لیست قیمت

لیست قیمت محصولات سیماران اردیبهشت ماه 1401

لیست قیمت محصولات سیماران
لیست قیمت محصولات سیماران

لیست قیمت محصولات سیماران اردیبهشت ماه 1401: در این مطلب به معرفی شرکت سیماران و لیست قیمتی که در اردیبهشت 1401 منتشر شده پرداخته ایم.

معرفی اجمالی شرکت صنایع الکترونیک سیماران :

شركت صنايع الكترونيك سيماران در سال 1350 تاسيس گرديد .

اين شركت پس از دريافت پروانه توليد از وزارت صنايع ، اخذ چندين نمايندگي انحصاري از كشورهاي اروپايي و سرمايه گذاري مشترك با آنان ، فعاليت خود را در جهت انتقال تكنولوژي و هر چه كامل تر شدن توليدات و خدمات پروژه هاي خود آغاز نمود .

شركت صنايع الكترونيك سيماران اكنون به عنوان اولين توليد كننده لوازم آنتن مركزي ، دزدگير اماكن ، درب بازكن صوتي و تصويري ، يو پي اس ، در ب هاي اتوماتيك ، سيستم هاي اعلام حريق و دوربين هاي مدار بسته، مي باشد كه با در اختيار داشتن بيش از 20.000 متر سالن توليد ، مهندسين مجرب و ماشين آلات مدرن و تجهيزات پيشرفته تست و كنترل كيفيت همواره سعي در نوآوري و ارائه محصولات جديد و قابل رقابت با انواع مشابه خارجي داشته است .

در سالهای اخیر با توجه به نیاز بازار و مصرف کنندگان محترم، شرکت صنایع الکترونیک سیماران با توسعه ماشین آلات و دستگاههای صنعتی و همچنین با بکارگیری مهندسین مجرب ،توانسته است پا به عرصه های جدیدی چون ، لوازم خانگی ، سیستم های مبتنی بر RFID،سیستم های هوشمندسازی ساختمان ،لامپ و تجهیزات روشنایی نهاده است.

آدرس سایت صنایع الکترونیک سیماران : simaran.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *