نورپردازی و روشنایی

ساخت پایه چراغ دیواری ادیسونی

ساخت پایه چراغ دیواری ادیسونی

ساخت پایه چراغ دیواری ادیسونی : در این ویدیو نحوه ساخت پایه چراغی مشابه تصویر با لوله pvc  و روشی ساده شرح داده شده است .

 

وسایل مورد نیاز:
لوله پی وی سی با قطر 42 میلی متر طول 65 میلی متر
اندازه ورق پی وی سی 4*20 سانتی متر
لامپ استفاده شده
کلاهک پی وی سی 3 اینچی
لامپ قدیمی G80
کابل، دوشاخه، اتصالات لوستر
انگشتر آهنی
پیچ
رنگ اسپری رنگ طلایی

 

 

گیره فنردار پنل 60 در 60 توکار

تومان4.000تومان165.000
گیره فنردار پنل 60 در 60 توکار مناسب تبدیل پنل های ال ای دی 60 در 60 به پنل توکار فنردار برای تایلهای گچی یا کناف یا هر فضایی که باید پنل داخل برود و لبه های آن بیرون باشد. این گیره ها علاوه بر کاربرد در پنلهای 60 در 60 سانتی متری بلکه برای نصب توکار پنلهای 30 در 120 و پنلهای 60 در 120 سانتی متری هم کاربرد دارد . به قطعه فلزی در پنل ال ای دی 60 در 60 به تعداد حداقل 4 عدد و در پنلهای 30 در 120 سانتی متری تعداد 6 عدد و در پنل 60 در 120 سانتی متر تعداد 8 عدد نیاز است.  

مهتابی ال ای دی طرح یک شش وجهی

تومان1.182.000
این طرح شامل شش عدد مهتابی متصل شونده و شش عدد سوکت و اتصالات بین مهتابی ها میباشد. مقدار روشنایی هر 1900 لومن میباشد و طول هر ضلع از این شکل 60 سانتی متر است. این طرح به صورت قطعات مجزا ارسال میشود و در محل نصب باید کنار هم قرار گیرد و نصب شود . هر مهتابی ال ای دی این طرح 20 وات و مجموع این طرح 120 وات مصرفی و حدود 11400 لومن شار نوری دارد. بدنه هر مهتابی از جنس آلومنیوم میباشد و دارای طول عمر بالایی است و همچنین محصول با گارانتی یکساله در ادیسون کالا عرضه میشود. پشت هر مهتابی دارای بست نگهدارنده اتصال به سقف یا دیوار میباشد و با این بست ها امکان اتصال آسان به سقف یا دیوار میباشد. در صورت نیاز به آویزان کردن از سقف ، رابط های بین مهتابی ها دارای فضایی برای تعبیه قلاب یا اتصال سیم آویز میباشد. در صورتی که  اجزا تشکیل دهنده این طرح را به صورت مجزا میخواهید خریداری بفرمایید یا طرح دیگری در مد نظر دارید برای خرید مهتابی ها به صورت مجزا اینجا را کلیک بفرمایید . و برای خرید رابطها و سوکتها به صورت مجزا اینجا را کلیک کنید. توجه داشته باشید با خرید این طرح لاینر نوری شش ضلعی برای شما 6 عدد مهتابی ال ای دی و 6 عدد رابط دوطرفه 120 درجه و اتصالات بین مهتابی ها ارسال میشود . ابعاد تمام شده این طرح در یک سمت 105 سانتی متر و در به صورت طولی 120 سانتی متر میباشد.

پروژکتور 300 وات لنزدار SMD ویمکس

تومان1.999.000
پروژکتور ال ای دی ویمکس از سری نورافکن های ال ای دی پرنور لنز دار می باشد. پروژکتور ساخت ایران با 18 ماه  ضمانت تعویض در ادیسون کالا تحت برند ویمکس می باشد. جنس بدنه از الومینویم و رویه از طلق پلی کربنات abs بادوام ساخته شده است. این پروزکتور توسط تعدادی پیچ و واشر سیلیکونی آب بندی شده ودر صورت خراب شدن بعد از تاریخ گارانتی به راحتی قابل تعمیر می باشد. از این نورافکن می توان بدون نگرانی در فضای بیرونی در معرض رطوبت و باران استفاده کرد. تعداد چیپ های ال ای دی آن بیش از 300 عدد می باشد و شار نوری 24000 لومن را داراست. زاویه پخش نور 90 درجه و مقاومت در برابر نوسانات برق تا 4 برابر بیشتر از پروژکتور های معمولی از دیگر ویژگی های این نورافکن می باشد. رنگ نور این پروژکتور در رنگ های مهتابی و آفتابی تولید و عرضه می شود که رنگ آفتابی تنها به صورت سفارشی و کارتنی در ادیسون کالا می باشد.

چراغ سقفی مدرن مینیمال 72 وات مودی IR-MD6172RO

تومان775.000
چراغ سقفی مدل RO از ال ای دی های سقفی سه حالته با نوردهی بالا می باشد. این چراغ سقفی ساخت ایران برند مودی با یکسال ضمانت در ادیسون کالا می باشد. سایز رویه 50 سانتی متر و رویه به صورت پیچی جهت نصب باز می شود. جنس بدنه از آلومینیوم و رویه پلاستیک مرغوب می باشد. دور چراغ رینگی قهوه ای رنگ کشیده شده و وسط چراغ نیز با روشن شدن حالت براق پیدا می کند. در ترکیب چراغ از رنگ قهوه ای و سفید استفاده شده و طرح ساده و زیبایی دارد. همزمان در این مدل چراغ سقفی می توانید سه رنگ مهتابی و آفتابی و روز را داشته باشید که با هر بار خاموش و روشن شدن چراغ تغییر پیدا می کند. نوردهی چراغ در حالت استاندارد (رنگ روز) در بیشترین مقدار خود قرار داشته و در حالت های مهتابی و آفتابی نصف حداکثر ظرفیت چراغ روشنایی دارد. با باز شدن رویه چراغ سینی پشتی را مشاهده می کنید که مدار و چیپ های ال ای دی بر روی آن سوار شده است. جهت نصب چراغ نیز می توان از چهار سوراخ تعبیه شده بر روی سینی استفاده کرد یا آن را به صورت آویز قرار داد.(جهت آویز باید وسایل مورد نیاز آن را جداگانه تهیه کنید)

ریسه مفتولی باتری خور 3 متری

تومان26.000تومان230.000
ریسه مفتولی یا میکرو از ریسه های تزئینی و ظریف و پرکاربرد می باشد. این ریسه از چیپ های ال ای دی بسیار نازک و ظریف ساخته شده که در بین دوسیم قرار گرفته شده است. متراژ این ریسه مفتولی در سایز های مختلف  2 متری، 3 متری، 5 متری، 10 متری و ... تولید می شود. طول این ریسه 3 متر و تعداد ال ای دی های آن 30 عدد یعنی هر 10 سانتی متر یک عدد ال ای دی میکرو دارد. رنگ بندی نور ریسه نیز در رنگ های مهتابی، آفتابی، صورتی و هفت رنگ می باشد. تامین انرژی این ریسه توسط یک کیس باتری که شامل محل قرار گیری دو باتری قلمی می باشد صورت می گیرد. نوع باتری مورد نیاز جهت این ریسه از نوع قلمی معمولی یا به اصطلاح باتری های با کد AA می باشد. همچنین توصیه می شود از باطری های شارژی جهت کاهش هزینه ها استفاده کنید. از آنجایی که ولتاژ کاری ریسه زیر 5 ولت است استفاده از آن خطری نداشته و حتی می توانید به صورت غوطه ور درون آب استفاده کنید. در بالای ریسه نیز دکمه خاموش و روشن جهت این امر تعبیه شده است. سیم آن ها کاملا قابل انعطاف بوده و نگران گره خورد و خراب شدن آن نباشید. از این ریسه ها برای  انواع شیشه ها، باکس هدیه، اتاق خواب ،اطراف آیینه و قاب عکس ،جشن تولد ،تزیینات داخل اتاق و درخت کریسمس و جشن های شما و عکس برداری و.. میتوان استفاده کرد.

آداپتور فلزی 12 ولت صنعتی 16.7 آمپر مودی

تومان393.750
آداپتور های برق مودی دستگاه های کاهنده ولتاژ برق شهری به برق مستقیم می باشد که از کیفیت خوبی برخوردار است. ترانس های برق برند مودی دارای یکسال ضمانت در ادیسون کالا می باشد. جنس بدنه چراغ از آلومینیوم شبکه ای با رنگ سرمه ای است. توان مصرفی این آداپتور برق 200 وات و حداکثر جریان16.7 آمپر می باشد. ولتاژ خروجی به صورت خطی و بدون نویز 12 ولت می باشد. پاور سوئیچینگ های مودی سری لاغر یا اسلیم در توان های 60، 100، 200 و 300 و 400 وات تولید و عرضه می گردد. این آداپتور ها قابل استفاده در مراکز صنعتی، تجاری ،خانگی، عمومی و ... و بر روی انواع برد ها با ولتاژ 12 ولت می باشد. در یک طرف آداپتور سه ورودی فاز و نول و ارت در نظر گرفته شده است. طرف دیگر آداپتور شامل چهار پیچ ترمینالی خروجی که دو عدد مثبت و دو عدد منفی است قرار گرفته شده است.
هنگام نصب به علامت های روی دستگاه دقت کنید چراکه در صورت اتصال نادرست پیچ ها میتواند باعث  خراب شدن آداپتور شود.

ریموت 433 هرتز سوزوکی لرنینگ

تومان59.000تومان550.000
ریموت های لرنینگ از ریموت های غیر بلوتوثی است که تفاوت عمده آن ها در کد دهی به ریموت هاست. ریموت لرنینگ سوزوکی با فرکانس 433 هرتز با چهارکانال مجزا می باشد. جنس بدنه ریموت کاملا از پلاستیک سخت به رنگ مشکی و خاکستری می باشد. باطری داخلی ریموت از نوع 12 ولت 27 آمپر می باشد که به راحتی در صورت نیاز به تعویض در بازار یدک آن یافت می شود. درب ریموت جهت دسترسی به درون آن و باتری به راحتی و تنها با یک شی نوک تیز باز می شود. نوع کیبورد پلاستیکی آن از مدل های قدیمی تر بوده که در تصویر محصول نیز مشخص است. از این ریموت می توان جهت دستور دادن به انوع جک، برد های الکتریکی دارای گیرنده، آیفون، درب های برق و ... استفاده کرد. رویه ریموت دارای چهار کلید و یک عدد چراغ ال ای دی قرمز رنگ که نمایشگر درستی عملکرد کلید هاست تشکیل شده است.

پنل فول لایت توکار 20 وات پرتو درخشان

تومان94.500
پنل های تمام نور پرتو درخشان را میتوان به عنوان خوش قیمت و به صرفه ترین پنل های ال ای دی فنر متغییر دانست. در کنار نوردهی نسبتا خوب این چراغ سقفی دارای یکسال ضمانت تعویض در ادیسون کالا است. پرتو درخشان یا GCC برند دوم و اقتصادی پرشین لایت ایران بوده که ضمن داشتن قیمتی بسیار مناسب کیفیت قابل قبولی ارائه می دهد. پنل های توکار پرتو درخشان در دو مدل مربع و گرد ساخته می شوند. نوردهی محصول در سه رنگ نور مهتابی، آفتابی و نچرال ( مابین مهتابی و آفتابی) تولید می شود. پشته چراغ که صفحه ال ای دی بر روی آن پیچ شده از آلومینیوم و رویه از دیفیوز پلی کربنات سفید ساخته شده است. این چراغ به هیچ عنوان ضد آب نمی باشد و نباید در فضای مرطوب استفاده شود. ابعاد پنل 12 سانتی متر بوده و برای سوراخ های سایز 5 تا 10 سانتی متر مناسب می باشد. در پشت پنل ترانس برق یا برد الکتریکی آن قرار گرفته که تامین انرژی SMD های داخل پنل را برعهده دارد. ولتاژ خروجی کیت برد آن DC 120-148V 90mA می باشد. تعداد چیپ های پنل بین 80 تا 90 عدد چیپ اس ام دی از نوع 2835 می باشد.

چراغ سوله ای صنعتی SMD ویمکس 100 وات

تومان806.250
پروژکتور یا چراغ های سوله ای آویز از چراغ های ال ای دی ایرانی و باکیفیت است. آویز های سوله ای ویمکس در توان های 100، 150 و 200 وات تولید می شود و دارای 18 ماه ضمانت در ادیسون کالا می باشد. نوردهی این چراغ در رنگ مهتابی تولید و عرضه می شود. نوع چیپ های استفاده شده در این چراغ مدل 5730 SMD می باشد و دارای 120 عدد چیپ ال ای دی می باشد. چیپست های استفاده شده در چراغ از نوع لومن بالا می باشد. شار نوری این چراغ سوله ای 11000 لومن می باشد. جنس بدنه از آلومینیوم با رنگ پودری الکترواستاتیک مشکی می باشد که با طلق شفاف رویه که از چنس پلاستیک abs مقاوم است پوشانده شده است. این چراغ به صورت ضد آب با استاندارد رطوبتی IP65 می باشد که به وسیله واشر سیلیکونی درز گیری شده است. پشته چراغ به وسیله حلقه ای پیچی آهنی قرار گرفته که به وسیله این حلقه می توان آن را به زنجیر نیز اویزان کرد و ارتفاع آن را پایین آورد. از این چراغ سوله ای در مکان های با سقف بلند و یا سوله های ، پارکینگها ، انبارهای سرپوشیده ، باشگاههای ورزشی ، کارگاهها و ... استفاده می شود.    

پروژکتور خورشیدی 100 وات ویمکس | پنل جدا با گارانتی و چشمکزن

تومان1.849.000
پروژکتور خورشیدی 100 وات ویمکس یکی از به صرفه ترین و با کیفیت ترین پروژکتورهای بدون نیاز به برق شهری و بانوردهی بالا و گارانتی دو ساله میباشد. این پروژکتور خورشیدی دارای پنل خورشیدی مجزا 12 واتی و همچنین نشانگر درجه شارژ باتری میباشد. همچنین علاوه بر نشانگر باتری دارای ال ای دی های چشمکزن آبی و قرمز (پلیسی) در سمت چپ و راست پروژکتور میباشد. مزیت دیگر این پروژکتور خورشیدی نسبت به کالاهای مشابه و هم رده امکان باز شدن آسان درب و قابل تعویض بودن باتری هایش است. این پروژکتور خورشیدی محصول شرکت ویمکس با شناسه محصول IR-V76100 و با گارانتی معتبر میباشد باتریهای این محصول در طول روز از طریق پنل خورشیدی مجزا که به پروژکتور متصل میشود شارژ ، و  در طول شب به عنوان منبع انرژی برای پروژکتور استفاده میشود. حداکثر روشن ماندن پروژکتور در صورتی که در طول روز شارژ شده باشد تا 12 ساعت است و از طریق کنترل میتوان به پروژکتور فرمان داد تا در صورت نیاز بعد از 3 ساعت یا 5 ساعت یا 8  ساعت خاموش شود. از طریق ریموت کنترل پروژکتور خورشیدی میتوان به آن فرمان داد که :
  1. حالت چشمکزن پلیسی را خاموش یا روشن کرد یا رقص نور آن را عوض کرد
  2. پروژکتور را خاموش یا روشن کرد
  3. مقدار نوردهی پروژکتور را کم یا زیاد کرد
  4. پروژکتور را حالت اتوماتیک ( خودکار در شب روشن و در روز خاموش شود) قرار داد
  5. مدت زمان روشن بود (3 ساعت ، 5 ساعت یا 8 ساعت ) را مشخص کرد
میتوان گفت این پروژکتور خورشیدی هوشمند است و در حالت اتوماتیک قابلیت تشخیص شب و روز را دارد و در طول شب به صورت خودکار روشن میشود. با توجه به اینکه این پروژکتور در مقابل ورود گردوغبار و نفوذ آب مقاوم میباشد مناسب در فضای آزاد میباشد و میتوان آن را در محیط های باز مانند معابر شهری ، جاده ها ، فضاهای باغی ، نگهبانی و ... استفاده کرد. توجه داشته باشید این پروژکتور روشنایی 60 تا 80 متر مربع را در تاریکی تامین میکند .

پاور سوئیچینگ صنعتی 12 ولت اسلیم 25 آمپر مودی

تومان450.000
آداپتور فلزی 12 ولت 25 آمپر مودی از سوئیچینگ های اسلیم با دوام ایرانی می باشد. تمام آداپتور های برند مودی دارای یکسال ضمانت تعویض در ادیسون کالا می باشد. سایز این آداپتور مودی 209 در 63 میلیمتر می باشد و ارتفاع 31 میلیمتری را داراست. بدنه آلومینیومی مشبکی جهت خنک سازی بهتر دستگاه طراحی و ساخته شده است. به این دستگاه هرگز نباید رطوبت یا آب پاشیده شود چون باعث نفوذ رطوبت و باران به داخل و خرابی برد الکتریک آن می شود. در یک طرف آداپتور پیچ جهت ورودی برق شهری و در طرف دیگر پیچ های ترمینالی جهت دریافت خروجی 12 ولت تعبیه شده است. تعداد خروجی 2 عدد (در کل چهار پیچ)می باشد که با علامت های مثبت و منفی مشخص شده است. نشانگر ال ای دی سبز رنگی در کنار خروجی دستگاه تعبیه شده که نشان دهنده عملکرد صحیح آداپتور برق می باشد. آداپتور سوییچینگ به صورت دستگاه اتصال میانی یعنی نیازمند اتصال سیم از طریق ترمینال پیچی دستگاه است و خود دستگاه از خود سیمی ندارد. به واسطه اسلیم بودن دستگاه استفاده از آن در لاینر ها و قسمت های مختلف که نیاز به آداپتور کوچک و لاغر جهت مخفی سازی داریم را راحت تر کرده است. توان مصرفی این آداپتور 300 وات با کد حک شده S-CT300B-12 بر روی دستگاه و نام تجاری IR-MD99300 می باشد.

پاور سوییچینگ ایرانی 12 ولت 8.3 آمپر مودی

تومان262.740
آداپتور های 12 ولت مودی سری اسلیم از پاور سوییچینگ های ایرانی بدون فن با کیفیت بالا می باشد. این آداپتور برند مودی دارای یکسال ضمانت تعویض در ادیسون کالا می باشد. جنس بدنه از آلومینیوم با رنگ سرمه ای می باشد و به صورت شبکه ای ساخته شده است. نوع ساخت و جنس بدنه باعث می شود تا به خوبی دفع حرارت صورت گیرد و دستگاه عمر بالای داشته باشد. قسمت ورودی برق شامل سه پیچ فاز و نول و ارت می باشد و با علامت های خاص مشخص شده اند. توجه کنید در صورت نداشتن ارت آن را به فاز یا نول وصل نکنید. خروجی آن دارای چهار پیچ یعنی در کل دو خروجی که شامل دو پیچ منفی و دو پیچ مثبت است. سایزبندی این آداپتور بسیار مناسب بوده و به اصطلاح آداپتور اسلیم یا لاغر می باشد. استفاده از این آداپتور ها بیشتر برای تابلو های ثابت یا روان، لاینر های نوری، دستگاه های مختلف پزشکی و صنعتی، سیستم های امنیتی  و ... است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *