لیست قیمت

فهرست قیمت محصولات اکووات تیر 1401 | ادیسون کالا

فهرست قیمت محصولات اکووات تیر 1401 | ادیسون کالا
فهرست قیمت محصولات اکووات تیر 1401 | ادیسون کالا

فهرست قیمت محصولات اکووات تیر 1401 | ادیسون کالا : این مطلب را اختصاص دادیم به معرفی شرکت اکووات و همچنین لیست قیمت محصولات که در تیر 1401 منتشر شده است.

 

 

معرفی شرکت اکووات :


«اکووات» نشان تجاری محصولات بهین نور سرمد در سال ۱۳۹۱ با هدف ارتقا و گسترش فناوری‌های داخلی در جهت بهبود مصرف انرژی به خصوص در بخش روشنایی با استفاده از دانش بومی توسط فارغ التحصیلان دانشکده فنی دانشگاه تهران با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تاسیس گردید.

 

محصولات و خدمات شرکت اکووات:


«اکووات» در راستای گسترش فعالیت‌های خود و در سال ۹۲ پس از تجربه موفق در زمینه بازرگانی و واردات قطعات الکترونیکی مختلف با فناوری بالا (High-Tech)، شروع به راه‌اندازی خط تولید لامپ و چراغ‌های مختلف با فناوری LED با برند اکووات نمود.

این واحد تولیدی دارای محصولات متنوعی از قبیل لامپ‌های LED در توان‌ها و اشکال مختلف و چراغ‌های LED با کاربرد تجاری به همراه قابهای متنوع در مدل‌ها و طرح‌های مختلف می باشد. کلیه محصولات « اکووات » در داخل کشور و توسط متخصصین داخلی طراحی گردیده و در تولید آن بهترین قطعات اولیه به کار رفته است.

«اکووات» علاوه بر لامپ‌ها و چراغ‌های تولید انبوه خود اقدام به طراحی لامپ‌های جایگزین به صورت سفارشی نیز نموده است که باعث صرفه‌جویی در هزینه تعویض چراغ‌های قدیمی می گردد.

 

سایت شرکت اکووات : ecowat.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *