لیست قیمت

لیست قیمت اردیبهشت 1401 محصولات روشنایی S.P.N

لیست قیمت اردیبهشت 1401 محصولات روشنایی S.P.N : در این مطلب به معرفی شرکت S.P.N و همچنین لیست قیمتی که در اردیبهشت 1401 منتشر شده پرداخته ایم.

 

معرفی شرکت روشنایی فرهاد الکتریک (S.P.N) : 

گروه روشنایی فرهاد الکتریک (S.P.N) با سابقه 30 ساله افتخار دارد محصولات مدرن وارداتی روشنایی را با نام اختصاری S.P.N در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد.

گروه روشنایی فرهاد از آغاز توانسته است با اراِئه کیفیت بالا، گارانتی واقعی، خدمات ویژه و محصولات به روز رضایت مشتریان را جلب نماید.

اعتبار و خوش نامی این برند در این سال ها حاصل اعتباری است که از جانب مشتریان داده شده است.

مدیریت فرهاد الکتریک تلاش دارد محصولات جدید را با نظر گرفتن گرایش روز افزون به زیباسازی محیط زندگی و کار، کاهش مصرف انرژی برق، دیزاین مدرن، کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه نماید.

 

چراغ چشمی توکار شاهچراغ 4 وات با دو سال گارانتی

قیمت اصلی تومان42.000 بود.قیمت فعلی تومان37.000 است.
چراغ چشمی توکار شاهچراغ 4 وات با دو سال گارانتی و نوری ملایم ، زیبایی بخش فضاها و دکوراسیون داخلی میباشد. این چراغ چشمی با ظاهری زیبا و نصبی بسیار آسان در سه رنگ نور مهتابی ، استاندارد و آفتابی در صنایع روشنایی شاهچراغ پارسیان تولید و عرضه میشود. محصولات روشنایی شاهچراغ از جمله چراغ چشمی شاهچراغ دارای دوسال گارانتی تعویض میباشند. این چراغ چشمی شاهچراغ دارای نشان و کد استاندارد ملی ایران به شماره 69978440216 میباشد. توان مصرفی این چراغ 4 وات و مقدار شار نوری 240 لومن میباشد. رنگ بدنه این چراغ سفید و جنس بدنه آن تماما آلومینیوم دایکاست میباشد این چراغ چشمی مناسب برش هایی به طول 36 میلی متر با عمق 30 میلی متر میباشد همچنین رویه این چراغ 46 میلی متر میباشد.
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

نور مخفی نچرال برش 20 سانت با دوسال ضمانت شاهچراغ

تومان28.500تومان2.799.000
ریسه شلنگی نچرال شاهچراغ از ریسه های شلنگی با کیفیت خوب و قیمت مناسب می باشد. این محصول ساخت شرکت شاهچراغ پارسیان با دوسال ضمانت تعویض در ادیسون کالا می باشد. رنگ نوردهی این محصول بین سفید و زرد یا به اصطلاح نچرال یا روز می باشد. وایرلس بودن ریسه بدین معناست که به جای نسل قبلی ریسه ها که پشت آن ها جهت تامین انرژی چیپ ها از سیم استفاده می شد اکنون از برد استفاده می شود. مزیت مدل های وایرلس معمولا نوردهی بهتر و همچنین نصب و راه اندازی آسان تر و دوام بهتر شاهد هستیم. تعداد تراکم چیپ های این ریسه 120 عدد نوع 2835 که هر کدام رنگ نچرال می باشد در یک متر ریسه است. هر 20 سانتی متر قابلیت برش برای ریسه وجود دارد و تنها باید با سوکت 8 میلیمتری وایرلس راه اندازی شود. عرض خود ریسه 10 میلیمتر می باشد. قابلیت نصب در فضای بیرونی در معرض رطوبت را داشته و از این جهت از اندکپ جهت انتهای ریسه استفاده می شود. همچنین جهت نصب ریسه نیز می توانید از بست نگهدارنده مخصوص برای ریسه تهیه کنید.
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

بست نگهدارنده ریسه شلنگی نور مخفی

تومان2.500تومان58.000
بست نگهدارنده ریسه شلنگی وسیله ای کاربردی جهت فیکس کردن ریسه می باشد. این محصول با قیمت مناسب ولی ابزاری ضروری جهت بهتر و یکدست نمایش دادن نور ریسه های شلنگی می باشد. جنس محصول پلاستیکی ژله ای نرم به صورت شفاف می باشد. ریسه در وسط بست قرار گرفته وبست به وسیله دو میخ یا پیچ کوچک نصب می شود. می توان با استفاده از این بست ها هر نیم متر یا هر یک متر و بیشتر ریسه را نگه داشت. بسته های این ریسه به صورت 25 تایی یا 100 تایی می باشد.
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

نور مخفی بنفش تراکم 120 برش 20 سانت شاهچراغ با دوسال ضمانت – رول 100 متری

قیمت اصلی تومان3.050.000 بود.قیمت فعلی تومان2.899.000 است.
ریسه شلنگی شاهچراغ با دوسال ضمانت در ادیسون کالا از جمله ریسه ها با قیمت مناسب و نوردهی خوب می باشد. این محصول قابلیت برش برای هر 20 سانتی متر را داراست. رنگ بندی تولید آن انبه ای، آفتابی، مهتابی، نچرال، آبی و بنفش می باشد. تعداد چیپ های محصول 120 عدد از نوع 2835 و تعداد مقاومت آن 25 عدد 250 اهم در یک متر می باشد. این ریسه به شرط آب بندی در ابتدا و استفاده از اندکپ در انتهای ریسه قابل نصب درفضای بیرونی می باشد. نوع سوکت قابل استفاده برای راه اندازی ریسه از نوع 8 میلیمتر و سوکت توصیه شده خود شرکت از نوع 8 آمپر می باشد. با یک عدد سوکت 8 آمپر قابلیت روشن کردن 100 متر ریسه وجود دارد. توجه کنید که ریسه نباید در حالت رول روشن باشد وگرنه خراب شده و به هم می چسبد و از ضمانت ساقط می شود. حداکثر آمپر مصرفی ریسه برای حلقه آن 2 آمپر بوده. در خرید حلقه ای 4 عدد سوکت 8 آمپر و تعدادی بست و اندکپ و واسط به عنوان هدیه بر روی ریسه قرار دارد.
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

ریسه شلنگی سفید یخی تراکم 120 برش 20 سانتی متر شاهچراغ

تومان26.990تومان2.699.000
ریسه شلنگی نور مخفی شاهچراغ ریسه ال ای دی با نوردهی و کیفیت خوب برای استفاده در فضای داخلی یا بیرونی می باشد. این ریسه دارای دوسال ضمانت تعویض در ادیسون کالا می باشد. رنگ نوردهی این ریسه مهتابی(سفید)، استاندارد(نچرال)، آفتابی(زرد)، انبه ای(طلایی) و آبی و بنفش می باشد. ریسه دارای فلنچ پلاستیکی ABS متحرک می باشد و باز کردن و استفاده جهت نصب آن بسیار ساده می باشد. در هر متر ریسه 120 عدد چیپ با رنگ نورمهتابی 25 عدد مقاومت 250 وجود دارد. این ریسه را با استفاده از اندکب آن می توانید در فضای بیرونی نظیر، نما، دور درختان، دور تابلو و ... استفاده کرد. عرض ریسه 10 میلیمتر و راه انداز یا سوکت های برق آن 8 میلیمتری می باشد.
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

ریسه شلنگی آفتابی شاهچراغ با دوسال ضمانت تراکم 120

تومان28.500تومان2.799.000
ریسه شلنگی های وایرلس شاهچراغ از ریسه های مناسب نورمخفی و نورپردازی نما با قیمتی مناسب و نوردهی خوب می باشد. این محصول در رنگ نور های مهتابی( سفید)، آفتابی(زرد)، انبه ای(طلایی)، نچرال(استاندارد)، آبی و بنفش تولید می شود. ضمانت این محصول دوسال ضمانت تعویض از نزدیکترین برش محل خراب شده می باشد. نوع چیپ های این ریسه 2835 و تعداد چیپ های آن 120 عدد می باشد. این ریسه دارای استاندارد IP54 بوده و در فضای بیرونی به شرط استفاده از اندکپ و آب بندی قابل استفاده است. محل برش ریسه هر 20 سانتی متر می باشد که با خط چین مشخص شده است. مقاومت استفاده شده بر روی ریسه از نوع SMD با کد 251 می باشد و تعداد آن در هر متر 25 عدد می باشد. عرض این ریسه 10 میلمیتر و سوکت مناسب آن از نوع 8 میلیمتری است. مقدار جریان مصرفی حداکثری آن برای 20 میلی آمپر برای هر متر آن می باشد. جهت نصب آن می توانید از بست برای نگه داشتن ریسه و اندکپ در پایان ریسه برای جلوگیری از ورود رطوبت و گرد و غبار استفاده کرد. در صورت نیاز به اتصال ریسه های برش خورده به یکدیگر می توانید از واسط 8 میلیمتری استفاده کنید.
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

ریسه شلنگی وایرلس انبه ای (طلایی) برش 20 سانت شاهچراغ با دوسال ضمانت

تومان27.950تومان2.750.000
ریسه وایرلس شلنگی شاهچراغ از ریسه های 10 میلمیتری با نوردهی مناسب می باشد. این ریسه دارای دوسال ضمانت تعویض در ادیسون کالا می باشد. حداقل مقدار برش این ریسه 20 سانتی متر بوده و نوردهی آن انبه ای یا طلایی می باشد. این ریسه در رنگ های دیگر مهتابی(سفید)، آفتابی(زرد)، انبه ای(طلایی)، نچرال(بین سفید و زرد)، آبی و بنفش تولید و عرضه می شود. نوع چیپ استفاده شده در آن 2835 با مقاومت 250 و تعداد 120 عدد چیپ در یک متر و 20 مقاومت می باشد. توان این ریسه به ازای هر متر 8 وات می باشد. تکنولوژی وایرلس یعنی دیگر مانند ریسه ها قدیمی پشت آن سیم کار نشده و از برد برای برق رسانی به چیپ های 2835 استفاده شده است. نوع سوکت یا راه انداز یا کیت آن جهت اتصال به ریسه از نوع 8 میلیمتری می باشد که برای تهیه آن می توانید اینجا کلیک کنید. همچنین جهت فیکس کردن ریسه از بست و جهت اتصال ریسه ها به هم از رابط می توان استفاده کرد. جهت تسریع و راحت در باز کردن ریسه در صورت استفاده حلقه ای پایه چرخان بر روی حلقه نصب شده که سرعت نصب و استفاده از ریسه را راحت تر کرده است. در خرید رول 100 متری تعدادی سوکت، رابط، اندکپ و واسط برای استفاده روی آن به صورت رایگان قرار داده می شود.  
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

پنل فول لایت 15 وات شهراد شاهچراغ با دوسال ضمانت

قیمت اصلی تومان131.000 بود.قیمت فعلی تومان125.000 است.
پنل ال ای دی شهراد شاهچراغ از پنل های تمام نور ال ای دی توکار برند شاهچراغ می باشد. این چراغ دارای دوسال ضمانت تعویض در ادیسون کالا می باشد. نوردهی این پنل در سه رنگ مهتابی، آفتابی و استاندارد(طبیعی یا روز) تولید و عرضه می شود. دمای رنگ محصول به ترتیب 6500 و 4200 و 3000 کلوین می باشد. سایز برش برای این چراغ از 4 سانتی متر تا 11 سانتی متر می باشد. جنس بدنه از آلومینیوم می باشد و رویه پنل از پلی کربنات می باشد که با گذر زمان تغییر رنگ نداده و زرد نمی شود. مقدار شار نوری این محصول 1350 لومن می باشد و نوع چیپ کار شده درون آن 2835با ولتاژ 3 ولت می باشد. تامین انرژی چیپ های ال ای دی به وسیله درایور متصل به آن تامین می شود و DOB نمی باشد. با استفاده از گیره قرار داده شده در پشت محصول قابلیت تنظیم برای سایز های مختلف سوراخ را داراست. استفاده از این محصول تنها برای فضای داخلی پیشنهاد شده است و در مقابل رطوبت و باران مقاوم نمی باشد.
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

پروژکتور ال ای دی 100 وات شاهچراغ مدل آبان

قیمت اصلی تومان510.000 بود.قیمت فعلی تومان438.800 است.
پروژکتور ال ای دی 100 وات شاهچراغ از سری محصولات شاهچراغ پارسیان و یکی از مرقون به صرفه ترین پروژکتورهای موجود در بازار میباشد. پروژکتورهای سری آبان شاهچراغ در توان های 30 ، 50 ، 100  وات تولید و عرضه میشود همچنین این پروژکتورها دارای گارانتی تعویض دوساله میباشد. شار نوری این پروژکتور 3000 لومن و زاویه تابش آن 120 درجه میباشد و در صورتی که در ارتفاع 3 الی 4 متری از سطح زمین نصب شود مساحتی در حدود 110 متر مربع را روشن میکند . جنس بدنه محصول از آلومینیوم دایکاست بوده و از رنگ پودری بر روی آن جهت جلوگیری از خوردگی و زنگ زدن استفاده شده است. وزن این پروژکتور 1230 گرم میباشد و ابعاد آن هم 27*21*3 سانتی متر میباشد همچنین پروژکتور دارای دسته قابل تنظیم برای نصب با پیچ یا جوش است. استاندراد محافظتی IP65 باعث شده تا بتوان از محصول در فضای خارجی در معرض باران و رطوبت استفاده کرد. نوع چیپ های ال ای دی محصول از نوع LED SMD و از نوع 2835 می باشد.

پنل 25 وات فول لایت توکار شهراد شاهچراغ

قیمت اصلی تومان215.000 بود.قیمت فعلی تومان192.500 است.
پنل فول لایت 25 وات شهراد شاهچراغ یکی از پرفروشترین و کاربردیترین در میان پنلهای موجود در بازار است . این پنل تمام نور در نورهای مهتابی ، آفتابی ، استاندارد (نچرال) تولید و با گارانتی تعویض دو ساله عرضه میشود . منظور از پنل فول لایت یعنی این پنل بدونه لبه و ازتمام مساحت رویه پنل نور ساطع میشود . شار نوری این پنل 2250 لومن میباشد و فاقد هرگرونه اشعه مضر و لرزش نوری و فلیکر میباشد. این پنل تمام نور توکار دارای فنر متغیر میباشد و قابل نصب در حفره هایی به قطر 4.6 سانتی متر تا 12 سانتی متر را داراست. ابعاد رویه پنل 16.5 سانتی متر و قطر ضخامت این پنل ال ای دی 2 سانتی متر میباشد. پنلهای فول لایت شاهچراغ در توانهای 15 ، 25 ، 35 وات تولید و عرضه میشوند . این پنل دارای بیش از 150 عدد چیپ 2835 می باشد. همچنین به وسیله کیت مدار که همراه پنل می باشد روشن می شود که در مقابل نوسانات برق عملکرد بهتری نسبت به DOB ها دارند.
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

پروژکتور ال ای دی 30 وات شاهچراغ مدل آبان

قیمت اصلی تومان181.000 بود.قیمت فعلی تومان164.400 است.
پروژکتور ال ای دی 30 وات شاهچراغ مدل آبان به صرفه ترین و کارامدترین پروژکتور بازار در این رنج قیمتی است . پروژکتورهای شاهچراغ در توان های 30 وات ، 50 وات ، 100 وات در نورهای مهتابی ، استاندارد ، آفتابی تولید و عرضه میشود . این پروژکتور ال ای دی با کیفیت ساخت بالا دارای گارانتی دو ساله میباشد نوع چیپ ال ای دی پروژکتور های آبان شاهچراغ  ال ای دی SMD مدل 2835 و در توان 30 وات با تعداد 72 عدد چیپ و صفحه مستفیم DOB 220v است. جنس بدنه از آلومینیوم با رنگ پودری مشکی رنگ ساخته شده است که علاوه بر دفع حرارت در برابر خوردگی، زنگ زدگی و تغییرات دمایی مقاوم است. جنس شیشه از نوع سکوریت بوده که دوام خوبی داشته ولی در هر صورت در صورت شکسته شدن می توانید با شیشه معمولی جایگزین کنید. استاندارد محافظتی این پروژکتور ip65 میباشدو بدون هیچ نگرانی می توان از این پروژکتور در فضای در معرض رطوبت یا باران و گردو خاک استفاده کرد. وزن این پروژکتور 715 گرم میباشد به وسیله دسته پروژکتور نصب آن ساده بوده و میتوانید آن را جوش، پیچ یا آویز کنید.  
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

پنل ال ای دی تمام نور 35 وات فنر متغیر شهراد شاهچراغ

قیمت اصلی تومان272.000 بود.قیمت فعلی تومان243.100 است.
پنل ال ای دی تمام نور 35 وات فنر متغیر شهراد شاهچراغ یکی از جدیدترین محصولات شرکت روشنایی شاهچراغ پارسیان با گارانتی دو ساله میباشد. پنل تمام نور 35 وات شهراد چراغی بدون لبه یا به اصطلاح تمام نور یا فول لایت میباشد این نوع پنل ال ای دی فنر متغییر میباشد یعنی امکان قرارگرفتن در سوراخ هایی با برش بین 6 سانتی متر تا 15.5 سانتی متر میباشد. ابعاد رویه پنل 20.5 سانتی متر و قطر ضخامت این پنل ال ای دی 3 سانتی متر میباشد. این پنل فول لایت در نورهای مهتابی ، آفتابی ، استاندارد تولید و عرضه میشود مقدار شار نوری این پنل 3150 لومن میباشد و همچنین دارای درایو جداگانه میباشد.
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *