لیست قیمت

لیست قیمت خرداد 1401 محصولات روشنایی ویمکس، مودی، اپتونیکا، نویگیت، جنوب

قیمت-نویگیت-اپتینیکا-مودی-ویمکس-مرداد 1401
قیمت-نویگیت-اپتینیکا-مودی-ویمکس-مرداد 1401

لیست قیمت خرداد 1401 محصولات ویمکس، مودی، اپتونیکا، نویگیت، جنوب : در این مطلب به معرفی شرکت و همچنین لیست قیمت محصولات آن که در خرداد 1401 منتشر شده پرداخته ایم.

سال 2013 به ترتیب در عمان، قطر و ابوظبی شعبات دیگری افتتاح گردید.

 دفتر مرکزی ویمکس در ایران نیز، فعالیت خود را در تهران آغاز نمود.

در حال حاضر بیش از ده نمایندگی در تهران و سایر شهرستان ها، محصولات این شرکت را تحت نام های تجاری ویمکس، مودی و اپتونیکا عرضه می نمایند.

 

مشاهده لیست قیمت ماههای قبل

لیست قیمت اردیبهشت 1401 محصولات ویمکس، مودی، اپتونیکا، نویگیت، جنوب

 

سایت گروه روشنایی ویمکس : https://vmaxlight.com

چراغ سقفی و دیواری گرد سنسوردار 20 وات مودی

قیمت اصلی تومان232.000 بود.قیمت فعلی تومان182.000 است.
چراغ سقفی و دیواری گرد سنسوردار 20 وات مودی یکی بهترین گزینه ها برای مکانهای کم رفت و آمد میباشد تا از اتلاف انرژی و روشن ماندن بیهوده جلوگیری شود . این چراغ سنسوردار دارای یکسال گارانتی و محصول شرکت مودی و در دو رنگ نور مهتابی و آفتابی تولید میشود. چراغ سنسوردار 20 وات مودی دارای ظاهری متفاوتر از بقیه سنسوردارهای موجود در بازار میباشد و تفاوت آن در مخفی بودن المان سنسور و فتوسل چراغ است که همین امر باعث زیباتر شدن چراغ شده است. این چراغ هم دارای سنسور فتوسل و هم سنسور حرکتی میباشد و مناسب مکانهایی است که کمی تاریک باشند . سنسور (شب و روز) فتوسل و سنسور حرکتی چراغ قابلیت تنظیم به صورت دستی را ندارد و مقدار حساسیت آن به صورت کارخانه ای به بهترین حالت ممکن تنظیم شده است. جنس رویه دیفیوزر این چراغ از متریال مرغوب استفاده شده که این باعث میشود نور در سطح آن به صورت کامل پخش شود و باعث خیرگی چشم نشود. توان این چراغ 20 وات میباشد و مقدار شار نوری آن 1540 لومن و شاخص تشخیص نمود رنگ (CRI) آن 70 و زاویه پرتاب نور آن 120 درجه میباشد. یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این چراغ IP65 بودن آن است به صورتی که با خیال آسوده امکان نصب در فضای آزاد و زیر باران وجود دارد و گرد و غبار و آب به آن نفوذ نمیکند .

چراغ چمنی cob اپتونیکا 12 وات با پایه و نیزه

قیمت اصلی تومان295.000 بود.قیمت فعلی تومان278.000 است.
چراغ چمنی cob اپتونیکا 12 وات یکی از ارکان اصلی در نورپردازی فضاهای سبز و محیطهای باغی میباشد این چراغ هم پایه برای پیچ کردن و هم دارای نیزه برای فرو بردن در چمن هم میباشد که نصب آن را آسان کرده است. چراغ چمنی اپتونیکا در نورهای مهتابی ، آفتابی ، سبز ، قرمز ، آبی و هفت رنگ تولید و با یکسال گارانتی در ادیسون کالا به فروش میرسد. این چراغ چمنی اقتصادی دارای بدنه ای مشکی رنگ با متریال با کیفیت و پرتاب نوری فوق العاده عالی ساخته شده است. علاوه بر مناسب بودن برای نورپردازی فضاهای باغی چراغ چمنی مناسب برای نورپردازی نماها، باغ ها، ورودی های تالارها و .... میباشد. این مدل چراغ چشمی IP65 میباشد و در مقابل ورود آب و گرد و غبار نفوذ ناپذیر است و میتوان با خیال آسوده در فضای باز استفاده نمود.
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

چراغ سقفی و دیواری گرد 15 وات اپتونیکا کد 4415

قیمت اصلی تومان99.000 بود.قیمت فعلی تومان94.000 است.
چراغ دیواری و سقفی گرد اپتونیکا 15 وات کد 4415 مناسب برای نصب به صورت سقفی یا دیواری با ظاهری شکیل ، زیبایی بخش محیط و فضا میباشد. قطر رویه این چراغ 16.5 سانتی متر و قطر داخلی آن حدود 6.6 سانتی متر میباشد و بصورت روکار نصب میشود. این پنل سقفی با نورهای مهتابی و آفتابی با یکسال گارنتی در ادیسون کالا عرضه میشود. تکنولوژی ساخت این چراغ ال ای دی است و مصرف بسیار پایینی با مقدار نوردهی 1500 لومن دارد. زاویه نوردهی چراغ 120 درجه و شاخص نمود رنگ آن بیشتر از 80 (80<CRI)میباشد. معمولا چراغ های ضد آب جنس بدنه پلاستیکی دارند تا از بروز خطر جلوگیری شود. این محصول امکان استفاده در فضای باز را دارد و  باران و گرد و غبار به آن نفوذ نمیکند. عمر درج شده شرکت سازنده برای این چراغ ضد آب حمامی 25000 ساعت می باشد.  

چراغ سقفی طرح پر سه حالته 36 وات 40 سانت

قیمت اصلی تومان545.000 بود.قیمت فعلی تومان465.000 است.
چراغ سقفی طرح پر سه حالته 36 وات 40 سانت از چراغ هایی شیک و مدرن سه حالته می باشد. این محصول دارای یکسال ضمانت تعویض در ادیسون کالا بوده و محصول شرکت مودی میباشد این پنل سقفی کریستالی دارای سه حالت روشنایی مهتابی ، آفتابی ، استاندارد میباشد که بار هر خاموش و روشن کردن این چراغ رنگ نور آن تغییر میکند. نوردهی چراغ در حالت استاندارد (رنگ روز) در بیشترین مقدار خود قرار دارد و در حالت های مهتابی و آفتابی نصف حداکثر ظرفیت چراغ روشنایی دارد. نصب این چراغ به راحتی و به سرعت انجام میشود تنها رویه محصول را که به حالت پیچی بچرخانید و رویه را باز کنید و با پیچ کفی را به سقفی پیچ کنید. بدنه محصول فلزی و قاب رویه آن پلاستیکی با ظاهری همانند شیشه که تا زمان لمس آن امکان تشخیص شیشه بودن یا پلاستیکی بودن آن وجود ندارد. همچنین در ساختار این چراغ از کیت مدار جداگانه برای تامین انرژی چیپ های ال ای دی استفاده شده که همین مورد نیز باعث دوام بهتر چراغ به خصوص در برابر نوسانات برق می شود. قطر این چراغ 40 سانتی متر می باشد و میتواند گزینه مناسبی برای حدود 12 متر نظیر اتاق، سالن، اتاق خواب ، آشپزخانه، دفترکار، محیط‌ های تجاری، هتل‌ها، فروشگاه‌ها میباشد.

چراغ سقفی 32 وات cob مودی

قیمت اصلی تومان317.500 بود.قیمت فعلی تومان238.000 است.
چراغ سقفی 32 وات cob مودی یکی از بهترین گزینه ها برای نصب در ارتفاع و با شدت نور و کیفیت و متریالی عالی و از همه مهمتر قیمتی فوالعاده مناسب میباشد. چراغ سقفی توکار 32 وات محصول شرکت مودی و در نورهای مهتابی و آفتابی در ادیسون کالا موجود میباشد. این چراغ پرنور سقفی دارای یکسال گارانتی با شار نوری 2400 لومن به فروش میرسد. زاویه تابش این چراغ 120 درجه و شاخص نمود رنگ (CRI) آن بیشتر از 70 میباشد. چراغ cob مودی 32 وات مناسب برای حفره ای به قطر (برش ) 19 الی 22 سانتی متر و عمق حداقل 5 سانتی میباشد و همچنین رویه این چراغ 22 سانتی متر میباشد. باتوجه به هیتسینک الومنیومی قوی که در این چراغ به کار رفته و همچنین مدار مجزا بودن این چراغ ، طول عمر چراغ بالا میباشد و به گفته شرکت سازنده چزاغ طول عمر آن حدود 25000 ساعت است.  
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

چراغ سقفی بک لایت 50 وات توکار اپتونیکا

قیمت اصلی تومان470.000 بود.قیمت فعلی تومان330.000 است.
چراغ سقفی بک لایت 50 وات توکار اپتونیکا یک پنل بک لایت توکار فوق العاده پرنور و با کیفیت بالا که مناسب سقفهای بلند یا مکانهایی که نیاز به نوردهی و روشنایی زیاد دارند است .

چراغ سقفی توکار 50 وات اپتونیکا در چه مکانهایی مورد استفاده قرار میگیرد ؟

  • چراغ سقفی مناسب منازل
  • پنل بک لایت مناسب لابی
  • چراغ سقفی برای هتل
  • چراغ توکار مناسب فروشگاهها
  • پنل بک لایت برای رستوران ها
  • کافی شاپ
  • چراغ سقفی مناسب پارکینگها
این پنل بک لایت دارای چراغ های smd ال ای دی و هیتسینک فوق العاده قوی از جنس آلومینیوم که باعث طول عمر بیشتر این چراغ شده است. همچنین مدار این چراغ به صورت خارجی ومجزا بوده و همین یک مزیت برای این نوع چراغ میباشد چراغ بک لایت اپتونیکا با گارانتی یکساله در ادیسون کالا به فروش میرسد . قطر برش مناسب این چراغ 20 سانتی متر و رویه آن 22.5 سانتی متر و عمق آن 6 سانتی متر میباشد. زاویه تابش این چراغ 120 درجه و مقدار نوردهی آن 4000 لومن میباشد که در دو نور مهتابی و آفتابی در ادیسون کالا موجود میباشد.
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

چراغ دیواری و سقفی گرد اپتونیکا 20 وات کد 4420

قیمت اصلی تومان127.000 بود.قیمت فعلی تومان117.000 است.
چراغ دیواری و سقفی گرد اپتونیکا 20 وات کد 4420 مناسب برای نصب به صورت سقفی یا دیواری با ظاهری شکیل ، زیبایی بخش محیط و فضا میباشد. قطر رویه این چراغ 20.8 سانتی متر و قطر داخلی آن حدود 6.6 سانتی متر میباشد و بصورت روکار نصب میشود. این پنل سقفی با نورهای مهتابی و آفتابی با یکسال گارنتی در ادیسون کالا عرضه میشود. تکنولوژی ساخت این چراغ ال ای دی است و مصرف بسیار پایینی با مقدار نوردهی 2000 لومن دارد. زاویه نوردهی چراغ 120 درجه و شاخص نمود رنگ آن بیشتر از 80 (80<CRI)میباشد. این محصول امکان استفاده در فضای باز را دارد و  باران و گرد و غبار به آن نفوذ نمیکند.

وال واشر نما 3 وات مودی 11 سانتی متر

قیمت اصلی تومان211.250 بود.قیمت فعلی تومان202.000 است.
وال واشر نما مودی از چراغ های ضدآب با پرتاب نور و نور جهت دار است. این وال واشر های برند مودی دارای حداقل یکسال ضمانت تعویض در ادیسون کالا می باشد. توان های وال واشر های مودی در توان های 3 و 6 و 9 و 12 وات تولید و عرضه می شود. نوردهی این چراغ ها در سه رنگ انبه ای، آفتابی و مهتابی ساخته می شود. سایز وال واشر 3 وات آن 11 سانتی متر و دارای سه چراغ یک وات از نوع LED POWER می باشد. زاویه نوردهی چراغ 35 درجه و مقدار شار نوری آن 350 لومن می باشد. جنس بدنه کاملا از آلومینیوم با رنگ پودری الکترواستاتیک به رنگ خاکستری مات می باشد. این چراغ دارای کیت مدار درون وال واشر می باشد و DOB نیست. جهت نصب چراغ دارای پایه متحرک با قابلیت تنظیم می باشد که نصب آن را راحت کرده است.
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

پروژکتور ال ای دی 50 وات تخت اپتونیکا

قیمت اصلی تومان295.000 بود.قیمت فعلی تومان289.000 است.
پروژکتور ال ای دی 50 وات تخت اپتونیکا محصول جدید شرکت اپتونیکا با کیفیت بالا و یکی از به صرفه ترین پروژکتورهای بازار با نوردهی بالا و گارانتی 18 ماهه میباشد. این پروژکتور LED SMD دارای زاویه نوردهی 90 درجه و مناسب برای نصب در ارتفاع 4 متر از زمین میباشد. این محصول دارای گارانتی یکسال شرکت اپتونیکا و با نور مهتابی در ادیسون کالا عرضه میشود. مقدار نوردهی این پروژکتور 4500 لومن میباشد و تامین کننده نور زمینی به حدود 70 متر مربع است. شاخص نمود رنگ پروژکتور 80 میباشد و وضوح رنگ اشیا در اثر تابش نور این پروژکتور کاملا مشهود است . جنس بدنه این محصول از آلومینیوم دایکاست میباشد بر این اساس انتقال حرارت ال ای دی ها به خوبی انجام میشود و دارای طول عمر بالایی است. چیپ ال ای دی های به کار رفته در این پروژکتور مدل 2835 و به تعداد 72 عدد و با فاصله تقریبا زیاد در صفحه Pcb پروژکتور کار شده است که همین امر هم باعث بالا رفتن طول عمر محصول میشود. ابعاد محصول 28*23*3.4 سانتی متر با وزن 1 کیلوگرم میباشد.
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

سوئیچینگ 12 ولت 400 وات باریک (اسلیم) با گارانتی مودی

قیمت اصلی تومان561.000 بود.قیمت فعلی تومان545.000 است.
سوئیچینگ 12 ولت 400 وات باریک (اسلیم) یکی از پرکاربردترین نوع پاور سوئیچینگ مخصوصا در صنعت روشنایی میباشد که این نوع منبع تغذیه 12 ولت مناسب جهت استفاده در انواع لوسترهای ال ای دی ، لاینرهای نوری ، تابلوهای روان و چشمک زن و …. میباشد. این منبع تغذیه  امکان تحویل خروجی 400 وات با ولتاژ 12 ولت را دارا میباشد و به ورودی برق این پاور برق 220 ولت و حداکثر 4.6 آمپر متصل میشود. راندمان بالای این نوع منبع و اتلاف انرژی بسیار پایین آن ، دقیق و ثابت بودن ولتاژ خروجی روی 12 ولت یکی دیگر از مزیتهای این سوئیچینگ های مودی است . این آداپتور به صورت لحظه ای تا 34 آمپر و به صورت مداوم تا 29 آمپر خروجی 12 ولت به شما می دهد. پاور سوئیچینگ 400 وات مودی سری اسلیم با بدنه ای آلومینیوم و به صورت مشبک جهت خنک شدن و جابجایی بهتر هوا ساخته شده است شایان ذکر است این نوع پاور با توجه به مشبک بودن هیچ گونه درجه حفاظتی ندارد و گرد و غبار و قطرات آب و رطوبت به آن نفوذ میکنند. منبع تغذیه های 12 ولت سری اسلیم مودی در توان های 60 وات ، 100 وات ، 200 وات و 300 وات و 400 وات تولید و با گارانتی یک تا دوساله تولید و عرضه میشود. یک طرف سوئیچینگ سه ورودی جهت اتصال برق شهری با سه پیچ ( فاز ، نول ، سیم ارت) تعبیه شده است و طرف دیگر آداپتور 4 خروجی جهت جهت اتصال به مصرف کننده 12 ولت ( 2 پیچ برق مثبت 12 ولت و دو پیچ برق منفی 12 ولت) نصب شده است. همین جدا بودن قسمتهای برق شهری و قسمت مثبت و منفی باعث جلوگیری از اتصال اشتباه برق شهر به قسمت خروجی میشود. نشانگر ال ای دی سبز رنگی در کنار پیچهای خروجی دستگاه وجود دارد که نشان دهنده عملکرد صحیح آداپتور برق می باشد. این مدل آداپتور به دلیل باریک بودن و کشیده بودن معمولا در مکانهایی که فضای لازم برای قرار دادن آداپتورهای صنعتی بزرگ و معمولی وجود ندارد استفاده میشود.

پروژکتور ال ای دی 200 وات شبکه ای مودی

قیمت اصلی تومان1.475.000 بود.قیمت فعلی تومان1.422.700 است.
نورافکن سری شبکه ای مودی از پروژکتور های با کیفیت خوب و پرتاب نور مناسب برای فضای بیرونی می باشد. پروژکتور های سری شبکه ای دارای یکسال ضمانت تعویض در ادیسون کالا می باشد. نوردهی این محصول در رنگ مهتابی(سفید) تولید و عرضه می شود. جنس بدنه از آلومینویم دایکست و رویه از شیشه و رفلکتور شبکه ای از پلی کربنات می باشد. این چراغ دارای 70 شبکه که هر شبکه 5 عدد و در کل 350 عدد چیپ ال ای دی از نوع 2835 می باشد. استاندارد محافظتی چراغ از نوع IP65  و مناسب فضای بیرون در معرض رطوبت و باران می باشد. نصب محصول ساده می باشد و دسته به وسیله پیچ یا جوش قابل نصب شدن است. همچنین دارای سیم ارت جهت اتصال به زمین می باشد. بهتر است این پروژکتور در فضای بیرونی استفاده شود، در فضای داخلی بدلیل عدم وجود دیفیوز ممکن است چشم را اذیت کند.
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

چراغ دکوراتیو 6 طرفه هشت وات رویه نورانی

قیمت اصلی تومان342.000 بود.قیمت فعلی تومان284.500 است.
چراغ دکوراتیو شش طرفه با رویه نورانی محصولی بسیار خاص و جدید در نورپردازی و طراحی نورپردازی میباشد. این چراغ دکوراتیو بدنه ای مشکی با نورآفتابی با گارانتی یکساله با برند مودی در ادیسون کالا عرضه میشود. جنس بدنه محصول از پلاستیک بوده و همچنین چراغ های SMD درون آن بر روی آلومینیوم قرار گرفته اند. استاندارد محافظتی IP54 باعث شده بتوان از چراغ در فضای آزاد در معرض رطوبت استفاده کرد. مقدار نوردهی چراغ 520 لومن و شاخص نمود رنگ حدود 80 CRI را داراست. مدل مشابه این چراغ بدون رویه نورانی هم در ادیسون کالا موجود میباشد :
نحوه نصب چراغ بسیار ساده می باشد و دارای سیم ارت زمین به رنگ زرد می باشد. توان این چراغ 8 وات میباشد و با عمر اسمی 25000 ساعت و گارانتی بیش از یکسال در ادیسون کالا به فروش میرسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *