لیست قیمت

لیست قیمت سیم و کابل کمان فروردین 1401

لیست قیمت سیم و کابل کمان فروردین 1401
لیست قیمت سیم و کابل کمان فروردین 1401

لیست قیمت سیم و کابل کمان فروردین 1401 : در این مطلب به معرفی شرکت سیم و کابل کمان و لیست قیمت فروردین 1401 محصولات این شرکت پرداخته ایم .

 

معرفی اجمالی شرکت صنایع سیم و کابل :

 

صنایع سیم و کابل کمان در سال ۱۳۷۰ در زمینی به وسعت ۴۰۰۰۰ متر مربع در شهر صنعتی شماره یک واقع در استان زنجان شروع به فعالیت نمود.

این واحد پس از گذراندن مراحل نصب ماشین آلات و تامین زیر ساخت های مناسب و با بهره مندی از متخصصین و کارشناسان با تجربه در این رشته، در ابتدای سال ۱۳۷۳ موفق اخذ پروانه بهره برداری با ظرفیت ۱۵۰۰۰ تن موفق به دریافت گواهینامه استاندارد ملی (ISIRI) گردید و هم اکنون با سابقه طولانی و درخشان یکی تولیدکنندگان موفق در این صنعت می باشد.

از آنجایی که کیفیت و رضایتمندی مشتری سرلوحه کلیه فعالیت ها است

لذا این واحد تولیدی با تکیه بر اصل مشتری مداری و با تلاش مستمر و شبانه روزی متخصصین خود توانست در سال های نخست گواهینامه ISO 9001:2008 و CE را اخذ نموده و در راستای نیاز روز افزون بازارهای داخلی و کشورهای همسایه به صورت گسترده محصولات خود را با کیفیت مرغوب و سازگار با اهداف مشتری عرضه نماید.

این شرکت هم اکنون مجهز به انواع ماشین آلات از شرکت های سازنده معتبر اروپایی قادر به تولید انواع سیم و کابل فشار ضعیف برق و مخابراتی، کابل های کنترل و ابزار دقیق مطابق با انواع استانداردهای ملی (ISIRI 607,3569-1, 1926,.…) و بین المللی (IEC, BS, VDE,….) می باشد.

در حال حاضر صنایع سیم و کابل کمان با توجه به نیاز صنایعی همچون صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، پروژه های ساختمانی، ادارات برق منطقه ای و مخابرات و همچنین مکان های عمومی از جمله شهرداری ها، فضاهای فرهنگی و رفاهی با عرضه محصولات با کیفیت، نقش بسزایی را در جهت خدمت رسانی به صنعت برق کشور ایفا می نماید.

آزمایشگاه صنایع کابل کمان در سال ۱۳۹۱ موفق به دریافت گواهینامه آزمایشگاه همکار از اداره استاندارد زنجان گردید

و به عنوان همکار اداره استاندارد و منتخب از سوی اداره استاندارد استان زنجان به عنوان واحد کیفی نمونه در سال های ۱۳۹۰، ۱۳۸۸، ۱۳۸۵، با داشتن تجهیزات پیشرفته و متخصصین با تجربه و توانمند جهت انجام انواع تست، آمادگی خدمت رسانی مطابق با نیاز واحدهای مختلف صنعت برق و مشتریان گرامی را دارد.

 

مشاهده لیست قیمت ماههای مختلف سیم و کابل کمان

سیم و کابل کمان

 

 

 

آدرس سایت صنایع سیم و کابل کمان : kamancableco.com

 

 

 

1 دیدگاه در “لیست قیمت سیم و کابل کمان فروردین 1401

  1. عادل گفت:

    قیمت در یکسال گذشته دو برابر شده ..
    طبق جدول خودتان ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *