در حال نمایش 7 نتیجه

نمایش 9 24 36

لامپ ال ای دی 15 وات آوا

تومان60.000

لامپ های 15 وات سری هلیوس آوا از لامپ های حبابی ال ای دی شرکت آوا می باشد. نوردهی این لامپ در دو نوع آفتابی و مهتابی عرضه می شود و مدل GA+ می باشد . لامپ آوا نوردهی واقعی داشته و دارای یکسال ضمانت تعویض می باشد. بدنه لامپ 15 وات از جنس آلوپلاستیک و روکش سفید که علاوه بر زیبایی گرمای چیپهای ال ای دی را به خوبی انتقال داده و باعث طول عمر بالای لامپ می شود. به جهت کیفیت بالای لامپ ها دارای یکسال ضمانت بی قید و شرط منوط به عمل به نکات گفته شده است. نور خروجی این لامپ ها معادل یک لامپ رشته ای 150 وات است در حالی که چیزی حدود یک هشتم آن برق مصرف می کند. دمای رنگ مدل مهتابی آن 6500 کلوین است و رنگ آفتابی آن 3000 کلوین است. شار نوری لامپ LED 15 وات آوا 1350 لومن است.
سرپیچ این محصول از نوع معمولی یا به اصطلاح E27 می باشد.

لامپ ال ای دی 30 وات استوانه ای افراتاب

تومان115.000تومان125.000
لامپ ال ای دی 30 وات استوانه ای افراتاب از LED های پرنور باکیفیت شرکت افراتاب است. این نوع لامپ ها در نوردهی مهتابی و آفتابی تولید می شود و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. لامپ ال ای دی 30 وات افراتاب مدل AF-CU-30WAP با رویه مات جهت پخش نور بهتر می باشد. این لامپ ال ای دی استوانه بوده و یکی از پرمصرف ترین لامپ ها در مصارف خانگی و دیگر مصارف می باشد برای مثال آشپزخانه ، اتاق ها و حتی سالن و ... است. این لامپ ال ای دی دارای هیت سینگ آلومینیومی ویژه و نوردهی سوپر لومن است. این محصول دارای دو سال گارانتی بی قید و شرط واقعی و دارای نشان استاندارد است. سرپیچ این لامپ از نوع معمولی یا به اختصار E27  می باشد. بدنه این لامپ ها از آلومینیوم با روکش پلاستیکی سفید ساخته شده که ضمن زیبایی ، انتقال حرارت را به خوبی انجام داده و باعث طول عمر بالای محصول می شود. نور خروجی این لامپ ها معادل یک لامپ رشته ای 240 وات است با این تفاوت که تنها 10 درصد آن مصرف برق دارد. این محصول در مقابل تعداد زیاد دفعات خاموش و روشن شدن مقاوم است ولی نباید با دیمر روشن شود. شار نوری این لامپ 30 وات افراتاب 2900 لومن می باشد . دمای رنگ لامپ های افراتاب به شرح زیر می باشد:
  • آفتابی (WW=F3000)
  • سفید سرد (CW=F4000)
  • مهتابی (DL=F5000)
  • مهتابی سرد (CDL=F6500)
در شکل زیر دمای رنگ از 3000F تا 8000F مشخص شده که می توانید بررسی و مقایسه کنید. lمقایسه دمای رنگ انواع لامپ ادیسون کالا این لامپ های ال ای دی بهترین جایگزین لامپ های قدیمی تر مانند fpl و تنگستنی می باشد زیرا مصرف بسیار پایینی دارد ضمن اینکه نوردهی بیشتر دارند.

لامپ ال ای دی 15 وات حبابی افراتاب

تومان42.000
لامپ ال ای دی 15 وات حبابی افراتاب از لامپ های توان پایین پرنور شرکت افراتاب است. این نوع لامپ ها در نوردهی مهتابی و آفتابی  تولید می شود و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. لامپ ال ای دی 15 وات افراتاب مدل AF-A70-15W  می باشد. این لامپ ال ای دی حبابی بوده و یکی از پرکاربردترین لامپ ها در مصارف خانگی و دیگر مصارف می باشد برای مثال انواع حباب و چراغ پارکی و باغی ، سرویس بهداشتی ، انباری ،و اتاق ها و مکان های کوچک و … است. این لامپ ال ای دی دارای هیت سینگ آلومینیومی ویژه و نوردهی سوپر لومن است. این محصول دارای دو سال گارانتی بی قید و شرط واقعی و دارای نشان استاندارد است. سرپیچ این لامپ از نوع معمولی یا به اختصار E27  می باشد. بدنه این لامپ ها از آلومینیوم با روکش پلاستیکی سفید ساخته شده که ضمن زیبایی ، انتقال حرارت را به خوبی انجام داده و باعث طول عمر بالای محصول می شود. نور خروجی این لامپ ها معادل یک لامپ رشته ای 120 وات است با این تفاوت که تنها 10 درصد آن مصرف برق دارد. این محصول در مقابل تعداد زیاد دفعات خاموش و روشن شدن مقاوم است ولی نباید با دیمر روشن شود. شار نوری این لامپ 15 وات افراتاب 1480 لومن می باشد . دمای رنگ این لامپ های افراتاب به شرح زیر می باشد:
  • آفتابی (WW=F3000)
  • سفید سرد (CW=F4000)
  • مهتابی (DL=F5000)
  • مهتابی سرد (CDL=F6500)
در شکل زیر دمای رنگ از 3000F تا 8000F مشخص شده که می توانید بررسی و مقایسه کنید. lمقایسه دمای رنگ انواع لامپ ادیسون کالا   این لامپ های ال ای دی بهترین جایگزین لامپ های قدیمی تر مانند fpl و تنگستنی می باشد زیرا مصرف بسیار پایینی دارد ضمن اینکه نوردهی بیشتر دارند.

لامپ ال ای دی 9 وات حبابی افراتاب

تومان23.000تومان23.600
لامپ ال ای دی 9 وات حبابی افراتاب از لامپ های توان پایین پرنور شرکت افراتاب است. این نوع لامپ ها در نوردهی مهتابی و آفتابی و سفید سرد تولید می شود و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. لامپ ال ای دی 9 وات افراتاب مدل AF-B-0901-9w می باشد. این لامپ ال ای دی حبابی بوده و یکی از پرمصرف ترین لامپ ها در مصارف خانگی و دیگر مصارف می باشد برای مثال سرویس بهداشتی ، انباری ،و مکان های کوچک و ... است. این لامپ ال ای دی دارای هیت سینگ آلومینیومی ویژه و نوردهی سوپر لومن است. این محصول دارای دو سال گارانتی بی قید و شرط واقعی و دارای نشان استاندارد است. سرپیچ این لامپ از نوع معمولی یا به اختصار E27  می باشد. بدنه این لامپ ها از آلومینیوم با روکش پلاستیکی سفید ساخته شده که ضمن زیبایی ، انتقال حرارت را به خوبی انجام داده و باعث طول عمر بالای محصول می شود. نور خروجی این لامپ ها معادل یک لامپ رشته ای 90 وات است با این تفاوت که تنها 10 درصد آن مصرف برق دارد. این محصول در مقابل تعداد زیاد دفعات خاموش و روشن شدن مقاوم است ولی نباید با دیمر روشن شود. شار نوری این لامپ 9 وات افراتاب 900 لومن می باشد . دمای رنگ این لامپ های افراتاب به شرح زیر می باشد:
  • آفتابی (WW=F3000)
  • سفید سرد (CW=F4000)
  • مهتابی (DL=F5000)
  • مهتابی سرد (CDL=F6500)
در شکل زیر دمای رنگ از 3000F تا 8000F مشخص شده که می توانید بررسی و مقایسه کنید. lمقایسه دمای رنگ انواع لامپ ادیسون کالا این لامپ های ال ای دی بهترین جایگزین لامپ های قدیمی تر مانند fpl و تنگستنی می باشد زیرا مصرف بسیار پایینی دارد ضمن اینکه نوردهی بیشتر دارند.

لامپ ال ای دی 8 وات افراتاب

تومان18.900تومان19.000
لامپ ال ای دی 8 وات افراتاب از لامپ های توان پایین شرکت افراتاب است. این نوع لامپ ها در نوردهی مهتابی و آفتابی تولید می شود و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. لامپ ال ای دی 8 وات حبابی افراتاب مدل AF-A60-8W می باشد. این لامپ ال ای دی حبابی بوده و یکی از پرمصرف ترین لامپ ها در مصارف خانگی می باشد برای مثال سرویس بهداشتی ، انباری ،و مکان های کوچک و ... است این محصول دارای دو سال گارانتی بی قید و شرط واقعی و دارای نشان استاندارد است. سرپیچ این لامپ از نوع معمولی یا به اختصار E27  می باشد. بدنه این لامپ ها از آلومینیوم با روکش پلاستیکی سفید ساخته شده که ضمن زیبایی ، انتقال حرارت را به خوبی انجام داده و باعث طول عمر بالای محصول می شود. نور خروجی این لامپ ها معادل یک لامپ رشته ای 60 وات است با این تفاوت که تنها 10 درصد آن مصرف برق دارد. این محصول در مقابل تعداد زیاد دفعات خاموش و روشن شدن مقاوم است ولی نباید با دیمر روشن شود. شار نوری این لامپ 8 وات 700 تا 725 لومن می باشد . دمای رنگ این لامپ های افراتاب به شرح زیر می باشد:
  • آفتابی (WW=F3000)
  • سفید سرد (CW=F4000)
  • مهتابی (DL=F5000)
  • مهتابی سرد (CDL=F6500)
در شکل زیر دمای رنگ از 3000F تا 8000F مشخص شده که می توانید بررسی و مقایسه کنید. lمقایسه دمای رنگ انواع لامپ ادیسون کالا این لامپ های ال ای دی بهترین جایگزین لامپ های قدیمی تر مانند fpl و تنگستنی می باشد زیرا مصرف بسیار پایینی دارد ضمن اینکه نوردهی بیشتر دارند.

لامپ شارژی اضطراری 15 وات

تومان135.000
لامپ شارژی اضطراری 15 وات از لامپ هایی است که تو هر خونه ای باید حداقل یکیش وجود داشته باشه ! این چراغ وزن سبکی دارد و به راحتی قابل حمل است و می توان در خانه یا بیرون خانه از آن استفاده نمود. این لامپ اضطراری ال ای دی شارژی را می توانید در منزل ، محل کار ، اتومبیل ، مسافرت و هر مکان دیگری استفاده نمایید و نیز می توانید در حمام ، توالت ، اتاق کودک ، کمد ، گنجه و محیط های کوچک که میزان نور کمتری در آن است استفاده نمایید. این لامپ شارژی ال ای دی سرپیچ E27 دارد و می توانید به سرپیچ های معمولی متصل کنید و از آن استفاده کنید. همچنین دارای درپوش برای سرپیچ جهت آویز شدن در چادر مسافرتی یا هر مکان دیگری است. این لامپ شارژی ال ای دی قابلیت خودکار روشن شدن در زمان قطعی برق را داراست. مزیت این لامپ شارژی قابلیت استفاده به صورت معمولی با برق شهری است. یعنی شما با خرید این لامپ در واقع یک لامپ دوکاره خریده اید در زمان وجود برق می توانید به صورت لامپ معمولی 15 وات استفاده کنید و در زمان قطعی برق می توانید به عنوان لامپ شارژی استفاده کنید. این محصول همراه با دو باتری شارژی است و دیگر مزیت آن قابلیت تعویض باتری آن در صورت خرابی است. مدت زمان شارژ کامل این لامپ حدود 6 الی 8 ساعت می باشد. و مدت زمان روشنایی در شارژ کامل حدود4 الی 6 ساعت می باشد. همچنین توجه شود که این محصول ضد آب نمی باشد.

پروژکتور 50 وات مکس (COB)

تومان290.000
پروژکتور ال ای دی مارک مکس از سری نورافکن های پرنور است که ابعاد و قیمت مناسبی نسبت به نوردهی خود دارد. این پروژکتور ها از نوع LED COB  است که دارای توان نوردهی 50 وات و زاویه نوردهی 120 درجه می باشد. این پروژکتور دارای گواهینامه IP65 است و به لطف عایق بندی خوب می توان به راحتی در فضای خارجی بدون آسیب دیدن در برابر باران و همچنین گرد و خاک از آن استفاده کرد. همچنین این پروژکتور فقط در نوردهی مهتابی (سفید) موجود است. پروژکتور های سی او بی لقمه ای مارک مکس در بازه توان مصرفی 50 تا 500 وات تولید می شود که این از نوع 50 وات آن است. از دیگر مزیت این نوع پروژکتور طول عمر بالای آن است و همچنین دارای رده انرژی A+ می باشد. این پروژکتور از سری پروژکتور های LED SMD با چیپ های ال ای دی  cob لقمه ای است که بازدهی خوبی دارد. سوالی که خیلی پرسیده می شود این است که آیا بعد از چند سال که خراب شد آیا این پروژکتور ها قابل تعمیر است؟ در جواب باید گفت بله قابل تعمیر است اما اخیرا به دلیل تفاوت قیمت و کمیاب شدن LED COB لقمه ای ، به جای چیپ ال ای دی آن در صورت خراب شدن از LED COB معمولی استفاده می شود که همان نوردهی با قیمت کمتر را داراست. بدنه این پروژکتور از آلومینیوم است و به راحتی انتقال گرما از چیپ ال ای دی صورت می گیرد. نحوه انتقال حرارت در پروژکتور های ال ای دی مهم ترین عامل در طول عمر آن است که در این پروژکتور مسقیم بوده و به خوبی رعایت شده . از این محصول در تمامی مکان های تجاری، مسکونی(حیاط و فضای خارجی)، اداری، یا راهرو بیمارستان ها و… می توان استفاده کرد. این پروژکتور با برق شهری کار میکند و نیازی به تهیه ترانس یا درایور نیست همچنین دارای سیم ارت نیز می باشد. این محصول دارای پایه جهت نصب با جوش یا پیچ و همچنین پیچ تنظیم پایه می باشد.