروژکتور 20 وات SMD بدنه سفید و مشکی ساخت ایران

مودی  80133.800

توان: 20 وات ،65IP

شارنوری: 1800 لومن، شاخص نمود رنگ: >80 زاویه تابش: 120 درجه

نور آفتابی و مهتابی موجود

چراغ ریلی 30 وات COB اپتونیکا بدنه مشکی

IR-OP2230B 30W

 چراغ ریلی 30 واتCOB  اپتونیکا

بدنه مشکی

اپتونیکا 50173.800

توان: 30 وات، ابعاد: 86*122*172 میلیمتر

شار نوری: 2500 لومن، زاویه تابش: 24 درجه

شاخص نمود رنگ: > 85

بدنه مشکی و سفید

نور آفتابی و مهتابی موجود

  چراغ ریلی 30 واتCOB  مودی بدنه مشکی

IR-MD2130 30W

 چراغ ریلی 30 واتCOB  مودی بدنه مشکی

مودی 30186.300

توان: 30 وات، ابعاد: 165*90*140 میلیمتر

شار نوری: 2700 لومن، زاویه تابش: 18 درجه

شاخص نمود رنگ: > 80

بدنه مشکی و سفید

نور آفتابی و مهتابی موجود

  چراغ ریلی 50 واتCOB  مودی بدنه مشکی

IR-MD2150 50W

 چراغ ریلی 50 واتCOB  مودی بدنه مشکی

مودی  20269.000

توان: 50 وات، ابعاد: 180*95*140 میلیمتر

شار نوری: 4000 لومن، زاویه تابش: 18 درجه

شاخص نمود رنگ: > 80

بدنه مشکی و سفید

نور آفتابی و مهتابی موجود

 چراغ ریلی 10 واتCOB  مودی

IR-MD2410 10W

 چراغ ریلی 10 واتCOB  مودی

مودی  5095.000

توان: 10 وات، ابعاد: 50*50*140 میلیمتر

شار نوری: 800 لومن، زاویه تابش: 120 درجه

شاخص نمود رنگ: > 75

بدنه مشکی و سفید

نور آفتابی و مهتابی موجود

  چراغ ریلی 20 واتCOB  مودی

IR-MD2420 20W

 چراغ ریلی 20 واتCOB  مودی

مودی  30120.000

توان: 20 وات، ابعاد: 60*60*150 میلیمتر

شار نوری: 1600 لومن، زاویه تابش: 120 درجه

شاخص نمود رنگ: > 75

بدنه مشکی و سفید

نور آفتابی و مهتابی موجود

  چراغ جت لایت 10 وات اپتونیکا

IR-OP2610 10W

 چراغ جت لایت 10 وات اپتونیکا

اپتونیکا  20269.000

توان: 10 وات، ابعاد: 83*133 میلیمتر  دارای استانداردIP65  زاویه تابش: 120 درجه

جنس محصول: آلومینیوم و پلاستیک

بدنه مشکی و سفید

نور آفتابی موجود

 پنل فنر متغیر

IR-MD1710R

پنل فنر متغیر 10 وات تمامنور توکار  گرد

 مودی 10052.500

توان 10 وات ، شاخص نمود رنگ >70 ابعاد برش: 40 تا 90 میلیمتر

شار نوری: 840 لومن ، زاویه تابش: 180 درجه

نور مهتابی و

آفتابی موجود

IR-MD1716R

پنل فنر متغیر 16 وات تمامنور توکار  گرد

 مودی 6080.700

توان 16 وات ، شاخص نمود رنگ >70 ابعاد برش: 40 تا 105 میلیمتر

شار نوری: 1350 لومن ، زاویه تابش: 180 درجه

نور مهتابی و

آفتابی موجود

IR-MD1724R

پنل فنر متغیر 24 وات تمامنور  توکار گرد

 مودی 40133.800

توان 24 وات ، شاخص نمود رنگ >70 ابعاد برش: 40 تا 155 میلیمتر

شار نوری: 2000 لومن ، زاویه تابش: 180 درجه

نور مهتابی و

آفتابی موجود

IR-MD1736R

پنل فنر متغیر 36 وات تمامنور  توکار گرد

 مودی 30173.800

توان 36 وات ، شاخص نمود رنگ >70 ابعاد برش: 40 تا 210 میلیمتر

شار نوری: 3000 لومن ، زاویه تابش: 180 درجه

نور مهتابی و

آفتابی موجود

پنل فنر متغیر 24 وات تمامنور توکار مربع

IR-MD1724S

پنل فنر متغیر 24 وات تمامنور توکار مربع

مودی 30147.500

توان 24 وات ، شاخص نمود رنگ >70 ابعاد برش: 40 تا 155 میلیمتر

شار نوری: 2400 لومن ، زاویه تابش: 180 درجه

نور مهتابی موجود

  پنل 18 وات تمامنور روکار گرد

IR-MD1718R-MZ

 پنل 18 وات تمامنور روکار گرد

مودی  5093.200توان 18 وات ، شاخص نمود رنگ >70 ابعاد: 120 میلیمتر، قطر: 40 میلیمتر شار نوری: 1400 لومن ، زاویه تابش: 180 درجه

نور مهتابی و

آفتابی موجود

 پنل 18 وات تمامنور روکار مربع 

IR-MD1718S-MZ

 پنل 18 وات تمامنور روکار مربع

مودی  5099.400توان 18 وات ، شاخص نمود رنگ >70 ابعاد: 110 میلیمتر، قطر: 40 میلیمتر شار نوری: 1400 لومن ، زاویه تابش: 180 درجه

نور مهتابی و

آفتابی موجود

پنل 24 وات تمامنور روکار گرد 

IR-MD1724R-MZ

پنل 24 وات تمامنور روکار گرد

مودی 40147.500توان 24 وات ، شاخص نمود رنگ >70 ابعاد: 170 میلیمتر، قطر: 40 میلیمتر شار نوری: 2000 لومن ، زاویه تابش: 180 درجه

نور مهتابی و

آفتابی موجود

 پنل 24 وات تمامنور روکار مربع

IR-MD1724S-MZ

 پنل 24 وات تمامنور روکار مربع

مودی  40160.000توان 24 وات ، شاخص نمود رنگ >70 ابعاد: 170 میلیمتر، قطر: 40 میلیمتر شار نوری: 2000 لومن ، زاویه تابش: 180 درجه

نور مهتابی و

آفتابی موجود

  پنل 36 وات تمامنور روکار گرد

IR-MD1736R-MZ

 پنل 36 وات تمامنور روکار گرد

مودی  30186.300توان 36 وات ، شاخص نمود رنگ >70 ابعاد: 220 میلیمتر، قطر: 40 میلیمتر شار نوری: 3600 لومن ، زاویه تابش: 180 درجه

نور مهتابی و

آفتابی موجود

  پنل 36 وات تمامنور روکار مربع

IR-MD1736S-MZ

 پنل 36 وات تمامنور روکار مربع

مودی  30186.300توان 36 وات ، شاخص نمود رنگ >70 ابعاد: 220 میلیمتر، قطر: 40 میلیمتر شار نوری: 3600 لومن ، زاویه تابش: 180 درجه

نور مهتابی و

آفتابی موجود

پنل سرامیکی توکار 18 وات گرد 

 OP-15194C (18W)

پنل سرامیکی توکار 18 وات گرد

اپتونیکا 4042.000ابعاد برش: 210 میلیمتر،ابعاد بیرونی: 225میلیمتر عمق برش: 25 میلیمتر، شاخص نمود رنگ: >70 شار نوری: 1300 لومن، زاویه تابش: 120 درجه نور آفتابی موجود

 پنل60 در 60 مودی 60وات

IR-MD1660 60W پنل 60 *60 - 60 وات مودی10387.500

توان: 60 وات

ابعاد: 30*595*595 میلیمتر شاخص نمود رنگ: >80

شار نوری: 4200 لومن، زاویه تابش: 120 درجه

نور آفتابی ،

مهتابی و یخی موجود

پنل60 در 60 مودی 80واتIR-MD1680 80W پنل 60 *60 - 80 وات مودی10425.000

توان: 80 وات

ابعاد: 30*595*595 میلیمتر شاخص نمود رنگ: >80

شار نوری: 5600 لومن، زاویه تابش: 120 درجه

نور یخی و مهتابی موجود

  پنل 60 *60 - 96 وات

IR-MD1896S 96W

 پنل 60 *60 - 96 وات

 مودی10494.000

توان: 96 وات

ابعاد: 30*595*595 میلیمتر شاخص نمود رنگ: >70

شار نوری: 10000 لومن، زاویه تابش: 120 درجه

نور مهتابی و ترکیبی موجود
پنل 30 *120 - 50 واتIR-MD1650 50W پنل 30 *120 - 50 وات مودی8388.000

توان: 50 وات

ابعاد: 30*300*1200 میلیمتر شاخص نمود رنگ: >80

شار نوری: 5450 لومن ،زاویه تابش: 120 درجه

نور آفتابی ،

مهتابی و یخی موجود

 پنل 60 *120 - 100 وات

IR-MD16100 100W

 پنل 60 *120 - 100 وات

 مودی6738.000

توان: 100 وات

ابعاد: 30*600*1200 میلیمتر

شاخص نمود رنگ: >80

شار نوری: 12500 لومن، زاویه تابش: 120 درجه

نور مهتابی موجود

 براکت 40 وات 60 سانتی اپتونیکا 

IR-OP3440-B

 براکت 40 وات 60 سانتی اپتونیکا

 اپتونیکا20107.500

توان: 40 وات، ابعاد: 24*75*600 میلیمتر

شار نوری: 3000 لومن، زاویه تابش: 120 درجه

شاخص نمود رنگ: >70

نور مهتابی و

آفتابی موجود

 براکت 80 وات 120 سانتی اپتونیکا

IR-OP3480-B

 براکت 80 وات 120 سانتی اپتونیکا

 اپتونیکا20227.500

توان: 80 وات، ابعاد: 24*75*1200 میلیمتر

شار نوری: 6300 لومن، زاویه تابش: 120 درجه

شاخص نمود رنگ: >70

نور مهتابی و

آفتابی موجود

 براکت 50 وات 60 سانتی مودی

IR-MD3450-A

 براکت 50 وات 60 سانتی مودی

 مودی20152.500

توان: 50 وات، ابعاد: 30*108*600 میلیمتر

شار نوری: 4000 لومن، زاویه تابش: 120 درجه

شاخص نمود رنگ: >80

نور مهتابی و

آفتابی موجود

 براکت 100 وات 120 سانتی مودی

IR-MD34100-A

 براکت 100 وات 120 سانتی مودی

 مودی20294.000

توان: 100 وات، ابعاد: 30*108*1200 میلیمتر

شار نوری: 7500 لومن، زاویه تابش: 120 درجه

شاخص نمود رنگ: >80

نور مهتابی و

آفتابی موجود

 براکت 80 وات 120 سانتی نویگیت

IR-NV3480-C

 براکت 80 وات 120 سانتی نویگیت

 نویگیت20186.300

توان: 80 وات، ابعاد: 24*75*1200 میلیمتر

شار نوری: 6300 لومن، زاویه تابش: 120 درجه

شاخص نمود رنگ: >70

نور مهتابی موجود
 چراغ بالا آینهای 12 وات مودی

IR-MD6612

 چراغ بالا آینهای 12 وات مودی

 مودی20269.000

توان: 12 وات

ابعاد: 50*600 میلیمتر ،اندازه پایه: 41 میلیمتر جنس محصول: آلومینیوم و شیشه شاخص نمود رنگ: >80

شار نوری: 800 لومن، زاویه تابش: 120 درجه

نور مهتابی و

آفتابی موجود و  سه رنگ

 چراغ خطی)5T( 12 وات بدنه آلومینیومی

 IR-MD3112-A

چراغ خطی)5T( 12 وات بدنه آلومینیومی

 مودی3077.500

توان: 12 وات، ابعاد: 22*30*600 میلیمتر

شار نوری: 1150 لومن، زاویه تابش: 120 درجه

شاخص نمود رنگ: >70

نور مهتابی و

آفتابی موجود

چراغ خطی)5T( 12 وات بدنه آلومینیومی

 IR-MD3118-A

چراغ خطی)5T( 18 وات بدنه آلومینیومی

 مودی3086.500

توان: 18 وات، ابعاد: 22*30*900 میلیمتر

شار نوری: 1720 لومن، زاویه تابش: 120 درجه

شاخص نمود رنگ: >70

نور مهتابی و

آفتابی موجود

چراغ خطی)5T( 12 وات بدنه آلومینیومی

 IR-MD3124-A

چراغ خطی)5T( 24 وات بدنه آلومینیومی

 مودی3096.500

توان: 24 وات، ابعاد: 22*30*1200 میلیمتر

شار نوری: 2300 لومن، زاویه تابش: 120 درجه

شاخص نمود رنگ: >70

نور مهتابی و

آفتابی موجود

 چراغ مودی UV ساخت ایران

IR-MD9938 چراغ مودی UV ساخت ایران مودی61.225.000

توان: 38 وات

ضدعفونی کنندهی محیط طول عمر مفید: 8،000 ساعت

 -

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *